Laat Emirates Schiphol niet leegzuigen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Laat Emirates Schiphol niet leegzuigen.


Gast

#101

2016-01-15 11:02

Tegen oneerlijke concurrentie!!!

Gast

#102

2016-01-15 11:04

Omdat het belangrijk is voor KLM om nog te kunnen mee concurreren

Gast

#103 Re:

2016-01-15 11:07

#97: -  

 correctie: geen 0.75% maar zelfs nog minder: 0.67%


Gast

#104

2016-01-15 11:07

Het kabinet houdt te weinig rekening met de belangen van Nederlandse bedrijven.

Gast

#105

2016-01-15 11:11

Schiphol heeft een blauw hart! Zal raar zijn als KLM Dubai aiport gaat overnemen. Dus Schiphol blijft KLM BLAUW!

Gast

#106

2016-01-15 11:15

Werkzaam schiphol

Gast

#107

2016-01-15 11:21

Belachelijk dat het kabinet dit goedkeurt! Oneerlijke concurrentie moet nu eens ophouden!


Gast

#108

2016-01-15 11:21

Ben duidelijkmet deze petitie eens omdat die sharon dijksma enige gelden heeft ontvangen
dat de bovenstaande genoemde airline een extra slot heeft gekregen hetzelfde geldt ook voor haar hele ministerie.
Groet,
Bankie

#109

2016-01-15 11:27

Laat de regering eens ingrijpen, en achter de Nederlandse bedrijven gaan staan


Gast

#110

2016-01-15 11:29

Omdat ik er helemaal achter sta,die olie landen maken alles kapot!

Gast

#111

2016-01-15 11:29

veel te veel dominantie en overheersing vanuit Saudi Arabië !

Gast

#112

2016-01-15 11:36

Om oneerlijke concurrentie tegen te gaan

Gast

#113

2016-01-15 11:40

Om de oneerlijke concurentie onder de aandacht te brengen van de politiek al zal deze zeer waarschijnlijk een oordeel geven als schiphol een regionale luchthaven is geworden met als gevolg zeer veel werkloosheid.

Gast

#114 Re:

2016-01-15 11:40

#2: -  

 Al voor de komst van Golf carriers heb ik besloten nooit meer KLM te vliegen. Verbeter eerst de service. Deze staat in geen verhouding tot de ticket prijs. 


Gast

#115

2016-01-15 11:40

Prima petitie vanwege de oneerlijke concurrentie !

Gast

#116

2016-01-15 11:41

Naast de grootte van het toestel dat vanuit de UAE komt, welke zorgt voor een zuigend effect vanaf Schiphol, is één van de grootste kostenposten voor NL-luchtvaartmaatschappijen, de hoge sociale lastendruk van Nederland. Daardoor wordt het personeel onnodig duur. Als je als regering niets wil/kan doen aan deze lastendruk, zorg dan via een andere weg voor een level playing field, door voordeeltjes te creëren voor de eigen maatschappijen. Niet roomser dan de Paus zijn of je verschuilen achter Europa. Logistiek (weg,lucht, haven) is de motor voor Nederland, onze welvaart.

Gast

#117 Re: Re:

2016-01-15 11:48

#114: - Re:  

 Volgens mij is deze petitie daar juist voor. Als KLM nu ook staatssteun krijgt, kunnen ze met dat geld de service verhogen.


Gast

#118

2016-01-15 12:09

Oneerlijke concurrentie maakt nederlands trots kapot zowel schiphol als KLM! Lijkt wel of de regering dat niet wil beseffen en voor het snelle geld kiezen!

Gast

#119

2016-01-15 12:10

Een eigen vliegmaatschappij dient het economisch belang van het land
KLM, straks 100 jaar, moet blijven, en anders moet Nederland, de staat en de inwoners, in hun eigen belang de aandelen over kopen van AirFrance. Moet kunnen.

Wij als Nederlanders mogen onze vliegmaatschappij niet laten wegconcurreren door oliestaatjes met goedkope brandstof.

Landingsrechten intrekken!   Waar zitten ze in Brussel, en wat doen ze daar voor ons EUROPA. 


Gast

#120

2016-01-15 12:38

Concurrentie is goed, maar dan wel met gelijke spelregels. De aantallen vliegtuigen die door Midden-Oosterse carriers gekocht en ingezet worden kunnen zonder staatsteun onmogelijk aangeschaft worden. Het wordt tijd (het is al veel te laat) dat de Europese leiders hun blinddoeken af doen en stoppen de Europese maatschappijen kapot te maken door een oneerlijk speelveld te creëren.

Gast

#121

2016-01-15 12:38

Oneerlijke concurentie en zeer slechte werkomstandigheden voor cabinepersoneel .

Gast

#122

2016-01-15 12:42

Europese bedrijven mogen geen staatssteun ontvangen en dienen hun werknemers goed volgens de CAO te behandelen. Arabische maatschappijen opereren op staatssteun en hun werknemers mogen als honden behandeld worden. Deze bedrijven verdienen het om niet te mogen landen in Europa om onze welvaart en menselijke behandeling kapot te maken. Neem een voorbeeld aan Canada. Qatar mag daar niet meer landen, omdat dit vieze bedrijf Isis steunt. Daar gelden waarden en niet geld.

Gast

#123

2016-01-15 12:43

Actie is helemaal terecht, onze eigen concurentiepositie moeten wij verdedigen.
Gem

#124 Re: Re:

2016-01-15 12:45

#114: - Re:  

 Die service krijgt u over de ruggen van de werknemers die volledig uitgezogen worden. Wees er maar trots op dat u dit soort praktijken steunt omdat u een broodje extra aan boord wilt eten. Walgelijk egoïstisch en kortzichtig. 


Gast

#125

2016-01-15 12:52

Omdat in plaats van de "thuismaatschappijen" tegemoet te komen, er steeds meer cadeautjes uitgedeeld worden richting maatschappijen die op een niet eerlijke manier denken te moeten concurreren. Vanwege het feit dat wij in Nederland altijd het "braafste jongetje van de klas" willen zijn worden die thuismaatschappijen zo langzamerhand ten gronde gericht met uiteindelijk als gevolg dat er een enorme hoeveelheid werkgelegenheid verloren zal gaan rondom Schiphol. Dit zal weer een negatieve invloed hebben op de gehele economie van Nederland