komst moskee in Geraardsbergen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie komst moskee in Geraardsbergen.

ivy

#226 Re:

2016-02-05 12:05

#16: -  

Ik sluit mij hier van harte bij aan! Ook in Nederland zijn er steeds meer mensen die zich grote zorgen maken over het binnenhalen van grote groepen mensen wiens gedachtengoed niet aansluit bij onze normen en waarden. Dit is ook niet even op te lossen met een cursusje  zoals de overheid schijnt te denken ivymaar diepgeworteld in cultuur en religie. Ook roep ik mensen op om ondanks de hoog oplopend emoties de eer aan onszelf te houden en discussie in ieder geval beschaafd te houden .

Gast

2016-02-05 12:49

Wij hebben geen Islam nodig in onze samenleving. Wie nog in sprookjes wil geloven doet dit thuis of gaat naar die landen waar ze allemaal zo dom zijn.

Gast

#228 Re:

2016-02-05 13:01

#56: -  

lol, daarmee dat ze homo's en transjes in elkaar slagen. Daarmee dat ze hun vrouwen verplichten om in vuilniszakken rond te lopen. Dat ze geen respect hebben voor Dieren. Dat ze geen respect hebben voor diegenen die volgens hun ongelovig zijn. En 't egste, dat ze zelfs elkaar niet respecteren omdat ze een andere interpretatie hebben van hun slecht geschreven sprookjesboek.  Ik heb de Koran gelezen, sorry, al even slecht geschreven als de Bijbel en dus liever totaal geen achterlijke godsdiensten, die brengen toch enkel oorlogen. En wij Vlamingen zijn hier wel Thuis, dit is ons land en indien nodig zullen we een heruitvoering van de boerenkrijg doen. 

Gast

#229 Re:

2016-02-05 13:10

#160: -  

je kan je behoefte ook thuis doen hé. En gerbuik papier ipv je linkerhand.

Gast

#230 Re: Re:

2016-02-05 13:18

#139: norbert rieketier - Re:  

dat is wel al 500 jaar geleden en dan vergeet je erbij te vermelden dat het een reaktie was op de veroveringsdrang van de Islamieten. Elke Godsdienst is een gevaar omdat die boekjes geschreven werden door verdomd slechte auteurs met grootheidswaanzin. Een hemel of paradijs maak je zelf op aarde en dat zal niet gebeuren zo lang er mensen blijven geloven dat je daarvoor eerst moet sterven.

Gast

#231 Re: Re:

2016-02-05 13:29

#120: Wars - Re:  

mag je misschien enkel van pedofilie spreken als het om een belg gaat? Dus mohamedje met zijn minderjarige kindbruidjes was geen pedofiel? Tja, als je het zo ziet dan wil je dus dat een pedofiel vrijuit gaat als ie maar zorgt dat het verkrachte kindje als zijn vrouw wordt gezien. Arme geest, in onze cultuur blijf je van kinderen af. Toon je respect voor iedereen, zo lang die de gastvrijheid niet misbruiken en zich houden aan de regels. Sinds jullie aankomst hebben jullie enkel jullie minachting getoond voor de Vlamingen en onze arme politici zijn blind in de hoop dat ze meer stemmen krijgen en zo hun zakken kunnen blijven vullen.

Wars

#232 Re: Re: Re:

2016-02-05 16:39

#231: - Re: Re:  

Ik ben een arme geest, geboren en getogen in Geraardsbergen, en niet islamitisch.

Ik denk gewoon dat wij, christenen of Belgen of wat dan ook, op dat vlak niet al te minachtend of triomfantelijk moeten doen. Dat is pas blindheid.

Gast

2016-02-05 16:42

laat ons ons eigen mensen niet vergeten

Gast

#234 Re: Re: Re: Re:

2016-02-05 21:22

#223: - Re: Re: Re:  

We kunnen beginnen met containers te bestellen.

Gast

#235 Re: Re: Re: Re:

2016-02-05 21:26

#232: Wars - Re: Re: Re:  

Uw eerste 5 woorden getuigen van zelfkennis. Proficiat.

Gast

2016-02-07 07:54

Dat is werkelijk misbruik maken van onze ( te grote?) gastvrijheid, om zo te infiltreren en van onze stad hun stad te maken. Dat kan ik niet aanvaarden, bidden kan men overal en om anderstaligen Nederlands te leren biedt Geraardsbergen al vele jaren vele kansen.

Gast

2016-02-07 08:22

Dat is werkelijk misbruik maken van onze ( te grote?) gastvrijheid, om zo te infiltreren en van onze stad hun stad te maken. Dat kan ik niet aanvaarden ! Het niet hebben van een moskee, wat veranderd dat voor de moslimgemeenschap, bidden kan men overal en om anderstaligen Nederlands te leren biedt Geraardsbergen al vele jaren vele kansen.

Gast

2016-02-07 12:29

Ik heb die petitie getekend omdat ik , zoals velen anderen, niet wil dat onze kinderen, kleinkindere' achterkleinkinderen enz met die release moeten opgroeien en al wat we hier bereikt hebben in ons landje vernield orde Door de islamitische bevolking

Gast

2016-02-07 14:35

Eerst een moskee, dan Hallal in de supermarkt en wordt Geraardsbergen als Brussel, een stad waar je niet meer op u gemak ben en s'avonds geen vrouwen meer mogen uitgaan, zeker alleen. Ik woonde in Brussel en hoorde bijna elke dag de volgende zinnen; " Sale blonde , sale belge rentre cher toi, vient içi qu'on frappe dans ta gueule, etc etc" Als het zover is verkoop ik mijn huis om op een rustige plek te gaan wonen, waar ik mijn kind kan opvoeden. We geven moslims alles wat ze vragen en ze spuwen in ons gezicht, maar laat maar komen en klaag daarna niet dat het slecht afloopt!!!

Gast

2016-02-07 16:24

Ik denk dat er nu een partij staat te springen dat de verkiezingen zo snel als mogelijk komen en gelijk hebben ze. Het signaal zal duidelijk zijn want de huidige partijen blijven er een zooitje van maken en denken niet aan de bevolking maar aan hun zeteltje. Als diegene die momenteel alles beslissen, kinderen of kleinkinderen hebben, wel dan mag je besluiten dat de toekomst van hun nakomelingen ze volledig koud laat. Ze vergeten dat dit de grootste slachtoffers gaan zijn van de verislamisering. Macht maakt dus blind. De islam hoort niet thuis in een beschaving en moet verbannen worden. Ben dagelijks in Brussel en vraag mij dikwijls af waar de belgen zich verstoppen. Je ziet er nauwelijks behalve heel vroeg om te gaan werken en laat als ze van hun werk komen. Voor de rest van de dag is het overspoelt door mannen in klederdracht en gedoekte vrouwen met hun kroost van 3 à 4 kinderen en meestal in afwachting van het volgende. Ze zwermen nu uit naar de andere steden om ook deze volledig in te pakken en naar hun hand te zetten. Het is vijf nà twaalf mensen en nu of nooit om er tegen op te komen en te vechten voor onze waarden. Al wie dat niet begrijpt kan mee terugkeren naar hun land van oorsprong.

Gast

2016-02-07 16:28

In Lot, pure vlaamse deelgemeente van Beersel, hebben ze ook een islamitisch centrum (andere benaming voor moskee). Je moet eens horen wat de plaatselijke bevolking momenteel ervaart met dit soort van gebedsruimtes. Ze vinden het allemaal onbegrijpelijk hoe het zover is kunnen komen. Brengt niks als overlast mee en je mag enkel zwijgen en ondergaan. Ninove heeft blijkbaar geweigerd, dus Geraardsbergen maar. Als er een optocht komt zal er veel volk aanwezig zijn denk ik.

Gast

2016-02-08 07:21

Het Westen heeft al 1406 jaren(sinds 610) last van de islam het wordt tijd om er een vuist tegen te maken!!!!!!

Gast

#243 Re:

2016-02-08 13:55

#241: -  

WANNEER KOMT ER EEN OPTOCHT ??????????????????????????????????

Gast

#244 Re:

2016-02-08 13:58

#240: -  

Een optocht en zo rap mogelijk dit moet stoppen GEEN MOSKEE EN ASIELZOEKERS................................

Gast

2016-02-09 11:49

We zijn ons blindelings in de zak aan het laten zetten door de regeringsleiders. Sociale zekerheid komt in het gevaar, pensioensuitkeringen komen in gevaar (dus langer werken tot 67 jaar), indexsprong, hogere btw voor energie, hogere schoolfacturen, rusthuizen sluiten, enz...... Ze pompen ons in dat de spaarpot bijna leeg is en dat we meer inspanningen zullen moeten leveren, maar anderzijds gaan ze 600 miljoen euro vrijmaken voor vluchtelingen. Hoeveel hebben die al bijgedragen aan de sociale zekerheid, pensioenen, ..... Zelfs heel veel van die nieuwe belgen zuigen die kassen ook leeg en dan vragen ze van ons tolerantie. Tolerantie kent zijn grenzen en deze is nu meer dan overschreden. Echte belgen die hun ganse leven hebben gewerkt en bijgedragen moeten het nu stellen met een armzalig pensioentje (trekt meer op een minimaal leefloon) en anderzijds enorme bedragen door de vensters gooien om die inwijkelingen toch maar gunstig te stemmen. De politiek is echt bezig om alles wat opgebouwd werd door onze ouders, voorouders, .... te vernielen en enkel nog in te gaan op de wensen, beter gezegd de eisen, van de islamitisch gezinden. Dit soort is zo tolerant dat al wie niet gelooft, onderdanig is, ..... afgemaakt wordt. Als we willen dat onze vlaamse, belgische kinderen een toekomst krijgen, mogen we die godsdienst de bovenhand niet laten nemen. Dit soort godsdienst hoort thuis in een onderontwikkeld land maar niet in Europa. Kijk maar naar al die ismalitische landen, overal is er oorlog en ze zijn enkel uit op vernieling en verdrukking.

Besluit: laat hen niet verder indringen in de beschaafde wereld. Laten we opkomen voor onze eigen waarden en dat zijn de enige die tellen in België. Wie zich daar niet kan aan aanpassen, en dat kunnen en willen ze niet, hoort hier niet thuis en heeft enkel nog het recht om terug te keren naar hun land van oorsprong. Zelfs in onze gevangenissen horen ze niet thuis want daar betalen wij ook voor. MOSKEE = verhoging van de criminaliteit en prediken van haat tegen de westerse wereld. Wie dit tegenspreekt is een aanhanger, wees daar maar zeker van.

Nog dit: dames, laat jullie ook horen want voor dit soort zijn jullie enkel maar een voorwerp dat zich moet onderwerpen aan hun lusten.

Gast

2016-02-09 15:55

Ze preken de radicalisering in de moskeen
anti M

#247 Re:

2016-02-09 16:59

#6: -  

Volledig mee eens!!!

Gast

2016-02-09 23:07

Alle moskeeën uit Europa ,weg met de islam
André

#249 Re:

2016-02-10 18:55

#240: -  

Als die partijen konden waarmaken wat ze beloven, ja.

Maar dat zal niet gebeuren, ze willen enkel misbruik maken van de huidige situatie (huidig bij manier van spreken want het is al lang aan de gang) om de middelmatige burger arm te maken, de armen nog armer en de rijken rijker.

Zie wat ze nu al doen : er wordt bespaard omdat het crisis is en gesnoeid bij de gemiddelde en armere burger. Die crisis komt niet enkel door het geld die uitgegeven wordt aan vluchtelingen maar grotendeels door de banken.

NVA & Vlaams Belang willen maar één kant uit : straks is er niets meer voor de mensen die ziek zijn, invalide en voor de mens die onvrijwillig zonder werk zit.

Ge moet oppassen met die mannen, voordat je het beseft kom je enkel nog rond als je rijk bent, kan je op geen verzorging meer rekenen als je straks hulp nodig hebt en hopen dat je gezond oud wordt. En de rijke moslim die gaan ze er niet uitschotten ook al heeft die geen manieren!

Er is nood aan een partij die inziet dat het zo niet verder kan maar niet in de vingers van ons eigen volk snijdt!

Ik reken aangepaste allochtonen zonder probleem bij ons volk.

Zie naar Antwerpen, De Wever bakt er ook niet veel van.

Beetje komen zeuren over bedienden die de kleuren van de holebi's droegen aan het loket.

Duidelijk plaatje, toch?!

Belle

2016-02-10 19:00

Weten jullie waarom het niet stopt?

Ze zullen altijd plooien voor die landen want er zit geld en olie.

Oorlog zou niet gesponsord worden als er geen angst was om zonder olie te vallen.

Het gaat in de eerste plaats om geld.

De eerste die niet plooit voor een oliemagnaat moet nog geboren worden.