Eis het ontslag van Jozias van Aartsen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.
Gast |
#84012014-09-09 16:05Een Israëlische vlag, die je bij de PVV niet gauw zult zien... [NL]
Yitzhak Rabin: Onverdacht Israëlisch, niet vervaard voor een harde maatregel, maar, uiteindelijk, een staatsman. Het heeft niet zo mogen zijn. Extremistische en fundamentalistische elementen vroegen en kregen zijn eliminatie. Sindsdien, is het Oslo-perspectief dankbaar ongedaan gemaakt door de extremistische Israëlische vrienden van Wilders. Geholpen door even extremistische en opportunistische elementen aan Arabische en Islamitische kant, dat wel.
Daarom zullen wij, tegen de verdachtmakingen van Likud en Jisrael Beteinu (en hun filialen, zoals het CIDI) in, op 4 november een goot Israëlisch staatsman herdenken, en zijn moord aanklagen bij degenen die er direct of indirect de schuld van dragen, of die er achteraf stiekem blij mee zijn. |
Gast |
#8402 Luister naar iemand die het weet2014-09-09 18:11 |
Gast |
#8403 Re: Luister naar iemand die het weet2014-09-09 19:18 |
Anonymous |
#84042014-09-09 19:21Waarom zou ik me als gematigd moslim die zich meer druk maakt om z'n hypotheekaftrek/kinderopvang/stijgende ziektekosten aan een bel moeten trekken van extremisten ??. Ik ben vaak moe na een zware werkdag, na aankomst douchen en een kwartiertje bidden, de kids tijd schenken om te achterhalen wat ze die dag geleerd/ beleefd hebben. |
Gast |
#84052014-09-09 19:31 De politie zet foto's op internet van
tien mensen die verdacht worden van het
gooien van stenen naar de politie op 10
augustus in de Haagse Schilderswijk. Er
was toen een mars van de organisatie
Pro Patria. Tegendemonstranten gooiden
stenen naar de politie. Er werden meteen
al zes mensen gearresteerd. |
Gast |
#8406 Re:2014-09-09 21:52Gewoon weg weg met die vaag lullende rutte.hij moet gewoon op kutte.helpt dit land naar de tering die kut Rutte.laat Rutte bij de volgende bezoek aan Griekenland dáár achter.Opstelten die homo evenmin. |
Gast |
#8407 Re: Re:2014-09-09 21:54Leuk, maar deze petitie gaat over van Aartsen. |
Gast |
#8408 Re: Re: Re:2014-09-09 22:00Lekkerboeind dit is ook belangrijk we zitten zometeen met heel Nederland bij de arts.en fuck die van Aartsen. |
Gast |
#8409 Re: Re: Re: Re:2014-09-09 22:26Met heel Nederland bij de arts? Pilletje vergeten? |
Gast |
#8410 Re: Re: Re: Re: 'Ik denk dat Mehmet Sahin een psychologische behandeling nodig heeft'2014-09-10 10:18#7846: - Re: Re: Re: 'Ik denk dat Mehmet Sahin een psychologische behandeling nodig heeft' Als jij goed gelezen had,had jij niet zo'n dom anwoord gegeven, DOMBO!
|
gast |
#8411 Re: Luister naar iemand die het weet2014-09-10 10:21#8402: - Luister naar iemand die het weet Iemand die in de islam leer is op gegroeid weet niets, alleen leugens vertellen en dingen verdraaienen wat hun idiote mohamed had te vertellen. |
Gast |
#8412 Re:2014-09-10 11:12He'Anonymous, ik heb niets tegen je. Je bent gewoon huisje-boompje-en geen beestje goed ingeburgerd. We hebben het hier over de mongolen die "dood aan de joden" op straat in Den Haag schreeuwen. Ze schreeuwn niet "dood aan de kinderen van "Anonymous", als ze dat hadded geschreeuwd, stond je eerst in lijn om te protesteren. Je protesteert al tegen sommigen die jou niet "accepteren", laat staan als iemand zou schreeuwen "dood aan de kinderen van anonymous". Wel, beste anonymous, ik heb met mijn eigen horen horen schreeuwen "dood aan de joden", en daarom kan ik me niet geoorloven om STIL TE ZITTEN en dit voor mijn neus laten gebeuren, de joden nog een keer door mongolen laten vervolgen zonder niets te doen, alsof wat ze hebben doorstaan niet genoeg is! En let op,ik ben geen jood. Dus, je hebt geen excuus om je niets aan te trekken over je medeburgers, man. Anonymous, stop met kijken alleen aan je eigen interessen, je buik vullen met alles wat democratie jou gunt en voor de rest van niets schelen. Wat ben je een lafaard! |
Gast |
#84132014-09-10 12:04Raad van een hele intelligente Moslim advocaat (op televisie):
|
Gast |
#8414 Re: Re:2014-09-10 12:33Dom antwoord. |
Gast |
#8415 Re:2014-09-10 12:34Duidelijk fake. |
Gast |
#8416 Re: Re:2014-09-10 12:35Weet je zeker dat jij goed ingeburgerd bent? Aan je Nederlands niet te merken, tenminste. |
Gast |
#8417 Re: Re: Re:2014-09-10 13:11I am a citizen of the world and if this country does not need me one day I will go somewhere where someone will need me. What about you, coward. You hear screaming "dead to the Jews"and turn your head. Puah! |
Gast |
#8418 Re: Re:2014-09-10 13:13Alles wat ik publiceer die jou niet bevalt is "fake". Aaaah, nu snap ik. met jou methode het leven is zo simpel en makkelijk. Nazi propaganda? Fake! Holocaust? Fake, tog? Er zijn maximaal een paar duizend mensen gedood. Slachting in Srebrenica? Ook fake. Afschieten van een passagiersvliegtuig? fake, er was een mechanische mankement Goed zo, man. Ga zo door. |
Gast |
#84192014-09-10 13:14Pro Patria is dekmantel van extreemrechts10 september 2014 | 10:27 De leiding van Pro Patria, de organisatie die op 20 september een demonstratie door de Schilderswijk wil houden, bestaat geheel uit leden van het rechts-extremistische Identitair Verzet. Dit wordt bevestigd door zowel Kafka, de Anne Frankstichting als Constant Kusters, de leider van de extreemrechtse partij NVU. Dat schrijft Omroep West. Eerder maakte ook AFA gewag van het extreemrechtse karakter van Pro Patria. De facebookpagina van Pro Patria staat stijf van de moslimhaat met soms bedreigende teksten waarin wordt opgeroepen tot geweld tegen moslims. Pro Patria organiseerde op 10 augustus een demonstratie door de Haagse Schilderswijk waaraan 150 mensen deelnamen. In de media ontstond vooral ophef over de tegendemonstratie van jongeren. Op 20 augustus organiseert Pro Patria opnieuw een 'Mars voor de vrijheid'. Burgermeester Van Aartsen heeft risicodemonstratries in woonwijken voor 2 maanden verboden. |
Gast |
#8420 Re: Re: Re:2014-09-10 13:16Nee, dropstaaf, jouw filmpjes zijn fake. |
Gast |
#8421 Re: Re: Re: Re:2014-09-10 13:18How dare you call me a coward! Based on what? The fact that my opinion differs from yours? Get a grip and get a life! |
Anonymous |
#8422 Re:2014-09-10 13:21Laat die Suikertaart maar in z'n eentje de Schilderswijk ingaan met een vlag in zijn trillende knuistjes. Kan Nederland ook eindelijk nog eens lachen. |
Gast |
#84232014-09-10 13:22Van discriminatie naar radicalisering
10 september 2014 | 08:54 Een betere bestrijding van radicalisering zou zijn eindelijk onze kernwaarden eens serieus te nemen in plaats van ze te ondermijnen, en daarbij eindelijk eens consequent te zijn over discriminatie. De afgelopen weken werd antizionisme door Asscher een aantal keren meteen antisemitisme genoemd. Maar dat is niet hetzelfde. Antizionisme komt nota bene ook in joods-orthodoxe kringen voor. Antizionisme gelijkstellen aan antisemitisme is van dezelfde orde als iedere jood voor zionist uitmaken: een walgelijke generalisatie. En generalisatie staat aan de basis van discriminatie. |
Gast |
#84242014-09-10 13:24Journalisten vinden etniciteit vooral relevant bij negatief nieuws
10 september 2014 | 08:02 Moeten journalisten ‘politiek correct’ zijn? Wat zijn hun rechten en plichten als het gaat om het signaleren en weergeven van etnisch-culturele diversiteit? En hoe gaan ze om met de diversiteitsparadox? De publieke omroep wil graag een afspiegeling zijn van de Nederlandse samenleving. Daarom gelden er prestatieafspraken over de representatie van minderheden zoals vrouwen en allochtonen. Dit leidt tot de vraag of gekleurde mensen dan geturfd moeten worden. In 2011 kwam Pownews daarom met het vaste item ‘De neger omdat het moet‘. Een donkere Nederlander kwam steeds aan het woord als ‘expert’ ergens over, zoals het maken van roti (zie dit stuk in de Volkskrant). Communicatiewetenschapper Floris Müller en historica Renée Frissen stellen in een onderzoeksartikel [abstract] dat dit item de vinger op de zere plek legde. Moeten journalisten ‘politiek correct’ zijn? Wat zijn hun rechten en plichten als het gaat om het signaleren en weergeven van etnisch-culturele diversiteit? |
Gast |
#8425 Re: Re: Re: Re: Re:2014-09-10 13:25BEcause you started your post by saying (you, not I): \ "Waarom zou ik me als gematigd moslim die zich meer druk maakt om z'n hypotheekaftrek/kinderopvang/stijgende ziektekosten aan een bel moeten trekken van extremisten ??." Why should you worry for extremists? Well, you should, because they shout "Death to the Jews"! Jochem van Gelder is not a criminal! Hij maakt maar prratjes met kindertjes. Suppose someone in Den Haag shouted "Kill all the maroccans", throwing stones and making riots, would you still care only for your mortgage?
Whether you like it or not, dear friend, your words are those of a coward. After all, it's only my opinion, and I count nothing. So keep living your illusion as long as you can. I grant it to you with all my heart. But remember, a judgment comes one day and you ahve to respond of everything you did or did not do. |
|
Respecteer de euthanasiewet
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
770 Gemaakt: 2024-11-23
Flexwoningen op het korfbalveld Yerseke NEE!!!
255 Gemaakt: 2024-12-21
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
5505 Gemaakt: 2024-11-15
Respecteer de euthanasiewet
7795 Gemaakt: 2024-11-02
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
628 Gemaakt: 2024-12-11
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
146 Gemaakt: 2024-12-18
Pumptrack in joure
122 Gemaakt: 2024-12-19
Behoud het stationswegkerkje in Heerhugowaard
120 Gemaakt: 2024-12-13
Geef echt HOOP aan onze jeugd en sportverenigingen.
87 Gemaakt: 2024-12-05
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
65262 Gemaakt: 2023-01-17
Laat chinastraat leven!
5427 Gemaakt: 2024-11-26
Meer waardering en erkenning voor beëdigd vertalers en tolken
562 Gemaakt: 2024-11-20
Kingsland Waardamme moet Blijven!
379 Gemaakt: 2024-11-29
Stop de Plaatsing van een Windturbine in Kampveld – Teken de Petitie!
151 Gemaakt: 2024-12-10
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22372 Gemaakt: 2020-06-30
Tegen uitbereiding van parkeer vergunningen in hilversum
3485 Gemaakt: 2024-04-23
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
1170 Gemaakt: 2024-11-09
Trap de Spoortrap niet weg
316 Gemaakt: 2024-12-02
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
943 Gemaakt: 2024-07-07
kolderdag 2025
71 Gemaakt: 2024-12-09