Schaatsbaan Turnhout moet open blijven.

Quoted post

Ice tiger #71

#199

2016-02-19 17:30

Voor de meeste is dit een beetje verwarrend en ik lees vele reacties naar het stadsbestuur, ik ben diep ontroerd door de gebeurtenissen en de massale steun van zowel onze noorderburen als van ons kleine belgie. Hopelijk komt er een oplossing voor dit gebeuren, ik denk persoonlijk dat het stadsbestuur hier weinig aan kan doen aangezien dit prive is, het enige waar iedereen op moet hopen is op de goodwill van de uitbater. Je hebt zoveel opties zoveel alternatieven, het heeft 40 jaar gedraaid en nu ineens is het niet meer haalbaar?? Steek voor 1 keer je handen uit de mouwen doe voor 1 keer iets waar de familie jaren naar toe geleefd heeft , laat voor 1 keer je hart spreken niet de portemonnee , laat geen mensen en verenigingen stikken die jaren hun hart en ziel in hun club en in de ijsbaan heeft gestoken. Als iedereen samen werkt als volwassen mensen komt er altijd een oplossingen. Je kunt geen 40jaar nostalgie opzeggen na 10 maanden , laat anderen het dan wel doen draaien maar ga niet omschakelen naar andere doeleinden. Dit gezegd zijnde wil ik alvast iedereen bedanken om ons allen te steunen en hopelijk kunnen we binnekort zeggen dat het niet voor niets geweest is . 

 

Reacties

#76

#212 Re:

2016-02-19 18:56:26

#199: Ice tiger #71 -  

 Duidelijke taal makker !!!!! Idd zelf de handen uit de mouwen steken ipv vroeg naar huis en 3 man personeel laten staan ! Idd de handen uit de mouwen steken ipv als ne opgezwollen goudvis in uwe visbokaal over de cafetaria kijken met een air van een koi !!! En in jezelf de werkende mens die daar met zijn kinderen komt en zijn zuurverdiende centen komt uitgeven voor het geluk van zijn kinderen uitlachen !!!