Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

Gast

#8178 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat

2014-08-23 15:20

#8167: - Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat 

He maestro, je weet wel dat je geen toestemming van me nodig heeft om hier te posten wat je wilt. Gebruik je fantasie dan om te verstaan dat

"Welnu, de mooie fotos met de moslims die protesteren tegen terrorisme heb ik goedgekeurd. Naast dat, heeft u geen enkel goed argument hier gebracht."

betekent dat ik  met uw argument heb ingestemd. Maar u heeft het tegendeel nooit gedaan. U bent van geen enkel millimeter uw positie verandert!

HEt feit is, ongeacht de brieven van die moscheen, dat er mensen in de Schildreswijk lopen die "joden aan de gas"schreeuwen. Van Aartsen heeft gezegd "er zijn geen strafbare feiten geconstateert". DIT moet aangepakt woorden, zowel de jonges die joden willen vergassen, als de mensen die betaald worden om de rechtsstaat te hanteren en dat niet doen.

Er moeten dus, additionele maatregels genomen worden, of maatregels van een andere soort, of meer intensieve controles, nieuwe wetten, noem het hoe je wilt, er moet iets gebeuren zodat:

1. De radicalisatie van die jongens weg wordt gehaald

2. de politicis die hiervoor betaald woorden, de job wel doen

That's it. Moeiliker is het niet. Nogmals, dank u wel voor de verlichting omtrent de bewiging binnen de moscheen. We nemen acht dat er is. Is het voldoende? 't spijt me, NOG NIET.

Waanner ik zie dat op het moment dat moslimdemonstranten met zwarte vlaggen tevorschijkomen, met nazi leuzen beginnen, met hakenkruizen zwaaien,  TEGELIJKERTIJD, OMIDDELLIJK de grootste groep schijdt zich van de vandalen en treed op TEGEN de vandalen, dan zal ik geloven dat het vreedzame beweging binnen de moslims draagvalk heeft.

Ik moet dus ZIEN het moslimgemeenschap op treden tegen de radical binnen hun midden, niet in verschillende demonstratie, twintig mensen bij elkaar brengen met een paar mooi boorden en dan volgende week weer een nazi toestand.

Gelijk afstand nemen van de tuigen onder zich. Snapt u dat?

Reacties

Gast

#8181 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat

2014-08-23 15:24:48

#8178: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat   Ik moet dus ZIEN het moslimgemeenschap op treden tegen de radical binnen hun midden, niet in verschillende demonstratie, twintig mensen bij elkaar brengen met een paar mooi boorden en dan volgende week weer een nazi toestand.

En precies daarom liet ik je dat ook zien. OOK TE MOEILIJK VOOR JE?

Zo, genoeg toneelgespeeld voor vandaag. Oké?