Zeg nee tegen azc Brunssum

Quoted post


Gast

#737 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: En zo kan het dus ook:

2015-11-12 12:30

#732: Stop de opmars van EXTREEM RECHTS - Re: Re: Re: Re: Re: Re: En zo kan het dus ook: 

 mijn hond loopt niet alleen door bebouwde kom, maar ook door veld en op gras. Nu hebben we er nog wat van voor het volgebouwd gaat worden. Ze hadden een informatieavond kunnen geven in het vijverpark, want als alleen tegen zou komen plaats genoeg toch? Waarom zouden de mensen die voor zijn komen? En ja het is een stukje uit de buurt, maar die mensen gaan niet terug geloof jij dat? Dus die gaan ook in Treebeek wonen uiteindelijk. Zo groot is brs nou ook weer niet. Ik laat me niks aanpraten, maar geloof de feiten van wat ik zie op filmpjes en tv. Of moet ik de regering geloven die niet eens weten waar ze mee bezig zijn? Ja ik word bang van de slechte dingen die ik zie en daar zitten er genoeg van tussen. Ook in Nederland zitten mensen die slecht zijn en waar ik bang van word, maar die kun je niet uitzetten het zijn Nederlanders. Helaas worden de buitenlanders alleen op de vingers getikt foei dat doen we hier niet. Nou dan zullen ze het zeker niet meer doen.

Reacties

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#738 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: En zo kan het dus ook:

2015-11-12 12:37:05

#737: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: En zo kan het dus ook: 

 Waarom zou alleen "tegen" komen? Mag "voor" niet geïnformeerd worden? Hoeft "voor" niet geïnformeerd te worden? Liefst zelfs niet eens uitgenodigd te worden? Het was een INFORMATIE-bijeenkomst. Dringt dat werkelijk niet door?

Wanneer begin je met lezen? Het gaat in Brunssum om OPVANG, dat is niet hetzelfde als een AZC. Opvang is tijdelijk, maximaal drie weken, omdat er niet meteen plaats is in een AZC. Je hebt toch gezien/gelezen hoe het in Voerendaal is gegaan?

Nee, weet de regering niet waar ze mee bezig zijn? Hoe kun jij dat beoordelen? Jij weet niet eens waar het over gaat! Dat moet ik jou nog uitleggen.

Vertel me dan eens welke slechte dingen jij gezien hebt? Ik hoop toch niet dat je gaat aankomen met die filmpjes van zogenaamde relschoppende asielzoekers, dat bleek een flimpje van relschoppende Pegida-aanhangers te zijn? Of van protesterende asielzoekers op een Hongaars station, dat bleek een jaren oud filmpje te zijn van heel iets anders, heel ergens anders?


Anonymous

#739 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: En zo kan het dus ook:

2015-11-12 12:44:25

#737: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: En zo kan het dus ook: 

 Mensen die asiel aanvragen in jouw land kun je ook niet uitzetten. Zelfs die mensen hebben rechten. Oei, dat is schrikken, hè?