Red het natuurveld in Park de Steenen Camer!
Red het natuurveld in Park de Steenen Camer! / Mededelingen / Oproep tot deelname aan aan online bespreking KW37 op 15 december a.s. / Opmerkingen
Gast |
#12020-12-06 16:24Kom in het verzet en ga alle (s)linkse plannen van de groenlinks communisten saboteren.
Praten met dat tuig helpt niet dus trap ze weg van het veld.
|
Gast |
#22020-12-06 17:10Beste,
Ik ben tegen het plan. Ik vind het alleen wel erg jammer dat het standpunt erg hard wordt verwoord. Het is wel erg zwart/wit denkend.
Ik wil adviseren om vooral een goed gesprek aan te gaan.
Goede argumenten in mijn ogen zijn:
- de krapte van de ruimte tov de plannen: dit is zowel voor kunstenaars als omwonenden een probleem.
- combinatie tussen activiteiten van de kunstenaars met omliggende verenigingen, er zou in een goed gesprek tussen de partijen gekeken moeten worden of een samenwerking reeel mogelijk is.
Daarnaast zou ik vooral willen horen van de gemeente en kunstenaars hoe de activiteiten eruit komen te zien. (Qua omvang, tijdstippen en geluid) en hoe ze de inrichting en opslag concreet maken. Stel vragen ‘wat houd dat parlement in?’. Ipv dit gelijk te veroordelen.
Helaas kan ik er de 17e niet bij zijn. Ik wens jullie veel wijsheid en respect toe.
Hartelijke groet van de buurvrouw ;-) |
Gast |
#32020-12-06 19:10Kansloos
Ze misbruiken dit soort bijeenkomsten
Als er veel mee doen dan laten ze daarmee zien dat ze goed overlegd en gecommitteerd hebben
Je wordt dus bij de neus genomen weet ik uit ervaring |
Gast |
#42020-12-07 14:56
Graag reageer vol ongeloof op dit domme wethoudelijke besluit?
Op de voorgaande locaties is altijd één grote puinhoop ontstaan. Wordt het eens geen tijd dat deze, subsidie slurpende collectieven, eens normaal aan het werk gaan en niet in leven gehouden worden door een wethoudster die alleen maar wil pamperen. Zolang die collectief bestaat hebben de Arnhemmers geen enkel tast- cq zichtbaar resultaat laten zien.
Arnhem Zuid wordt zo langzamerhand een afvoerputje van organisaties waar de gemeente geen raad mee weet. |
Gast |
#5 Groene wethouder?2020-12-09 13:34Hoe is het mogelijk dat deze wethouder een dergelijk plan uit zou willen voeren? Hieronder staan wat uitspraken van deze wethouder die ze deed in een interview met Eigen Huis magazine van november 2020. Hierin stond een artikel over het extreme weer waartegen Arnhem zich wil wapenen. De uitspraken van de deze wethouder stroken niet met de plannen die ze heeft met het natuurveld in Park de Steenen Camer. Wethouder Bouwkamp is de drijvende kracht achter wat voluit de Arnhemse Klimaatadatiestrategie 2020-2030 heet. Een paar uitspraken van Bouwkamp: Tien procent van het asfalt in de stad moet plaatsmaken voor groen. Het centrum, de wijken daaromheen en delen van Arnhem-Zuid zijn dichtgebouwd met veel asfalt ertussen en onleefbaar bij extreme hitte. Verdichting en vergroening staan vaak op gespannen voet. Wordt de openbare ruimte wel groen en leefbaar genoeg? Verder kunnen nieuwbouwkopers en –huurders gratis tuinadvies krijgen om te voorkomen dat ze hun tuinen bestraten. Bewoners van dichtbebouwde wijken kregen vorig jaar een gratis boom om in hun buurt te planten. “Als je als bestuurder echt iets aan de klimaatproblematiek wilt doen, verzandt dan niet in eindeloos gepraat. Maak een concreet plan en voer dat samen met de inwoners uit”, zegt Bouwkamp. Het lijkt er eerder op dat deze wethouder tien procent van het groen wil vervangen door bebouwing en asfalt in plaats van andersom. |
|
Respecteer de euthanasiewet
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
2153 Gemaakt: 2024-11-23
Geen AZC in Elst 2025
1596 Gemaakt: 2025-01-08
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
1417 Gemaakt: 2025-01-05
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
6220 Gemaakt: 2024-11-15
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
437 Gemaakt: 2024-12-18
Flexwoningen op het korfbalveld Yerseke NEE!!!
412 Gemaakt: 2024-12-21
NEE tegen megakazerne onder NAP Zeewolde Oosterwold
352 Gemaakt: 2025-01-11
Respecteer de euthanasiewet
7943 Gemaakt: 2024-11-02
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
65521 Gemaakt: 2023-01-17
Voor een landelijk vuurwerkverbod!!!!
285 Gemaakt: 2024-12-25
Lili & Marleen
240 Gemaakt: 2024-12-22
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
742 Gemaakt: 2024-12-11
Bezwaarschrift betreffende 2024 Immoment WLO BKL52
154 Gemaakt: 2024-12-15
Behoud van stad strand Groningen
135 Gemaakt: 2025-01-11
Pumptrack in joure
132 Gemaakt: 2024-12-19
Betere busverbindingen voor Wakkerzeel
124 Gemaakt: 2024-12-29
Gemeentepark terug sluiten na zonsondergang of andere oplossing voor deze problematiek
113 Gemaakt: 2025-01-01
Meer ondersteuning voor mensen met NAH (niet aangeboren hersenletsel) en hun omgeving
1373 Gemaakt: 2019-03-24
Heronderhandelingen verlofplanning
106 Gemaakt: 2024-12-28
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22462 Gemaakt: 2020-06-30