Zeg nee tegen azc Brunssum

Quoted post

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#733 Re: Re:

2015-11-12 12:12

#728: - Re:  

 "Weet je waarom jullie joden uitroeien ?"

Waarom spreek jij mij aan op het uitroeien van joden? Gaan jouw vooroordelen zó ver dat je iedereen maar van alles voor de voeten gooit zonder überhaupt te weten over wie je het hebt?

Als ik ook maar een flauwe hoop had dat ik ze zou krijgen, dan zou ik vragen dat je je excuses aan mij aanbiedt en aan ieder ander die jij onder "jullie" schaart.

"De Syriërs die nog vers  uit land van herkomst zijn zullen vast heel veel begrip hebben voor de joden hier. "

Interessant. Ook jij kunt dus in de glazen bol lezen wat mensen die je niet kent in de toekomst zullen gaan doen. Jij kent de Syrische aard dermate goed dat jij al weet wat die mensen straks zullen gaan denken en doen. Volgens mij weten ze het zelf nog niet. Daarbij gaan we er maar voor het gemak vanuit dat er maar één slag Syriërs is, Vraag ik me toch af waarom er dan een burgeroorlog met zoveel verschillende kampen woedt?

Begin je echt werkelijk waar nog steeds niet te begrijpen dat AL jouw beweringen, veronderstellingen, doemdenken en angstbeelden zijn gebaseerd op vooroordelen en GEEN ENKELE op feiten?

Lees daarentegen bericht #731 maar eens aandachtig door. Misschien dat je dan eindelijk eens een keer naar de FEITEN gaat kijken en niet naar de domme roddels en leugens die jij je laat aanleunen. Ik weet, ik weet, ook die hoop zal ijdel blijken.

Reacties


Gast

#734 Re: Re: Re:

2015-11-12 12:24:04

#733: Stop de opmars van EXTREEM RECHTS - Re: Re:  

 Zegt meneer extreem links en jullie ja idd jullie