tijdelijke huisvesting van statushouders Den Hoorn MD (asielzoekers)

Quoted post

Gast

2015-10-14 06:48

Vanuit de verschillende opmerkingen van raadsleden blijkt dat de ovaal met "1e" de plek is waar het ook in 1e instantie om gaat. "2e" is uiteraard dan al snel besloten om naar uit te breiden. Dit terwijl de ovaal met "optie" zoals gepitcht vanuit de insprekers veel beter zou zijn en zelfs al een interessante waterpartij heeft om iets moois op te bouwen met begroeing en voetbalveldje. Hoe moeilijk kan het zijn om een bestemmingsplan direct mee te wijzigen in een besluit (waarom moet het voor een tijdelijk initiatief uberhaupt wijzigen)?

Reacties

Gast

#210 Re:

2015-10-14 06:59:18

#208: -  

U kunt zich voorstellen dat de bewoners van de Egmondland zich hier wat minder in kunnen vinden...

Eventueel nog wat verder naar achter in de polder, meer richting de Woudselaan, zou dan meer de voorkeur hebben

Gast

#215 Re:

2015-10-14 09:08:36

ik vind die optie niet zo'n goed idee! ik woon daar! en ook andere mensen.. ik snap dat iedereen het zover mogelijk van hun huis wil af hebben net zoals ik, want een pretje gaat het niet worden.. maar het probleem verschuiven naar andere mensen vind ik ook geen optie.. liever gewoon over de 3 kernen verdelen!

Gast

#218 Re:

2015-10-14 09:18:34

Is de 'optie'  al niet over de grens net Den-Hoorn, dus Delft? Dan houdt dat sowieso op.