Geen AZC in Spijkenisse / Nissewaard

Quoted post

gast

#414 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-16 20:37

#411: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Ok, ik weet uit welke hoek je komt, want linkse mensen reageren zo ruzie achtig. Wat jij niet wil dat jou geschied doe zo ook een ander niet, dus houd je fatsoen.

Nee, ik zie zeker niet in iedere moslim een extremis, sterker nog ik heb ze in mijn familie.

Maar er wordt niet gescreend of heel fout gescreend, zoals die vent die in Parijs die agenten aanviel. Die zat in een asielzekerscentrum en had al vele aanvragen in Europa lopen, was bekend bij politie en kon toch zo mee, evenals sommige aanvallers van bataclan.

Dat is het probleem, niet eens die mensen, maar de politiek die niet doortastend is en mensen zoals jij die niet realistisch zijn.

Reacties

Gast

#415 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-16 20:56:36

#414: gast - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Dus "realisme" noem jij verwijzen naar andere mensen, onder andere omstandigheden, heel ergens anders? Dat ga je de bewoners van een mogelijk AZC voor de voeten werpen?

Ja, er zit tuig in AZC's, net zoals er ook al sinds mensenheugenis zat tuig in Spijkenisse woont. Het overgrote merendeel dat on AZC's woont zijn normale, rustige mensen die geen problemen zoeken, maar oplossingen. Net zoals het overgrote merendeel van de inwoners van Spijkenisse. Het verschil hem daarin dat jij de mogelijke bewoners van het AZC in Spijkenisse nu al voor de bvoeten werpt wat volstrekt andere mensen, onder heel andere omstandigheden, heel erg anders gedaan hebben. Doe je dat ook bij de Spijkenissenaar? Hou je die ook verantwoordelijk voor de daden van een Amerikaan op oudjaarsnacht in Keulen?

Niet gescreend of fout gescreend? De Stuw alweer vergeten?

Kijk dan niet zo verknipt naar de wereld.