Sluit de grenzen!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Sluit de grenzen!.

Anonymous

#176 Re:

2015-09-11 23:58

#175: -  

O ik begrijp jouw soort maar al te goed. Jouw tekortkoming is dat je niet schrijft wat je bedoelt. Dat komt de communicatie niet ten goede. Erger nog is, dat je dat vervolgens de ander verwijt. Niet fraai.

Gast

#177 Re: Re:

2015-09-12 00:00

#176: - Re:  

ik zou zeggen: kijk eens in de spiegel. En kom met echte argumenten, of stop mensen lastig te vallen met onzin.

Anonymous

#178 Re: Re: Re:

2015-09-12 00:02

#177: - Re: Re:  

And the spoon kept on feeding…

Anonymous

#179 Re: Re: Re:

2015-09-12 00:04

#84: - Re: Re:  

Maar over 'makkakken' spreken is wel oké?

Gast

#180 Re: Re: Re: Re:

2015-09-12 00:06

#178: - Re: Re: Re:  

U begrijpt de term "spoonfeeding" niet eens... Argumenten?

Gast

#181 Re: Re: Re: Re:

2015-09-12 00:07

#179: - Re: Re: Re:  

En u verwijt mij dat ik het onderwerp verander?

Anonymous

#182 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-09-12 00:08

#180: - Re: Re: Re: Re:  

Dus jouw hengelen naar mijn reacties zie je niet als spoonfeeding? Frappant.

"It could be a spoonful of diamond
Could be a spoonful of gold"

Turned out to be nothing but a spoonful of coal

Anonymous

#183 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-09-12 00:09

#181: - Re: Re: Re: Re:  

Jij was met een discussie bezig, ik niet. Mijn reactie is op heel iemand anders (althans dat hoop ik voor jou). Weer slecht gelezen?

Gast

#184 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-09-12 00:13

#182: - Re: Re: Re: Re: Re:  

Nee, spoonfeeding is iets geheel anders en heeft helemaal niets met hengelen naar reacties te maken.

Gast

#185 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-09-12 00:14

#183: - Re: Re: Re: Re: Re:  

Oké, die had ik inderdaad niet gezien. Excuses.

Anonymous

#186 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-09-12 00:16

#184: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

En toch voel ik steeds jouw lepel op mijn lippen. Hoe een mens zich kan vergissen, niet?

Gast

#187 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-09-12 00:17

#186: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Dat kunt u wel zeggen. Mijn lepel op uw lippen is wel het laatste waar ik naar uitkijk. Heeft u verder nog argumenten?

Anonymous

#188 Re: Re: Re:

2015-09-12 00:21

#53: - Re: Re:  

Dit is echt een juweeltje. Moslims kunnen prima in de regio (andere moslimlanden) worden opgevangen, maar die doen dat niet uit vrees voor terrorisme en ellende. Dus, de ene terrorist vreest de andere, begrijp ik? Of zijn alleen de Syrische moslims terroristen en ellende-veroorzakers? Hoeveel haakse bochten moet je nemen om zoiets bij elkaar te kunnen schrijven?

Waarom zeggen jullie niet gewoon: "wij willen met die mensen niets te maken hebben, sop het zelf maar op". Die quasi-hulpbereidheid is zo verschrikkelijk doorzichtig en ontzettend laf. Jullie willen niet helpen; doe dan ook niet net alsof.

Anonymous

#189 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-09-12 00:22

#187: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Misschien toch eens naar Specsavers?

Gast

#190 Re: Re: Re: Re:

2015-09-12 00:23

#188: - Re: Re: Re:  

Misschien moet u te rade gaan bij de regeringen van de landen die dat zeggen, in plaats van de boodschapper aan te vallen?

Gast

#191 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-09-12 00:24

#189: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Zal ik doen, als u belooft dat u naar de Jellinek kliniek gaat om af te kicken van de substantie die u steeds onder invloed brengt.

Anonymous

#192 Re: Re:

2015-09-12 00:24

#78: - Re:   Als iemand zonder netwerk, die de taal nauwelijks machtig is en door iedereen als "lui" wordt gezien jouw baan afpakt, dan heb je er zelf dus nog minder van gebakken.

Another one bang on the nail!

Anonymous

#193 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-09-12 00:26

#190: - Re: Re: Re: Re:  

Misschien had ik het wel over de boodschap, niet de boodschapper? Er is trouwens geen enkele regering die dat zegt, alleen de westerse extreem-rechtse liga bazuint dat soort onzin in het rond.

Gast

#194 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-09-12 00:27

#190: - Re: Re: Re: Re:  

lol! Die lepel zet ik niet aan uw lippen.

Gast

#195 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-09-12 00:29

#193: - Re: Re: Re: Re: Re:  

Oh, u bent niet bekend met de verklaringen van bijv. Quatar, VAE of Saoedi Arabië? Ooit gehoord van Sherif Elsayid-Ali, Amnesty International’s hoofd vluchtelingen- en migrantenrechten?

Anonymous

#196 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-09-12 00:29

#194: - Re: Re: Re: Re: Re:  

Als je nu al op je eigen berichten gaat reageren, dan wordt het griezelig.

Anonymous

#197 Re:

2015-09-12 00:33

#68: -  

Onze rechten:

UNIVERSELE VERKLARING VAN DE RECHTEN VAN DE MENS: EENVOUDIGE VERSIE

De Universele Verklaring van de Rechten van de Mens is een moeilijke tekst. Hier vind je de tekst eenvoudiger uitgelegd.

Artikel 1
Alle mensen worden vrij geboren en moeten op dezelfde manier worden behandeld.

Artikel 2
Ieder heeft recht op alle rechten, ongeacht of je jong of oud, man of vrouw bent, welke huidskleur je hebt, welke godsdienst je belijdt of welke taal je spreekt.

Artikel 3
Je hebt recht op leven in vrijheid en in veiligheid.

Artikel 4
Slavernij is verboden.

Artikel 5
Je mag niemand martelen.

Artikel 6
Je hebt recht op dezelfde bescherming als iedereen.

Artikel 7
De wet moet voor iedereen hetzelfde zijn; iedereen moet volgens de wet op dezelfde manier behandeld worden.

Artikel 8
Je hebt recht om hulp van een rechter te vragen, als je vindt dat je volgens de wetten van je land niet goed wordt behandeld.

Artikel 9
Niemand heeft het recht je zonder goede reden gevangen te zetten of het land uit te sturen.

Artikel 10
Als je terecht moet staan, moet dat in het openbaar gebeuren. De mensen die je berechten, mogen zich niet door anderen laten beïnvloeden.

Artikel 11
Je bent onschuldig tot je schuld bewezen is; je hebt het recht je te verdedigen tegen beschuldigingen.

Artikel 12
Je hebt het recht op privacy: op bescherming als iemand je lastig valt, je brieven opent of kwaad van je spreekt.

Artikel 13
Je hebt het recht om te gaan en te staan waar je wilt, in eigen land en in het buitenland.

Artikel 14
Als je slachtoffer wordt van mensenrechtenschendingen, heb je het recht om naar een ander land te gaan en dat land te vragen om jou te beschermen.

Artikel 15
Je hebt het recht een eigen nationaliteit te hebben.

Artikel 16
Je hebt het recht te trouwen en een gezin te stichten.

Artikel 17
Je hebt het recht op eigendom en niemand mag je bezittingen zonder goede redenen afnemen.

Artikel 18
Je hebt het recht op vrijheid van gedachte, geweten en godsdienst.

Artikel 19
Je hebt het recht op vrijheid van mening en meningsuiting.

Artikel 20
Je hebt het recht om te vergaderen als je dat wilt.

Artikel 21
Je hebt het recht om deel te nemen aan de politiek van je land.

Artikel 22
Je hebt het recht op maatschappelijke zekerheid en om jezelf te ontwikkelen.

Artikel 23
Je hebt het recht op werk in het beroep dat je zelf kiest. Je hebt ook recht op een rechtvaardig loon voor je werk. Mannen en vrouwen moeten voor hetzelfde werk evenveel betaald worden.

Artikel 24
Je hebt het recht op vrije tijd en vakantie.

Artikel 25
Je hebt het recht op alles wat nodig is om ervoor te zorgen dat je niet ziek wordt, geen honger hebt en een dak boven je hoofd hebt. Moeder en kind hebben recht op bijzondere zorg en bijstand.

Artikel 26
Je hebt het recht op onderwijs dat gericht is op de volle ontwikkeling van de menselijke persoonlijkheid en op de versterking van de eerbied voor de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden.

Artikel 27
Je hebt het recht om te genieten van wat kunst en wetenschappen voortbrengen.

Artikel 28
De overheid moet ervoor zorgen dat er een "orde" is die al deze rechten beschermt.

Artikel 29
Je hebt ook plichten tegenover de mensen om je heen, zodat ook hun mensenrechten kunnen worden beschermd. De wetten in je land mogen niet ingaan tegen deze mensenrechten.

Artikel 30
Geen enkel land en geen enkel mens mag proberen om de rechten te vernietigen die in deze Verklaring staan.

Maar oei, die gelden ook voor de vluchtelingen. Verdikkeme, wat nu?

Anonymous

#198 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-09-12 00:35

#195: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Je bent best al lang aan het emmeren hier, niet? Ik tref de naam "Quatar" al heel wat eerder aan.

Anonymous

#199 Re:

2015-09-12 00:40

#50: -  

Hullie ook.

Gast

#200 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2015-09-12 00:42

#196: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Prima argument, dank u! :/  Als mensen je gaan wijzen op spel- en taalfouten en in dit geval een klik op een bovenliggende link, terwijl ze prima snappen op wie je reageert, dan weet je dat je de discussie hebt gewonnen. Bang on the nail, of in correct Engels: nail on the head!