jan marynes MOET oep facebook blijven ...NO...tegen de doofpot!!!

Quoted post

je weet wel wie ik ben

#10 al die komedie

2012-04-19 13:45

Jan zet u profiel is gewoon terug open en doe is ni zo.
Facebook heeft u niks gekickt en als het wel zo is dan is het teken dat ze u fout vinden.
Je kan er zelf ook niet omheen dat je bij teveel mensen over de schreef gaat ongeacht of je nu liegt of niet.
Ik zie dat je het moeilijk hebt wanneer iemand kritisch tegen je is,ik kan zelf niet anders doen dan vaststellen dat jij nog een hele weg hebt af te leggen.
Kinderen zijn iets waar je in alle aspecten afblijft, die verdedig je in alle omstandigheden of het de jouwe zijn of niet.
Dan verdien je respect ,niet als je ze gebruikt zoals jij doet.

Facebook is duidelijk in zijn voorwaarden
https://www.facebook.com/legal/terms


Reacties


Gast

#11 Re: al die komedie

2012-04-19 21:22:39

#10: je weet wel wie ik ben - al die komedie

ik ben jan marynes.....u bent anoniem...vermoedelijk een zetman/vrouw van de backstabbers......ik kom ni aan kinderen...ze zijn puur eerlijk......bekijk mn foto op mn timeline.....das echt!!!!!......geen bla bla....verder zal medisch en gerechterlijk onderzoek mn woorden staven...effe gedult aub.....


Gast

#13 Re: al die komedie

2012-04-20 00:15:58

#10: je weet wel wie ik ben - al die komedie

getest...en is onmogelijk....gelieve u bekend te maken...want u verwijst met een link met officiel facebookloge...naar laster ten mijne wege.....ni correct....k vermoed da gij een alter ego se van patje of matsie......met de kids....nee t is patje....die alleen is zoe loemp om mij dergelijke beschuldegingen aan te smeren.....psssssst.....de 'mannen' waren in agadir...die hemme live gezien...hoe dak kik mé da prutske omging.....VUILE VIEZERIK!!!!!!!.....doe moar nen haartest...ps a dealerke go a ni laank meer bevooraden????.......denkte het ni......hm.....