Europaweg

Quoted post

Gast

2015-08-26 14:10

Waarom toch zoveel emotie? Ik stoor me bijzonder aan de stemmingmakerij tegen Utrecht, ambtenaren, politici en deskundigen die er dan nog even "zogenaamd" aan toegevoegd krijgen. Denken de initiatiefnemers en instemmers van deze petitie nou echt dat de deskundigen en verantwoording dragenden over een nacht ijs zijn gegaan? Of geen waarde zouden hechten aan groen, bomen en omgeving? Komaan, zij verdienen deze ongenuanceerde stront niet. 

Niets is voor eeuwig en zeker deze zeer vergankelijke boomsoorten niet. Laten we wijzer zijn zodat onze kinderen en kleinkinderen zullen zeggen, dat het hier mooi is. Vasthouden aan deze bomen hoort daar niet bij. Ik heb geen enkele twijfel aan het oordeel van de deskundigen. Dat zijn ook (juist!) bomenliefhebbers. 

Reacties

Gast

#91 Re:

2015-08-26 15:37:37

#88: -  

Ik ben blij te zien dat het succes en omvang van de petitie de tegenstanders ongerust begint te maken. Deze site lijkt me echter niet de plek om elkaar publiekelijk te gaan bestrijden/overtuigen. Is het misschien een idee dat de tegenstanders een eigen petitie vóór het behoud van de bomen starten ?