Ilva, wij willen geen afrekening per kg voor restafval en GFT

Ilva, wij willen geen afrekening per kg voor restafval en GFT / Mededelingen / Reeds 4100 handtekeningen / Opmerkingen

Gast

2021-04-26 19:02

Hallo, Ik bewonder je inzet en probeer mijn steentje bij te dragen. Jammer genoeg stel ik zelf ook vastbdat heel veel mensen klagen, maar dat zelfs een petitie tekenen nog teveel moeite is.. Ik probeer mensen warm te maken om jullie documenten te bezorgen. Gewoon uit principe al.

Gast

2021-04-26 20:07

Ze snijden in hun eigen vingers..... Wacht tot er op hun rekening van ilva eens 100 kg zal opstaan en aangerekend worden terwijl het misschien maar 5 kg was 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Gast

2021-04-27 08:05

Er is en bak bij , klein of groot . Het wordt moeilijk in een appartementsgebouw om de diverse a

Gast

2021-04-27 16:30

Ze weigeren zelfs te antwoorden. Dat lef hebben ze zelfs niet... Al meermaals boos mails en Messenger berichten gestuurd. Ze bekijken het... Maar reageren zelfs niet. Nog maar eens het grootste bewijs dat wij niets te zeggen hebben. Mooi luisteren en zwijgen. Ik heb de petitie uiteraard al lang voor de nieuwe bakken er waren getekend, maar dat haalt allemaal niets uit. Dit wordt boven ons ons hoofd beslist en wij moeten maar ja knikken. Ze hebben zelfs het lef nog niet om u te woord te staan als je hen contacteert, Laat staan dat het hen interesseert...

Gast

2021-04-29 13:55

Dag Peter, ik wil de klachtenbrief wel tekenen en indienen, maar moet die niet aangepast worden? Er wordt gesproken over "de totale kostprijs van de gewogen diftar veel duurder zal zijn dan de huidige kost;". Maar dat klopt eigenlijk niet meer met de huidige toestand. mvg, Petra Verheecke.

Gast

#6 Re:

2021-05-01 14:09

s#5: -  

Beste stel maar voor wat je zou willen aanpassen. Alle voorstellen zijn welkom

Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...