Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Quoted post

Gast

#981 Oproep huurhuisbewoners

2011-10-17 14:06

Huurhuisbewoners zet u in, praat met elkaar, verenig u, doe mee aan de akties voor het te laat is, want straks zijn uw buren niet meer dezelfde en is uw buurt uw buurt niet meer. Zonder uw steun zal de buurt verpauperen, onrust en onveiligheid toenemen, de toestroom van bezoekers, verkeers en parkeerdruk en hangplekken uit andere wijken naar deze wijk toenemen. Uw belangen staan op het spel. De wijk moet in de balans blijven die het nu heeft.Vecht ervoor, want de politiek laat u in de steek.

Reacties

Gast

#982 Re: Oproep huurhuisbewoners

2011-10-17 17:15:48

#981: - Oproep huurhuisbewoners

M'n buren zijn nu al niet meer dezelfde...

En zojuist een rondje Roggeakker (bij het water/bruggetje) gemaakt. Wat een klerezooi. Is dit een extra vuilstortplaats of zo?? Weet niet wie dit hier neergooit, maar als je dit zo ziet, tja, dan kan zo'n moskee er ook nog wel bij.

Mensen, ga je schamen! En opruimen, voor de verandering. Of ligt je vloer thuis ook zo vol??

En wat die oetlul Johann betreft: op GL ging ik toch al niet stemmen. Loser...

Gast

#984 Re: Oproep huurhuisbewoners

2011-10-17 17:42:23

#981: - Oproep huurhuisbewoners

Ik ben een huurder en wil eigenlijk voorlopig nog niet weg. Ik sta al een geruime tijd ingeschreven voor een ander huis omdat we groter willen wonen. Ik heb hele leuke buren maar ze zeggen allemaal dat ze weg gaan als die moskee er komt. Desnoods huren in de particuliere sector. Als dat ding er niet komt zullen ze blijven. Komtie er wel dan vertrekken ze en ja dan weet ik wel wie mijn nieuwe buren worden en dan gebruik ik ook mijn 7 jaren inschrijven voor een ander huis.