petitie om het nummer 'ich bin wie du' van Wesly Bronkhorst & Westley Sneijder te verwijderen uit de PLUS winkel playlist

Petitie: Verwijder het nummer 'Ich bin wie du' van Wesly Bronkhorst & Wesley Sneijder uit de PLUS winkel playlist

Wij, de ondertekenaars van deze petitie, verzoeken de PLUS supermarkten vriendelijk doch dringend om het nummer 'Ich bin wie du' van Wesly Bronkhorst & Wesley Sneijder te verwijderen uit hun winkel playlist. Dit verzoek is gebaseerd op de volgende redenen:

1. Mentale Gezondheid van Medewerkers: Het herhaaldelijk afspelen van dit nummer heeft een negatieve impact op de mentale gezondheid van de medewerkers. De voortdurende blootstelling aan dezelfde muziek kan leiden tot stress, irritatie en een afname van werkplezier.

2. Ongepaste Muziekkeuze: Het nummer 'Ich bin wie du' past niet in de sfeer van een supermarktomgeving waar klanten een ontspannen en aangename winkelervaring verwachten.

3. Klachten van Klanten: Veel klanten hebben aangegeven dat zij dit nummer storend vinden tijdens hun winkelbezoek. Het herhaaldelijk horen van dit lied leidt tot een negatieve winkelervaring.

4. Alternatieven Beschikbaar: Er zijn talloze andere liedjes beschikbaar die beter aansluiten bij de gewenste sfeer in de winkel en bijdragen aan een prettige winkelomgeving.

Wij verzoeken de PLUS supermarktketen daarom dringend om het nummer 'Ich bin wie du' uit hun playlist te verwijderen en te vervangen door muziek die beter aansluit bij de verwachtingen en wensen van hun klanten en medewerkers. Door dit verzoek in te willigen, draagt PLUS bij aan een verbeterde winkelervaring en werkklimaat voor al hun klanten en medewerkers.

Onderteken deze petitie en steun ons in dit verzoek!

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Morris alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden: