Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

Gast

#8183 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat

2014-08-23 15:28

#8173: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat 

Het is mij laatste poging maestro.

Ik heb u al gevraagd, laat me zien hoe mijn geschreeuw (zoals u het noemt, maar het niet is), de misvattingen van die mongool in zijn hoofd heeft gezet.

Als ik "mongool"zeg tegen iemand die beweert dat ISIS-fan zijn okee is, dan achter de "form"van mijn woorden, ziet u wel waar ik voor sta, wat is het idee achter. Ik ben tegen elke form van fanatisme en geweld.

Het idee dat de mongool uitdeelt (dat ISIS-fan zijn okee is), behalve de vrom, is een verrotte idee. Die man loopt rond met zo'n misvatting. In welke vorm hij die misvatting kleedt, interessert me niets. Ik kijk alleen WAT hij zegt en niet HOE.

Hamas hamas alle joden aal het gas klink echt goed. Ik veroordeel het aan de hand van de semantiek, wat wordt ermee vertelt.

U beweert dat ideen in een aggressief vorm delen zorgt ervoor dat anderen verkeerde ideen ontwikkelek. NEEN, Het gaat niet zo. Het gaat om de inhoud van wat iemand deelt.

Als u me kan aantonen welke van mijn argumenten hebben die mongool geleid om te verklaren dat ISIS-fan zijn okee is, dan ben ik u zeer dankbaar. Ik wil dat u de woorden/zinnen benoemt (ipv in het algeeem zeggen: het was aggressief, daarom....)

En dit is mijn laaste poging in dit richting. Als u niet beantwoord, zal ik voortaan al u posten over dit argument volledig negeren. Praat u lekker met uzelf and geluk ermee (geloof ik niet).

Reacties

Gast

#8186 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat

2014-08-23 15:32:41

#8183: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weg met ISIS tuig in Nederland, stop de Jodenhaat 

Als je laatste poging al meteen weer begint met een leugen, dan hoef ik 'm al niet eens meer verder te lezen. Je schrijft "mijn geschreeuw (zoals u het noemt, maar het niet is)". Ik heb nergens het woord 'geschreeuw' gebruikt. LEER LEZEN!

Ik heb ook nergens beweert dat jij die ideeën in zijn hoofd hebt gezet. LEER LEZEN!

En stop met woorden verdraaïen en liegen. Je zet alleen jezelf voor joker.