PETITIE ONTWERP RUIMTELIJKE KOERS HOUTEN 2040

PETITIE ONTWERP RUIMTELIJKE KOERS HOUTEN 2040 / Mededelingen / Ronde Tafel Gesprekken Ruimtelijke Koers 2040 / Opmerkingen

Gast

2020-10-20 09:04

Yes i know want ik heb in augustus al spreektijd aan gevraagd YES 💖💖WE GAAN ER VOOR 💖💖🙏

Gast

2020-10-25 07:59

Geweldig dit initiatief! met stijgende verbijstering heb ik de plannen voor nieuwbouw gevolgd. Hoogbouw langs de snelweg! Wie verzint dit in vredesnaam in deze tijd! En kwetsbaarder groepen, starters en ouderen, worden daar verwacht te gaan wonen! Wat een onzinnig plan! Ik hoop dat veel Houtenaren zullen laten weten dat het wat hen betreft anders moet. Met vriendelijke groet Ardine Korevaar

Gast

2020-10-27 07:08

Ik ben blij dat hier veel aandacht voor is! Weet iemand of er ook iemand vanuit noord-west gaat spreken. Tegen de plannen om de rondweg af te sluiten bv, en vooral ook de plannen die bestaan voor de parkeerplaatsen in de Camp. 

Zelf spreken is niet voor mij weggelegd, maar ik hoop dat iemand zich hier toe in staat ziet. 

De bouwplannen zijn zo bizar. Kijk om je heen, de wereld heeft niet meer beton nodig. Plus, zoveel mensen voelen zich verraden, wonen al jaren in bv de Camp, en dan komt de gemeente in ene met dit...niet te geloven.

De auteur van deze petitie

#4 Re:

2020-12-17 16:20

#3: -  

Veel mensen uit NW hebben gesproken dus dit is helemaal goied gekomen hoor! dank voor uw reactie

De auteur van deze petitie

#5 Re:

2020-12-17 16:21

#2: -  

We zijn het helemaal eens!

Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...