NEEN tegen de bouw van varkensslachterij De Lokery in Westerlo

Quoted post

Gast

#44 Re: LEES de petite eerst !!! Teken als je akkoord bent met de STANDPUNTEN

2014-09-06 17:56

#43: Stefan Belmans - LEES de petite eerst !!! Teken als je akkoord bent met de STANDPUNTEN 

Beste,

Ik ben geboren en getogen in Oevel en ik denk dat jij dat niet bent...

Je hebt compleet gelijk wat betreft de vegetariërs (ondanks het feit dat ik dit zelf ben).. dat is een andere kwestie.

Maar wat betreft de goedkope gronden... klopt niet.. door de industrie zijn wij, Oevelenaren die graag in hun geboortedorp blijven wonen, verplicht de meerprijs te betalen want 'iedereen woont graag dicht bij zijn werk'.

Er staan hier al verschillende bedrijven die voor geluids- en geurhinder zorgen en al dat zware verkeer moeten we er maar bijnemen....

Als een bedrijf dat in Lokeren geen toestemming krijgt, uitwijkt naar Oevel en dan een infovergadering organiseert, 5 dagen vooraleer de laatste protesten binnen moeten zijn, dan stel ik en de rest van mijn dorpsgenoten daar vragen bij!!!

Reacties

Stefan Wuyts

#54 Re: Re: LEES de petite eerst !!! Teken als je akkoord bent met de STANDPUNTEN

2014-09-06 20:37:25

#44: - Re: LEES de petite eerst !!! Teken als je akkoord bent met de STANDPUNTEN 

Ik ben wel geboren en getogen in Oevel. Ik ben niet per se tegen de komst van de slachterij. Ik sluit mij VOLLEDIG aan bij de commentaar van naamgenoot Belmans. Ik heb hier een huis gekocht, wetende dat ik naast zware industrie en (af en toe) stinkende landbouw woon. Dat er een nieuw bedrijf komt, is iets wat nu eenmaal gebeurt op een industrieterrein. Mensen missen enorm veel nuchter verstand en relativeringsvermogen. 

Ik zet ook de gemeente niet op zijn kop als er een tractor met zijn beerton achter mijn tuin doordondert... En dat stinkt ook.