Eis het ontslag van Jozias van Aartsen
Quoted post
Gast |
#8226 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land2014-08-24 10:14#8222: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land En je ziet werkelijk niet hoe blind jouw visie is? Voor de zovelste keer is uw antwoord leeg. Hier de historie 1. Een ISIS fan komt en verkaart hier in #8100 dat het teogestaan is om een ISIS-fan te zijn 2. Mijn commentaar "Deze mensen breken de fundering van onze samenleving omdat ze fan zijn van een beweging die (onder anderen) journalisten onthoofd" 3. U vraagt "Waarom zeg je "ze"? er ging om een enkel man en er zijn moslims die ook anders denken 4. Ik antwoord: uw heeft zelfs EEN HOOG nodig om te zien dat in de Schildrewijk meer dan een ISIS-fan liep! Daarom weet ik voorzeker dat er meer dan de man van #8100 rond loops. Wilt u alstublieft een oogje open doen en ZIEN wat de werkelijkeid is? 5. Uw antwoord: En je ziet werkelijk niet hoe blind jouw visie is? Uw antwoord is geen argument! Is totaal leeg, u WILT die ene hoog niet openen. U ziet confortabel met allebee ogen dicht, denkende dat alle moslims vreedzaam zijn. Ja, er zijn vreedzame moslims. Ik heb met hun GEEN ENKEL probleem. Ik heb WEL een probleem met die in den haag met ISIS-vlaggen stonden roepen "alle joden aan het gas". Ik heb WEL een problem met van Aartsen die eerst heeft verklaard dat er "geen strafbare feiten werden gepleegd"en daarna alle demonstraties heeft verboden. Zodoende heeft hij het probleem niet angepakt. Hij heeft alleen ervoor gezorgd dat die ISIS-fan niet op straat komen schreeuwen, maar ze zijn er nog wel! En dit is mijn laatste antwoord naar u. ALLES IS AAN U mEER DAN DUIDELIJK GEMAAKT MENHEER. De moslims die ISIS-fans zijn moeten hun gewetensovertuiging volgen en daar te gaan wonen waar ISIS heerst, zo dat ze gelukking en bevredigd kunnen leven. Dat is alles wat ik zeg. Ik zou u of geen vreedzaam muslim verplichten om naar iraq te gaan. Zolang zij aan de normen en waarden van vrijheid, tolerantie, werken en belastingbetalen zich houden waarom zouden ze weg moeten gaan? Maar die de sharia lief hebben, die de ISIS lief hebben. diegenen met de westerse overheid en samenleving NIET INSTEMMEN, die meoten gaan waar hun gewetensovertuiging hun leidt, ipv mijn gewetensovertuigig tegen ta gaan, mijn wereld te verpesten. Dit is de vrijheid waarvoor Nederland is altijd geweest, |
Reacties
Gast |
#8227 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land2014-08-24 10:20:14#8226: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land Goed, als je alweer weigert te lezen wat ik schrijf, dan zijn we alweer uitgepraat. |
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
64098 Gemaakt: 2023-01-17
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
4749 Gemaakt: 2024-11-10
Respecteer de euthanasiewet
4686 Gemaakt: 2024-11-02
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
351 Gemaakt: 2024-11-09
JA, voor het BEHOUD van uw NMBS-seniorenbiljet - 19 november '24 om 11.30u (station OOSTENDE)
3480 Gemaakt: 2023-04-12
EVMC moet blijven bestaan op de huidige locatie!
762 Gemaakt: 2024-11-07
Stop de fusie tussen het DBC en de Triade/Atlas College
1000 Gemaakt: 2024-02-19
Steun Poptempel De Kuip
1611 Gemaakt: 2024-10-12
Brandbrief niet passend onderwijs
180 Gemaakt: 2024-11-03
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1406 Gemaakt: 2024-10-23
Zwembad de Trans moet open blijven!
1047 Gemaakt: 2024-10-31
Hou Bambrugge leefbaar! Geen nieuwe grote verkaveling meer!
95 Gemaakt: 2024-11-09
Zuidplas zeg STOP, tegen de flexwoningen flop!
449 Gemaakt: 2024-11-03
“Geef Kwetsbare Kinderen in Twenterand Betrouwbaar Leerlingenvervoer!”
79 Gemaakt: 2024-11-13
nieuw perspectief Leermolensenk Rozendaal
84 Gemaakt: 2024-10-29
Samen in actie voor een veilige fietsenstalling Arnhem Centraal Sonsbeekzijde
621 Gemaakt: 2024-09-14
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
216 Gemaakt: 2024-11-01
Schoolplein IKC Klimboom
57 Gemaakt: 2024-11-14
Juridische erkenning van Indentured labour als misdaad tegen de menselijkheid
73 Gemaakt: 2024-11-06
Duivensport bij Brabant/Zeeland.
52 Gemaakt: 2024-11-10