Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

Gast

#8189 Re: Zaterdag pro-Palestina-demonstratie in Amsterdam

2014-08-23 15:41

#8179: - Zaterdag pro-Palestina-demonstratie in Amsterdam  Nee als er Joden bij betrokken zijn dan zijn ze er als de kippen bij die hypocrieten.

Misschien net zo hypocriet als jullie er als de kippen bij zijn zodra het om moslims gaat?

Geef nu maar toe, zodra het woord 'moslim' of 'islam' valt, dan staan je nekharen al rechtop. Toch?

Reacties

Gast

#8192 Re: Re: Zaterdag pro-Palestina-demonstratie in Amsterdam

2014-08-23 15:50:51

#8189: - Re: Zaterdag pro-Palestina-demonstratie in Amsterdam Misschien net zo hypocriet als jullie er als de kippen bij zijn zodra het om moslims gaat?
Geef nu maar toe, zodra het woord 'moslim' of 'islam' valt, dan staan je nekharen al rechtop. Toch?

NEE MAESTRO, ziet u wel dat u niet leest.

Mijn haren staan op wanner mensen schreeuwen "alle joden naar het gas! Zakhar zakhar al jahoed! (dood aan alle joden)

Mijn haren staan op wanneer, na 70 jaar vrijheid en twintig miljoen doden, mensen WEER met hakenkruizen in mijn land opduiken.

Mijn haren staan op wanneermensen se ISIS vlag in mijn land zwaaien, wanner dezelfde vlag op de lijken van duizenden onschuldige mensen heeft gezwaait.

Mijn haren staan op als iemand -wie dan ook- voor mijn neus komt vertellen dat ÏSIS-fan zijn is niet tegen de wet en moet kunnen"terwijl minder dan 1 week geleden een ISIS-fan (niet daar opgegroeid maar vanaf het westen daar naartoe afgereis) met een mes een onschuldige man onthoofd!

Mijn haren staan op want ik heb zelf de nazi niet zien zulke gruwelijkeden doen, kinderen in leven begraven, mensen kruizigen, mensenhoofden op spitzen zetten en ermee op de foto gaan, kinderen in stukken gehakt enz...

Mijn haren staan op wanneer al dit gebeurt en mensen cool blijven, alsof het niet ernstig is. Sterker nog, ze komen op dit petitie site te verklaren dat "fan-zijn: het moet kunnen!"

VOOR ALLE DEZE DINGEN STAAN MIJN HAAR OP! Ik zal niet zwijgen omdat u, of een imam,  aanstoot neemt. Ik maak geen veschil of het een nazi is, een kmer rouge, een ISIS-mongool, en of het u wel ziet zitten of niet. Mijn geweten schreeuwt als een gek en u zal de zwijg niet erop leggen.