Geen AZC in Spijkenisse / Nissewaard

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geen AZC in Spijkenisse / Nissewaard.

Gast

#101 Re:

2016-01-10 01:33

#78: Bezorgde Spijkenisser -  

"De wijk werd jaren geterroriseerd door verkrachters en mishandelingen."

Fantasie heb je wel hè?

Gast

2016-01-10 04:13

Moet dat volkhier niet

Gast

#103 Re: Re:

2016-01-10 04:34

#101: - Re:  

Nee hoor. Je kunt de berichten in de kranten nog wel vinden van diverse meisjes die lastig gevallen zijn als ze langs Snoekenveen fietsten. En een man die compleet gesloopt werd toen een paar van die fijne verrijkingen hem te pakken namen. Of de vele incidenten in de winkels en in de bus als er een kudde van die fijne Somaliërs de bus betrad...

Geen fantasie maar feiten. 

Gast

2016-01-10 04:52

Wat mij opvalt is dat hier net als in de media over "vluchtelingen" wordt gesproken. Dat zijn het niet mensen. Het zijn ASIELZOEKERS. Of iemand een vluchteling is, moet nog maar eerst worden vastgesteld en dat is bijna onmogelijk.
Velen van hen waren allang in veiligheid. In Turkije, Griekenland, Macedonië maar ook Italië en Spanje. Zij hadden geen enkele reden om nog 7 landen te doorkruisen om in Nederland, Duitsland, GB of Scandinavië te komen.
Sterker nog : op grond van het EU verdrag hebben ze geen recht op asiel als ze al in een veilig EU-land aangekomen waren.
NIEMAND van deze asielzoekers heeft dus recht op asiel in Nederland e.o. omdat ze al veilig wáren.
Nog erger : ze zijn állemaal Syriërs, maar in werkelijkheid zijn het Pakistani, Afghanen, Irakezen, Chinezen, Arabieren en
Afrikanen van diverse pluimage. 

Conclusie : wat hier binnenkomt zijn GELUKSZOEKERS. Mensen die hier komen voor huizen, uitkeringen, subsidies en een makkelijk leventje zonder je aan te hoeven passen. 

Onlangs bleek nog dat na 15 jaar de overgrote meerderheid van de asielzoekers die toén kwamen, nu nog steeds in de bijstand zitten en de criminaliteit onder hen zeer groot is. Met de groepen die nu binnendringen is dat niet veel anders.
Ik weet dat omdat ik beroepshalve dagelijks met hen te maken heb en geloof me, het is vele malen erger dan je denkt.
Wat nu binnendringt is een aantal malen erger dan wat we ooit binnengekregen hebben.
Deze mensen zijn arrogant, veeleisend, grofgebekt, vrouwenhater, werkschuw en uitermate streng in de islamitische leer.
Ze zijn op geen enkele manier te integreren en weigeren onze taal te leren spreken, een enkele uitzondering daar gelaten.

Dan over het begrip "vluchten". Zeker, in beide wereldoorlogen waren er ook heel wat vluchtelingen in Europa. Nederland vind tienduizenden Belgen op tussen 1914-1918. Maar die gedroegen zich keurig en na afloop gingen ze direct terug. Bovendien brachten ze geen agressieve godsdienst mee en eisten ze helemaal niets (hoefden ze ook niet te proberen, maar dat terzijde). In 1950 kwamen grote groepen Indische Nederlanders aan hier. Ook zij gingen in no time op in de samenleving.
Recenter, jaren 80, kwamen de Vietnamese bootvluchtelingen. Ook hier in Spijkenisse streken er heel wat neer. Nooit een centje last van gehad. Niets. Harde werkers, goede studenten en in no time geïntegreerd in de samenleving. 
Dankbaar voor hun nieuwe leven hier. Alleen hun achternamen herinneren nog aan hun herkomst.
Zó kan het dus ook. Een wereld van verschil met wat er nu allemaal voor gespuis binnen komt.

Spijkenisse wordt er niet veiliger op. Ik laat mijn dochter straks niet meer zorgeloos op de fiets gaan. Misschien overdag, maar in de avond zéker niet meer. Natuurlijk, de kans aangerand te worden bestaat altijd. Maar zoals Duitsland, Finland en Zweden ons nu laten zien, neemt die kans gigantisch toe als je al die primitieve figuren hier toelaat.
Het is zeer naïef om te denken dat die lui zich ineens als keurige heren gaan gedragen. No change !
Zeker niet omdat ze zich door de onderdanige houding van veel dommerikjes hier onaantastbaar voelen en dat feitelijk ook gewoon zijn.

Ik las ook iemand die zei dat de gemeenteraad dat nu eenmaal besloten heeft en het dus een democratisch besluit is.
Dat valt nog maar te bezien. Ik weet wel zeker dat niemand deze raad heeft gekozen omdat de partijen een pro-asielzoekersprogramma hadden. Dat was geen issue op dat moment. Er was ook geen zicht op. 
Dat betekent dus dat de gemeenteraad niet zomaar zo'n enorm ingrijpend besluit kan nemen zonder instemming van de bevolking. Een geheel nieuwe, zeer ingrijpende stuatie hoort onderwerp van een referendum te zijn. Zeker omdat je de bevolking willens en wetens gaat blootstellen aan grote gevaren en problemen. Dat is eigenlijk toch wel zeer misdadig.
Aan iedere verkrachting of aanranding die we daardoor gaan meemaken is de gemeente Nissewaard zonder meer
schuldig straks. Ze hadden het namelijk kunnen voorkomen en zijn nergens toe verplicht, hooguit door een valse morele plicht. 

Gast

2016-01-10 05:32

We kunnen allemaal zien wat een ellende deze mensen in onze samenleving veroorzaken .daar zien we op het journaal genoeg bewijzen van kijk maar eens naar duitsland wat daar allemaal gebeurt.moet er niet aan denken dat hier allemaal gebeurt .dus ik zeg nee tegen de komst van asielzoekers

2016-01-10 05:34

We kunnen allemaal zien wat een ellende deze mensen in onze samenleving veroorzaken .daar zien we op het journaal genoeg bewijzen van kijk maar eens naar duitsland wat daar allemaal gebeurt.moet er niet aan denken dat hier allemaal gebeurt .dus ik zeg nee tegen de komst van asielzoekers

Gast

2016-01-10 06:15

Om dat ik geen vluchteling wil in spijkernisse

Gast

2016-01-10 07:15

Ik wil geen azc in Nissewaard. Eerst moet er maar eens goede hulp komen voor de lokale bevolking. Ook een volwaardig ziekenhuis is al een heel groot punt.

Gast

2016-01-10 08:03

Alleen vrouwen en kinderen toelaten en de mannen daar laten.

Gast

2016-01-10 08:05

er is nergens geen geld voor ziekenhuis.. buurthuizen..onderhoud groenvoorziening / en wel hiervoor .. plus dat ik me onveilig zou voelen en echt niet meer als vrouw s avonds alleeen de straat op zou kunnen . duitsland is een voorbeeld al willen ze het allemaal de doofpot instoppen

Gast

2016-01-10 08:41

Nee is nee

Gast

2016-01-10 08:41

Ik vind dat ze gewoon in het land van herkomst moeten worden opgevangen .
Nederland is vol

Gast

2016-01-10 08:47

Omdat ik het met alle opgenoemde punten eens ben . Laat de regering eerst eens naar de eigen mensen kijken die nood gedwongen naar de voedselbank moeten en in armoede moeten leven. Hun kinderen krijgen bijv. geen fietsen en wat moeten die gasten ermee? Hadde ze dat daar wel?

Gast

2016-01-10 08:54

Omdat ik het te triest voor woorden vindt dat deze zgn vluchtelingen alles zomaar klakkeloos krijgen en onze eigen mensen jaren op een huis of hulp moeten wachten. En mijn grootste angst is de rellen , agressiviteit, onzedelijk gedrag deze mensen vertonen en wat door gemeentes maar als gewoon genomen wordt. Terwijl als wij zonder licht fietsen een flinke bekeuring krijgen, om maar wat als voorbeeld te noemen.

Gast

2016-01-10 08:55

Het is duidelijk dat de autochtone inwoner van Nederland zwaar gediscrimineerd wordt. Overal nee te horen krijgen bij de overheid terwijl veel asielzoekers alles in de schoot geworpen krijgt. Het lijkt op culturele en democratische zelfmoord wat de regeringen doen in Europa. Er wordt zwaar misbruik gemaakt van onze voorzieningen en beschaving.

Gast

2016-01-10 08:58

Laten we eerst maar voor onze eigen mensen, Nederlanders, zorgen. Zoals in de petitie benoemd.. maak het ons niet nog moeilijker.

Gast

2016-01-10 09:17

Check de media over zogenaamde vluchtelingen.

Gast

2016-01-10 09:24

Wil niet dat mijn dochter net als in Keulen misbruikt gaat worden, als dit in Spijkenisse doorgaat zullen wij ons moeten bewapenen tegen de mannen die in hun land niets mogen en hier denken elke vrouw te mogen misbruiken.

Gast

2016-01-10 09:29

Ik wil geen rellen, en andere criminaliteit in spijkenisse, geld kan beter besteed worden!

Gast

2016-01-10 09:42

ik ben het zat dat ze zich zo misdragen terug naar eigen land en inderdaad reizen door allerlei landen om vrij te zijn nee om er beter van te worden waarom helemaal hierheen ?????????

Gast

2016-01-10 09:42

Azc nee
Eerst je eigen zaken op orde
Oftewel eerst je eigen volk helpen die het slecht hebben dan pas anderen

Gast

2016-01-10 09:47

Omdat ik geen behoefte heb aan opvang in de buurt van mijn huis. Onze overheid zou een volkvertegenwoordiging moeten zijn, echter blijt meer en meer dat zij andersom denken. Dus eerst vragen wat wij als volk vinden en dan pas een beslissing nemen in het belang van het volk. Deze vluchtelingen behoren in hun eigen omgeving opgevangen te worden, omdat hun opvattingen totaal niet overeenkomen met die binnen Europa.

Gast

2016-01-10 09:48

Zwarte piet mag niet en vormt geen gevaar maar vluchteling wel terwijl problemen en overlast veroorzaken ik zeg nee tegen AZC !!
Remember Remember the 5Th. of november.

2016-01-10 09:52

Eigen Volk Eerst. Wat er niet is voor de medenederlander kan er ook niet opeens wel geregeld worden voor een vluchteling. Opzouten met deze gasten. 

Gast

2016-01-10 09:59

Omdat niet alleen politieke, maar ook economische vluchtelingen worden opgevangen!