Tegen onverdoofd slachten
Tegen onverdoofd slachten / Mededelingen / Onverdoofd slachten / Opmerkingen
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2015-05-27 08:14- Date of removal: 2015-05-27
- Verwijderingsreden:
Gast |
#42015-07-22 21:58beste Koen,uw geestdrift en volhardenheid zijn een voorbeeld voor velen.ikzelf geef ook het pleiten tegen het onverdoofd slachten niet op,ik slaag iedereen ermee om de oren,willen of niet.een kaakslag was de dank die we kregen nadat er door de stad speciale apparaten werden aangekocht voor 10 000-den euro's die het slachten draaglijker zou maken voor de dieren en dus conform onze samenleving,normen en waarden was,niet één iemand heeft het gebruikt.we reiken hen de hand en krijgen een kaakslag als antwoord,dat zegt toch alles?onze normen en waarden worden aangepast aan de normen en waarden van een barbaarse cultuur,zou er één inwoner van pakweg Marokko zijn gebruiken aanpassen aan ons indien wij ons daar gingen vestigen??zeer zeer triest :-( wij (onze politiekers)kruipen voor zij die weigeren te integreren ,hoe denkt men dan ooit een degelijke integratie te verkrijgen?men lacht ons gewoon uit.enkel al naar Nederland kijken en je ziet dat men daar veel en vele beter geintegreerd is,enkel al de taal ...daar hoor je het half nederlands met haar op niet.ach ,mijn gedachten gaan uit naar de arme dieren die zo hard lijden...vreselijk,mijn hart breekt voor ze.ook op vakantie denk ik daaraan,want velen vergeten dat als je gaat eten in Turkije je ook halal geslacht vlees eet.... Ik wou jou mijn respect betuigen Koen,en je een extra duw in de rug geven om verder te strijden,ik strijd alvast met je mee.een vriendelijke groet,Marianne
voor alle duidelijkheid ik heb respect voor AL wie respect heeft voor leven en voor al wie tegen het lijden van eender welk levend wezen is,ongeacht hun cultuur,geloof,ras of stand. |
Gast |
#52015-09-20 09:15Getekend, om de minister voor dierenwelzijn, Bianca Debaets, te ontslaan van haar functie, daar zij niet geschikt is voor deze taak. Hoe kan iemand minister zijn, als zij voor die gruwelijke praktijk is, om dieren op een zeer pijnlijke manier te laten slachten??? Ik begrijp zoiets niet, of is het voor het loon te doen??? Afdanken, dat zij maar eens gaat kijken naar deze manier van slachten, als ze een beetje menselijk is dan gruwt ze hiervan. Groetjes Martine Oeyen |
|
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Respecteer de euthanasiewet
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
497 Gemaakt: 2025-01-05
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
1971 Gemaakt: 2024-11-23
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
419 Gemaakt: 2024-12-18
Betere busverbindingen voor Wakkerzeel
110 Gemaakt: 2024-12-29
Gemeentepark terug sluiten na zonsondergang of andere oplossing voor deze problematiek
103 Gemaakt: 2025-01-01
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
5756 Gemaakt: 2024-11-15
Sloop niet de 100 jaar oude school
514 Gemaakt: 2024-10-17
Respecteer de euthanasiewet
7914 Gemaakt: 2024-11-02
Voor een landelijk vuurwerkverbod!!!!
266 Gemaakt: 2024-12-25
Duidelijke communicatie en handhaving van het verbod op vuurwerk in Dilbeek
44 Gemaakt: 2024-12-31
Bezwaarschrift betreffende 2024 Immoment WLO BKL52
145 Gemaakt: 2024-12-15
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22447 Gemaakt: 2020-06-30
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
1212 Gemaakt: 2024-11-09
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
5960 Gemaakt: 2024-11-10
Behoud het stationswegkerkje in Heerhugowaard
143 Gemaakt: 2024-12-13
Heronderhandelingen verlofplanning
105 Gemaakt: 2024-12-28
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
682 Gemaakt: 2024-12-11
Voor een betere aanpak van Ouderverstoting (OVS) bij justitie.
647 Gemaakt: 2020-12-07
Ethica moet de moestuin aan de dunne bierkade behouden!
349 Gemaakt: 2024-09-18
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1781 Gemaakt: 2024-10-23