Steun Jitse Akse
Quoted post
Reacties
Gast |
#83 Re:2016-01-15 22:33:59
Juist ! Soldaat. Held. Musicalwaardig |
gerrit rietveld |
#134 Re: jitse2016-01-15 23:05:56waarom zouden niet alle militairen gestraft worden voor vechten aan het front? Deze man heeft de koerden in de strijd gehopen en is een held door zijn actieve strijdbaarheid tegen terrorisme. Het is natuurlijk krom iemand die niet in dienst is van het rijk te bestraffen voor dezelfde acties als ingehuurde milities doen! |
Gelaarsde Kat |
#291 Re:2016-01-16 00:34:13 |
Gast |
#714 Re:2016-01-16 08:23:30Deze mam verdiend een medaille ipv vervolging. Ze moeten die criminele az-ers eens aanpakken ipv deze held. Schandalig Nederlandse overheid! |
karlijn |
#897 Re:2016-01-16 08:50:28Iedereen die in Nederland veilig verstopt in zijn eigen huisje zit moeten eens gaan nadenken. Alle IS strijders zijn beesten en als zij ineens bij je op de stoep staan dan weet je niet hoe hard je zijn naam zou roepen om je te komen helpen. Nederlanders moeten meer ballen krijgen om eens te staan voor het land waar ze in leven. |
Mart1982 |
#931 Ongelooflijk!!2016-01-16 08:53:59
Echt dit land is doodziek..... ik walg hiervan. Dit land moet gezuiverd worden van alle terroristen en zij die dit faciliteren. Waarom wordt het geluid van het volk (wilders) weggehoond door die slaven van Brussel die allemal geilen om op dat pluche te zitten? Echt ik walg van dit moslimland. Deze man is een held. Hij durft het voor mensen op te nemen die levend verbrand, onthoofd of levend begraven dreigen te worden. Wat haat ik deze fokking regering en wetgeving
|
Realist |
#967 Re:2016-01-16 09:00:17Bizar dat onze minister president durft te zeggen dat we in oorlog zijn met IS maar als er iemand heen gaat om tegen onze vijand te vechten deze word vervolgt...... omgekeerde wereld!!! |
Gast |
#1204 Re:2016-01-16 09:35:04Volgens mij onze minister president besneden, mijdt hij varkensvlees en vindt hij de burka normaal, hij bidt 5 x per dag op zijn knieeen met de kop naar Mekka en heeft hij stiekem een jasje met bontkraag. Hij is Moslim. Anders kan ik dit niet verklaren. Ongelooflijk dat een min. president die IS de oorlog verklaart dit toelaat. Zou me bijna schamen dat ik in Nederland woon. Die man die tegen IS strijdt verdiend de hoogste ridderorde. |
Gast |
#1236 Re:2016-01-16 09:40:17zie er van komen dat deze man nog zwaarder wordt gestraft dan die mafketels die aan de andere zijde dood en verderf gezaaid hebben en hier weer terug komen omdat ze ook zogenaamd voor hun idealen gestreden (gemoord hebben)
|
Ellenroos |
#1247 Re:2016-01-16 09:41:55#1: - Deze man moet een mefaille krijgen een held deden er maar meer oud strijders ben te oud maar anders ging ik mee al ken ik goed met geweren omgaan
|
dox |
#1285 Re:2016-01-16 09:47:10Mensen die dit tekenen zijn wel erg hersenloos. Were did the world fail in their education. |
Qua patet Orbis |
#1739 Re:2016-01-16 10:56:19Jitse een Medaille en Demmink naar de rechtbank |
Hik is een held mijn held ons held hij verdient geen straf Maar een koninklijke onderscheiding |
#1939 Re:2016-01-16 11:20:58 |
Gast |
#2007 Re:2016-01-16 11:28:47Wij zijn slachtoffer van onze eigen wetgeving, hoe gaan we dit corrigeren . |
Dogmaster |
#2149 Deze man deed in praktijk wat Rutte en trawanten hoorden te doen, standpunt innemen en houden.2016-01-16 11:48:04 |
gast |
#2436 Re:2016-01-16 12:33:34We zijn in oorlog met IS. Deze man verdient geen straf, maar steun. Ik wou dat er meer helden waren die het durven op te nemen tegen de beesten van IS. |
gast |
#2455 Re:2016-01-16 12:37:55Kan hij geen minister-president worden? Tenminste iemand met ballen! |
Die man doet wat vele andere niet durven en vecht letterlijk voor de vrijheid van iedereen |
#3086 Re:2016-01-16 14:54:00 |
Goof |
#3094 Re:2016-01-16 14:55:33En weer gaat het openbaar ministerie in de fout blunder op blunder,geef deze Held een lintje uitgereikt door die kerel van Oranje,sorry ben niet voor Oranje,maar eindelijk eindelijk zal een van die lintjes goed terechtkomen Wat is dit een gigantische blunder van jewelste hebben ze daar in Den-Haag niets beter te doen.Zielig voor woorden |
Anna |
#3275 Re:2016-01-16 15:38:08Deze man doet wat jonge mannelijke Syrische vluchtelingen zouden moeten doen! |
Gast |
#3281 Re:2016-01-16 15:38:41 |
Gast |
#3455 Re:2016-01-16 16:22:56De man heeft meer ballen in zijn kleine teen dan Mark Rutte in zijn geheel....... |
held |
#3519 Re:2016-01-16 16:39:11ongelooflijk na Parijs ,onthoofdingen , verkrachtingen,vliegtuigaanslagen etcetc , en ja er zijn ook de onschuldige burgers /vrouwen /kinderen die ook tenonder gaan aan deze wreedzame strijd met een groepering wat niks met islam te betekenen heeft . Maar dat is jammer genoeg de keerzijde van dit soort onrespectable religieuze oorlogen Bestraffen van deze man is wel heel onterecht !!!!!!!!!!!!! |
Teddy |
#3657 Re:2016-01-16 17:15:56#1: - We zouden meer "Jitses" moeten hebben. We halen scheepsladingen vluchtelingen binnen zonder te kijken wat voor antecedenten dezelve hebben in de landen van herkomst, voor zover dat al te achterhalen is, die vervolgens foto's maken in dames kleedhokjes in zwembaden en ook nog eens een hoeveelheid dames en meisjes betasten zonder dat betreffende vrouwen daar aanleiding toe gegeven hebben. Als dezelfde regels zouden gelden voor alle nederlandsche figuren die deelnemen aan het IS strijders platform zaten er al heel veel symphatisanten achter de tralies. Zowel de wetmakers almede de uitvoerders leven buiten de werkelijkheid. Het wachten is op het moment dat we allemaal Islamiet worden of we willen of niet want als je dat niet wilt of uberhaupt nergens in gelooft wordt je onthoofd.
|
Gast |
#3770 Re:2016-01-16 17:52:38Het Nederlandse OM is totaal wereldvreemd. Ieder normaal denkend mens zou het niet in zijn hoofd halen om Jitse te vervolgen. Dit is de wereld op zijn kop. |
Gast |
#4236 Re:2016-01-16 18:34:16als het kon tekende ik nogn paar duizend keer. krankzinnig dat een heldendaad bestaft dreigt te worden. |
Gast |
#4405 Re:2016-01-16 18:41:12 |
Gast |
#4557 Re:2016-01-16 18:48:07het is een held hij heeft mensen beschermd tegen met geen menselijke normen ze hebben minder waarden als een kakkerlak dus gelijk doodschieten die gasten ze zijn niet te berechten en te behandelen zo ziek zijn ze |
Gast |
#4764 Re:2016-01-16 18:58:2781-6 Haris Libanon steunt je!!!! OM dit is niet te begrijpen, niet te plaatsen en niet uit te leggen. Karremans vervolgd, misschien binnenkort ook nog een verzetsheld uit 40-45 voor de moord op de nazi's?? Waanzin gewoon waanzin!!! Stop je energie en de Door ons betaalde uurtjes in nuttige zaken. Afz, Ron Kallenbach. |
NielsM |
#5052 Re:2016-01-16 19:19:20Ik snap heus wel dat deze man gedaan heeft strafbaar kan zijn. Dus ik snap de reden waarom justitie deze man heeft opgepakt enigzins. Maar als ik dan naar de andere kant kijk naar terugkerende IS-strijders, die in principe niets te vrezen hebben onder het mom van verdere radicalisering voorkomen. Vind ik deze actie van justitie erg krom. Terwijl IS-strijders niet eens vervolgd worden omdat ze hebben gediend in een andere organisatie. |
Gast |
#5281 Re:2016-01-16 19:44:31de omgekeerde wereld .teruggekeerde is-ers worden hier gepamperd en deze man wordt vervolgd ,vieze politieke correctheid in dit verrote land . |
#2 |
#5425 Re:2016-01-16 20:01:22Het moge duidelijk zijn dat waar de staat faalt, individuen het moeten gaan doen. In de zorg hoor ik de staat niet klagen, maar zodra ze hun monopolie op geweld verliezen gaan ze piepen. Bombarderen is ok, maar face-to-face het conflict aangaan kan dus niet. Ik denk dat deze man minder burgerslachtoffers heeft gemaakt dan alle "precisie-bombardamenten"bij elkaar |
Gast |
#5736 Re:2016-01-16 20:40:29Nederland wordt echt een kaakoppen land , ze berechten de mensen die voor onze vrijheid vechten , belagelijk voor woorden ,Rutte doe er wat mee de burgers wachten al zo lang !
|
Arnhem gast |
#5780 held van Nederland2016-01-16 20:45:55Jij hebt in ieder geval het lef tegen is te strijden. RESPECT |
burger |
#5814 Re:2016-01-16 20:49:38moeten we de piloten die bombaderen dan ook gaan vervolgen? dus onze regering. zijn we wel helemaal lekker in Nederland? |
Elisabeth |
#6626 Re:2016-01-16 22:56:01Met het risico zelf te sneuvelen ....ik vind deze man een held. Er zijn maar heel weinig mensen die dit durven. Hij doet er tenminste wat aan. Een diepe buiging voor deze man. Een lintje zegt helemaal niks. Hoe men met zo iemand omgaat nadat hij terugkeert van zijn missie zegt meer hoe men over hem denkt. Overheid, beloon deze man in plaats van hem vast te zetten en hem het paspoort te ontnemen. Hij strijdt voor vrijheid. Waar strijdt u voor?
|
Realdutch |
#6696 Re:2016-01-16 23:09:13Toch vreemd als een jihadstrijders naar Syrië afreist en terugkomt , wordt je in een traject geplaatst en aan alle kanten begeleid, deze man heeft voor onze vrijheid gevochten , komt terug en wordt gearresteerd? Vrees dat het niet lang meer gaat duren, dat de Nederlanders het niet meer pikken, en de pleuris in ons land uitbreekt. |
Gast |
#6863 Re:2016-01-16 23:49:01En de Nederlandse F 16 s gooien zeker met luchtballonnen !!!!!!! ??????? |
Gast |
#6996 Re:2016-01-17 00:34:02Bommen gooien wil de regering wel maar als er iemand ook tegen vecht is dat strafbaar heel krom dit |
Gast |
#7154 Re: ja belonen niet vervolgen2016-01-17 03:08:24Waar gaat het heen met deze wereld ? Vraag ik mij steeds vaker af de laatste jaren ! En dat is niet omdat ik tegen de 40 loop . held vind ik een vaag woord zo zal hij zichzelf vast ook niet zien mijn gevoel zegt Dat deze man (jitse) net als ik een rechtschapen mens is met gezond verstand en niet te beroerd is om zich in te zetten voor wat goed is ! Wat hij heeft gedaan is in mijn ogen zeker niet strafbaar maar inderdaad Juist moedig en karaktervol, tevens zie ik wat hij doet als zelfverdediging ! hij bevecht een gevaarlijke organisatie van laffe misdadigers en schofterige criminelen die niet eens echte moslims zijn maar geïndoctrineerde imbecielen voorkomend uit inteelt en instructies van demagogen die in een psychose zitten !! Tot zover over de mensen die wat mij betreft hun rechten als mens hebben verspeeld vanwege de manier van handelen buiten alle vormen van fatsoen ! Vergeet ook het lot niet van de mensen in de betreffende regio waar zich dit afspeelt het hopelijk merendeel is zeker geen voorstander van deze achterlijken maar gaan gebukt onder de terreur van deze onmensen en vrezen elk moment voor hun leven en liefde! Ik ben persoonlijk opgevoed als atheïst maar met respect voor alles en iedereen wanneer dit wederzijds is je mag geloven en vinden wat je wil zolang je en ander en bij voorkeur jezelf daarmee geen schade of anderszins lijden toebrengt (bewust) maar zodra de walgelijke overtuiging dat iemand of een groep of religies zich beter of verheven vind/voelt over anderen is de redelijkheid ook niet meer van belang en is het in zelfverdediging en in algemeen belang jezelf en dierbaren te beschermen tegen alles dat hen bedreigd en hierbij bijna alle middelen wat mij betreft geoorloofd zijn . Dit klinkt misschien iets extreem voor sommigen . Neem in ogenschouw dat deze menig in de ogen van de idioten waartegen meneer Akse zich verdedigde in het belang van ons allemaal deze stelregel genadeloos maal 10 versterkt blindelings hanteren en dan helaas in naam van een religie die dit alles dat zij doen veroordeelt! nog een misschien extreem punt is het feit dat sommige levende wezens (mensen) niet te helpen /genezen zijn en hoe naar en veroordelend het ook klinkt ,het leven niet waard zijn en beter kunnen worden opgeruimd ,gelukkig zijn er hier niet bijster veel van
een lintje of medaille ja dat zeker ,onmetelijk respect ,dat nog meer helaas is Nederland afgegleden naar een land waar fout gedrag en willekeurige stupiditeit word beloond terwijl de fatsoenlijke mensen aan alle kanten onbeschermd een doelwit en slachtoffer van van alles en NOG wat mogen zijn in deze gefeinsde rechtstaat . Wanneer een vrij mens zich geroepen voelt om een belangrijk steentje bij te dragen aan onze vrijheid en toekomst van onze wereld ,kinderen ,milieu, fatsoen ,vrijheid voor allen die hier mee om kunnen gaan met de beste bedoelingen zou hij of zij gesteund moeten worden van alle mogelijke kanten en zelfs onze overheid ,wat mij betreft zelfs van mijn belastinggeld goed uitgerust worden met alle redelijke middelen noodzakelijk of gewenst ! Graag voeg ik nog een advies / tip toe aan dit pleidooi waar u het wel of niet gedeeltelijk mee eens of oneens mag zijn in ons prachtige Nederland zonder iemand daarvoor onredelijk te hoeven bejegen tenzij hiervoor echt een hele goede reden voor is ,op deze beeldschone aardbol in een universum waar wij compleet nietig in zijn! Geloof alstublieft in gezond verstand, vrijheid, liefde,wetenschap, alles dat goed en mooi is maar ook in vertrouwen in elkaar en individualisme !verscheidenheid is zo mooi en interessant wees positief en sta op voor waar je in gelooft !! Tenzij zoals isis u menig de enige is zonder tornen ,maak uzelf dan alstublieft zo spoedig mogelijk van kant ! mijn complimenten en onvoorwaardelijke steun en respect voor u heer jitse Akse graag verneem ik van een lezer of meneer Akse zelf waar ik een steun jitse badge Kan kopen afzender een bezorgde Nederlander van allochtone komaf hier geboren en getogen |
justice |
#7278 Re:2016-01-17 06:08:15Hij moet terecht staan voor moord, je kunt en mag simpelweg geen mensen vermoorden. Hij is geen militair en Nederland is officieel niet in oorlog met Syrië/IS. 25 jaar zitten, zeker. |
Belachelijk voor woorden |
#7574 Re:2016-01-17 08:16:26Belachelijk voor woorden die man moet geëerd worden en niet opgesloten worden hoeveel mensen heb de is vermoord in Europa en de landen eromheen |
gerechtigheid |
#7666 Re:2016-01-17 08:33:31#1: -nog heel even en iedereen gaat met een wapen in de hand strijden, omdat hij/zij vindt dat z'n land of hijzelf in in oorlog is. Z'n eigen moeder zegt dat hij onrustig is en dit blijkbaar nodig heeft... Dat het rustige leventje in Nederland niets vind. Die man moet opgenomen worden zou je denken voordat je toestanden als in Alphen aan de Rijn krijgt. Gevalletje PTSS?! Gaan we dan ook een petitie schrijven als hij een wild om zich heen schiet omdat het allemaal te rustig voor hem is. Het is een tikkende tijdbom, een potentieel risico voor de maatschappij als hij niet snel onderzocht wordt en niet rustig in z'n hoofd (gemaakt) wordt. |
gerechtigheid |
#7675 Re:2016-01-17 08:36:24#1: -nog heel even en iedereen gaat met een wapen in de hand strijden, omdat hij/zij vindt dat z'n land of hijzelf in in oorlog is. Z'n eigen moeder zegt dat hij onrustig is en dit blijkbaar nodig heeft... Dat het rustige leventje in Nederland niets vindt. Die man moet opgenomen worden zou je denken voordat je toestanden als in Alphen aan de Rijn krijgt. Gevalletje PTSS?! Gaan we dan ook een petitie schrijven als hij een wild om zich heen schiet omdat het allemaal te rustig voor hem is. Het is een tikkende tijdbom, een potentieel risico voor de maatschappij als hij niet snel onderzocht wordt en niet rustig in z'n hoofd (gemaakt) wordt. |
Bert |
#7677 Re:2016-01-17 08:36:43Iemand die iets doet aan het probleem. Geweldig. Beter dan die krakende politici die er een zooitje van maken.
|
Gast |
#7970 Re:2016-01-17 09:42:34Helemaal mee eens, we moeten deze man dankbaar zijn dat hond moeite neemt het voor de wereld op te nemen, en tegen deze barbaren wilt vechten!!!!! |
Jan van Willigen |
#8212 Re:2016-01-17 10:39:35Is er gvd iemand die echt wat doet in plaats van te kletsen hoe we ze gaan aanpakken wordt die vervolgd. Zijn ze wel goed bij hun hoofd daar bij dat OM. Is daar niet iemand die het licht aan doet en zegt tegen dat omhooggevallen officiertje dat hij de verkeerde weg in slaat1: -
|
Gast |
#8281 Re:2016-01-17 10:53:43Vroeger was het in dienst treden bij buitenlandse strijdkrachten strafbaar, nu is het niet langer verboden. Je mag alleen niet deelnemen aan een strijd tegen Nederland", zegt woordvoerder Wim de Bruin tegen het persbureau.
Dus vrijlaten die man.. |
Gast |
#8554 Re:2016-01-17 12:14:15Precies!!! er wordt zoveel in het doofpotje geduwd..hadden ze in dit geval ook eens moeten doen!!! van mij mag hij ook een lintje krijgen |
Buddy A instr cie... |
#8973 Re: bericht oud buddy A instr cie 1e peleton2016-01-17 15:16:01Hier een bericht van je oude buddy van de A instructie cie , wel een gewaagd avontuur man, maar ik snap de gedachte erachter wel , laat het maar over je heen komen , want dit waait ook wel weer over , groeten van een ex luchtmobieler en ex dutchbat 3 , groet, Marco |
Stefan Wolberink |
#10042 Re:2016-01-18 16:48:56Jitse is duidelijk een eerbare man. Wat hij deed is de hoogste vorm van eerbaarheid haalbaar voor een strijder. Hij vecht zonder enig zelf belang tegen een mededogenloze vijand. Een vijand van iedereen die nietsontziend is. Met gevaar voor eigen leven ging hij IS toch te lijf. Hij is een voorbeeld voor elke zichzelf respecterende man, en persoon wat dat aangaat. Iedereen die hem daarbij afvalt is een bezoedeld individu die een verdraaide status quo voor eerbaarder houdt dan zich mengen in de strijd tegen het kwaad. Éénieder die Jitse voor zijn daden wil straffen, op welke grond dan ook, is een verloochenaar van alles wat eervol is. Aanklagers en rechters inbegrepen. Zij scharen zich met zulke daden automatisch bij de gelederen van IS, met hun schaamteloze en oneervolle gedrag. Jitse, het beste man. Stop nooit met geloven in je idealen! |
Temperen |
#10113 Re:2016-01-18 17:13:35Hoe goed ken jij deze man en hoe weet jij wat hij daar precies gedaan heeft? Als hij daar uitsluitend IS-malloten heeft neergeschoten heb je gelijk: dan is hij een held. Maar wat als hij gewoon met de Koerden heeft meegeholpen en daarbij een een half dorp vol Soennitische vrouwen en kinderen die niet eens bij IS wíllen horen heeft uitgemoord? Is het dan nog zo'n held? Of wordt het dan een ander verhaal. Men schreeuwt maar weer om het hardst zonder dat men de feiten kent. Helemaal niet gek dat we onderzoek doen naar wat deze man daar precies heeft gedaan. Als daaruit komt daar hij uitsluitend IS-malloten neerschoot: hoogste militaire onderscheiding. Ik ben echter bang dat hij zélf niet eens durft te zeggen of het daarbij gebleven is. |
Robert |
#10750 Re:2016-01-18 21:20:40Deze man verdien een lintje. Het is te gek voor woorden dat deze man door het OM vervolgt zou worden. Waar zijn we mee bezig in Nederland. |
Robert |
#10758 Re:2016-01-18 21:24:01Deze man verdient een lintje. Het is te gek voor woorden dat het OM tot vervolging wil overgaan. Waar zijn we mee bezig in Nederland. |
Volksheld |
#10760 Re:2016-01-18 21:25:03We kunnen hem namens het Nederlandse volk een lintje aanbieden! Wie doet er mee? |
Nunc.aut.nunquam |
#11045 Re:2016-01-19 00:19:43Wat doet de luchtmacht IS sparen deze oudgediende doet er wat aan in plaats van praten (geen woorden maar daden) de naderlandsche schijnheiligheid ten top als deze oudgediende wordt vervolgd. |
pissed off |
#11323 Re:2016-01-19 09:18:11If jitske was an American they would have helped him in all ways to carry on his fantastic work. Here they arrest him, while they invite more terrorists to come to Europe as refugees it is time to close the gates these people Cannot adjust to life in Europe
|
Gast |
#11739 Re:2016-01-19 16:23:31Ja, de een is een vieze moordenaar; deze hobby moordenaar is volgens sommigen een held. |
Gast |
#11807 Re: t is een mafkees die gelukkig niet bij mij in de straat woont.2016-01-19 17:19:33 |
Gast |
#12087 Re:2016-01-20 01:55:15De enige manier waarop het kwade kan winnen, is als goede mensen niets doen. Jitske doet wel iets, en hij wordt ervoor bestraft; ONAANVAARDBAAR |
Gast |
#12229 Re:2016-01-20 19:12:56Idd een held. Hij doet wat de politiek niet durft te doen.....ruggegraat tonen en de burgers van Nederland(en Europa) beschermen. Steun deze Europese held en teken de petitie!!!! |
Fryslan Boppe |
#12289 Re:2016-01-21 00:47:24Hadden de mannelijke vluchtelingen uit Syrie maar net zoveel ballen Niet vluchten, maar vechten ! |
Gast |
#12734 Re:2016-01-26 21:53:02da sollten sich die amerikaner eine scheibe von abschneiden |
Gast |
#12809 Re:2016-01-28 13:13:13I agree. Entitle his engagement The Netherlands contribution to the fight against IS-Terror Militia! |
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Respecteer de euthanasiewet
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
1310 Gemaakt: 2024-11-23
Flexwoningen op het korfbalveld Yerseke NEE!!!
328 Gemaakt: 2024-12-21
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
212 Gemaakt: 2024-12-18
Respecteer de euthanasiewet
7807 Gemaakt: 2024-11-02
Lili & Marleen
180 Gemaakt: 2024-12-22
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
5537 Gemaakt: 2024-11-15
Pumptrack in joure
127 Gemaakt: 2024-12-19
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
643 Gemaakt: 2024-12-11
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
65277 Gemaakt: 2023-01-17
Kingsland Waardamme moet Blijven!
382 Gemaakt: 2024-11-29
Behoud het stationswegkerkje in Heerhugowaard
121 Gemaakt: 2024-12-13
Teken deze petitie! We willen geen McDonalds op de Veluwezoom, aan de bosrand Velp-Rheden
15533 Gemaakt: 2024-01-31
Meer waardering en erkenning voor beëdigd vertalers en tolken
566 Gemaakt: 2024-11-20
Stop de Plaatsing van een Windturbine in Kampveld – Teken de Petitie!
154 Gemaakt: 2024-12-10
Laat chinastraat leven!
5430 Gemaakt: 2024-11-26
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
944 Gemaakt: 2024-07-07
Tegen uitbereiding van parkeer vergunningen in hilversum
3485 Gemaakt: 2024-04-23
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
5928 Gemaakt: 2024-11-10
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
1173 Gemaakt: 2024-11-09
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22376 Gemaakt: 2020-06-30