Laat Emirates Schiphol niet leegzuigen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Laat Emirates Schiphol niet leegzuigen.


Gast

#126 Bevestig handtekening!

2016-01-15 12:55

Let op: je handtekening moet je bevestigen via een mail die in de spam terecht komt! Kan hier een aandachtspunt van worden gemaakt bij de petitie?! Ik ben bang dat mensen deze mail niet lezen en jullie hierdoor handtekeningen mislopen.


Gast

#127

2016-01-15 12:56

Gezonde concurrentie is goed en moet blijven maar bij de Emiraten is geen spraken van gezonde concurrentie, deze moet stoppen of tenminste ingedamd worden

Gast

#128

2016-01-15 12:57

Ik maak me zorgen over werkgelegenheid in de Nederlandse luchtvaartbranche als gevolg van de oneerlijke globale concurrentie. De Nederlandse overheid laat de luchtvaart schieten uit angst voor beperkende maatregelen voor o.a de Nederlandse olie- en baggerindustrie door de oliestaten uit het midden-oosten.

Gast

#129 Re: Re: Re:

2016-01-15 13:03

#124: Gem - Re: Re:  

 Moeten we dan de overbetaalde KLMers in de licht houden die zelf met 2 maten meten?! Durf eens naar de benchmark te kijken en trek dan je conclusie waarom het bovenmatig slecht gaat met KLM. Ook tov andere westerse carriers. Stel je vakbond eens kritische vragen ipv alles voor zoete koek aan te nemen: onderscheidend vermogen en zelfreflectie heet dat!


Gast

#130

2016-01-15 13:04

bepaald geen level playing field...

Gast

#131

2016-01-15 13:07

Emirates, Quatar Aiways en Ethiad krijgen ongeoorloofde staatsteun en hebben daarmee een concurrentievoordeel. Bovendien hoeven deze maatschappijen zich niet te houden aan (humaan) Europees arbeidsrecht en kunnen zij hun personeel uitbuiten op alle fronten. Stop de oneerlijke concurrentie!

Gast

#132

2016-01-15 13:08

Het belang van de klant staat toch centraal hoop ik ipv dat van de goudgerande cao's.

sneue vertoning zo'n petitie. Spiegel je eens aan de rest van de wereld and guess what: KLM is gewoon veel te duur.... Moet je niet anderen de schuld gaan geven. Denk niet dat de overheid snel de belangen van bijv Shell zal schaden hetgeen indirect gebeurt bij het verbieden van de vermaarde "oneerlijke" concurrentie. KLM is dit niet gewend: concurrentie! Aan het werk zou ik zeggen.

en nee mijn handtekening zeker niet! 


Gast

#133

2016-01-15 13:13

Ik ben tegen de oneerlijke concurrentie

Gast

#134

2016-01-15 13:19

Oneerlijke concurrentie brengt de positie van KLM in gevaar en daarmee onze economie. Als KLM niet meer zou bestaan kost dat de economie meer dan 4 miljard euro is uit onderzoek gebleken. Ook beseffen veel Nederlanders zich niet dat vliegen dan een stuk duurder en ongemakkelijker (niet meer rechtstreeks vliegen naar veel bestemmingen) wordt als de HUB functie van Schiphol. verdwijnt.

Gast

#135

2016-01-15 13:19

Voor de behoud van onze KLM in de verdere toekomst

Gast

#136 Re:

2016-01-15 13:22

#1: -  

 http://www.ftm.nl/exclusive/hoe-de-pilotenvakbond-klm-om-zeep-helpt/

Ook graag een bron waar die 42 miljard vandaan komt.


Gast

#137

2016-01-15 13:24

Oneerlijke concurrentie uit het midden oosten moet worden stop gezet!

Gast

#138

2016-01-15 13:31

Goede actie, door deze oneerlijke concurrentie worden andere niet gesubsidieerde maatschappijen benadeeld. Dit is slecht voor de banen in Nederland.

Gast

#139

2016-01-15 13:36

Dit is oneerlijke concurrentie!

Gast

#140

2016-01-15 13:44

Wij laten niet ons eigen graf graven.

Gast

#141

2016-01-15 13:48

KLM/SPL Is een enorme werkgever inde randstad. Bovendien waarom zouden wij als enige niet aan die staatssteun doen als de rest van de wereld het wel doet.

Gast

#142

2016-01-15 13:55

Omdat ik het er helemaal mee eens ben. Deze regering maakt de K.L.M helemaal kapot op deze manier.

Gast

#143

2016-01-15 13:58

Cabin crew zijnde van Delta Airlines weet ik er alles van. Ook in de Verenigde Staten hebben enkele voornamelijk Airlines uit de VAE een oneerlijke voorsprong door deze mega staatsubsidies. Altijd een hart gehad voor KLM, het is belangrijk voor de continuïteit en Nederlandse belangen om deze Airlines in te perken zolang zij een oneerlijke concurrentiepositie hebben.

On the edge !

#144

2016-01-15 14:04

De VNV heeft de Technische Dienst jaren lang gebruikt om de salarissen van de crew te kunnen voorzien (passagiers brachten niets op ..onderhoud wel) ....nu het onderhoud ergens anders goedkoper kan,  worden de technici de laan uitgezet ! 

Met goud gele boter op hun hoofd heeft de VNV de zaak verkocht ... en nu lopen klagen over dat ze de zaak verliezen door competetie van Emirates !

Helaas is het meer dankzij de VNV decennnia lange graai gedrag !

In nood ...worden de (50+) technici nu gedwongen de KLM te verlaten en hun vak uit te oefenen bij Emirates !


Gast

#145

2016-01-15 14:05

Omdat dit oneerlijke concurrentie is en de baan van onze kinderen op het spel staat.

Gast

#146

2016-01-15 14:06

KLM moet worden gesteund door het kabinet

Gast

#147

2016-01-15 14:08

Helemaal eens. Geen extra ruimte voor gesubsidieerde Gulf Carriers!

Gast

#148

2016-01-15 14:19

Ik ben tegen oneerlijke concurrentie Emirates op Schiphol!

Gast

#149

2016-01-15 14:21

Dr concurrentie verhoudingen groeien op deze manier wel erg scheef!

Gast

#150 Re:

2016-01-15 14:30

#143: -  

 Chapter 11 is geen oneerlijke concurrentie?!