Geen AZC in Spijkenisse / Nissewaard

Quoted post

Gast

#432 3e en laatste posting

2016-01-17 21:52

Links is links en rechts is rechts, we komen er toch niet uit. Ik hoop alleen dat de mensen die nu vinden dat de asielzoekers hier maar massaal opgevangen moeten worden niet hun hoofd stoten wanneer achteraf blijkt dat men met hele andere intenties hier naar toe zijn gekomen/gevlucht. Durft u zich dan ook te verzetten en samen een front te vormen om dit tegen te gaan??? Of blijft u braaf in uw huisje zitten en wachten totdat het probleem is opgelost?? Ik vertelde u al eerder dat ik dertien jaar voor het ministerie van justitie werk, als ik om mij heen hoor hoe er gesproken wordt over isis, jihadisten, heilige oorlog, inname Nederland en het invoeren van de Sharia en dan niet te vergeten het dagelijks rondselen van islamisten. Dan maak ik mij zorgen, echt heel veel zorgen. Ik maak mij ook zorgen omdat de politiek bezuinigd op overheidsorganen zoals DJI. Nogmaals dit kabinet is voor niemand een uitkomst, zowel voor links als voor rechts niet....

Reacties

Gast

#435 Re: 3e en laatste posting

2016-01-18 05:38:38

#432: Gast - 3e en laatste posting 

En wat doe jij als jouw doemscenario niet blijkt uit te komen? Stoot jij je dan ook voor de kop dat je zoveel mensen hebt laten verrekken, omdat jij bang was voor wat nooit zou gaan gebeuren? Daar maak ik me zorgen over, over al die mensen die nu te laf zoijn om een poot uit te steken en mensen in nood te helpen, gewoon omdat ze zich bang hebben laten maken door een pipo die te lui is om te werken en jullie ndig heeft voor nog weer vier jaren pluche.