tijdelijke huisvesting van statushouders Den Hoorn MD (asielzoekers)

Quoted post

Gast

2015-10-13 18:16

Het Nimby gevoel is bij de mensen uit den hoorn overmatig aanwezig.

Jammer hieruit blijkt wederom het kleine zielen denken van de lux wonende Hoornse bewoner. Argumenten van te veel statushouders op een plek, de waarde van de kapitale huizen gaan dalen, de kinderen kunnen niet buiten spelen, iedereen heeft voor Den Hoorn gekozen om dat men niets te maken wil hebben met stadse en wereldse zaken, normen en waarden zijn niet de onze etc. etc.

Nogmaals kleinzielig denkende bewoners. Men steunt het initiatief als het maar ergens anders is.

Wat opvalt in de petitie is dat 40%  van de tegenstanders geheel niet uit M-D komt. Deze vervuiling van PVV stemmers uit andere steden dient minimaal gecorrigeerd te worden.

Wat opvalt zijn sommige manupalitieve populistische hoogopgeleide insprekers die zichzelf niet meer in de hand hebben. Meneer van laren mag even genoemd worden hj is een populist met een nimby syndroom. Kijk nog eens op de webcast.  Op kantoor zijn verhaaltje klaar hoe het moet maar nu zakt deze persoon volledig door het ijs. Normen en waarden meneer van Laren daar had u het toch over.

Namens de asielzoekers

Ed

Reacties

Kort en bondig

#178 Re:

2015-10-13 18:24:44

#176: -  

Hoogopgeleid of niet we willen het gewoon niet is dat zo moeilijk te snappen ???? Namens de asielzoekers laat me niet lachen idioot over kleinzielig gesproken 

Gast

#179 Re:

2015-10-13 18:38:13

Kunnen ze bij jou terecht? Laat mij maar fijn PVVer blijven, jij bent vast een aanhanger van Pechtold. 

right...

#181 Re:

2015-10-13 19:05:13

Andere afzeiken maar ik lees toch maar weinig voor-argumenten terug Edje. Lang leve links.. ahum

Gast

#188 Re:

2015-10-13 20:37:18

Beste Ed,

Allereerst ben ik een Imby, het gaat over mijn backyard. Ik ben niet hoog- en niet laag opgeleid. Ik spreek namens mezelf, niet voor een pvv-er (zoals u lijkt aan te nemen) of namens een asielzoeker. U heeft blijkbaar geluk er al een of meerdere gesproken te mogen hebben. U spreekt namens deze groep.

Ik ben geboren en getogen in dit mooie dorp en, zoals u wellicht heeft begrepen, ik woon hier ook. Dit dorp heeft in de laatste 20 jaar veel nieuwe bewoners omarmt. We hebben mogen groeien tot een fijne dorpskern binnen Midden Delfland.

Ik spreek namens mijzelf. In dit land mag dat. In dit land zijn mensen welkom die vluchten voor oorlogen in hun eigen land. Zij zijn welkom, maar net zoals er geen straat is gepland om alleen bejaarden of mensen met alleen maar rood haar te plastsen vind ik spreiden binnen de dorpskernen de beste oplossing. Allen de lust van een mooie gemeente, dan ook allemaal een beetje van de 'last'.

Gemeente Midden Delfland, neem een wijs besluit met bovenstaande op de voorgrond. De Drie kernen kunnen allen een deel van de opvang op zich nemen.

Dan houden we wat ruimte over voor de bouw van een verpleeghuis in Den Hoorn, want mensen ' die hulp nodig hebben' komen niet alleen uit andere landen, maar zeker ook uit ons eigen dorp!

Namens deze mensen groet ik u.

(Oh ja, ik spreek deze mensen in ieder geval wel persoonlijk)

Gast

#196 Re:

2015-10-13 22:01:57

''deze vervuiling van de Pvv stemmers'' 

wat heeft dit ermee te maken? je lijkt pechtold wel met ze afzeiken van de Pvv.. waar woon jij dan? weet je niet wat voor ellende ervan komt? ze weten niet eens wat voor statushouders er komen.. ik kom indd niet uit MD maar de harnaschpolder ( omwonende) dus ik ben er zeker de dupe van, maar daar heb je vast niet over nagedacht. Ed ouwehoer niet over normen en waarden, want die gaan totaal verloren door jouw, en de aankomende asielzoekers. slaap zacht verder!