Broodfokkers moeten gestopt worden.

Gast

/ #506

2014-12-14 11:32

heb zelf mijn hond(am rednose stafford gekocht in een winkel)die winkel noemde dan nog DE MAX,maar van de max was er totaal helemaal geen sprake,1:de koper vertelde me dat de pup 8weken was,terwijl achteraf bekeken mss 4 weken,geen informatie over de pup en haar afkomst,een nest van 6pups zonder moeder in een vuil veel te klein kot,had(demotex) dit is een jonge hondschurft,vergeven van de vlooien,in uiterst hoge mate kennelhoest,gebroken staart en rib en van alles maar ook van alles bang,nu na 3jaar met heel veel kosten en vooral heeeel veeeel liefde is ze opgegroeid tot een prachtige hond,maar nog steeds grote verlatingsangst,en enorme schrik op bus of tram!!!! krijg er zoveel dankbaarheid van en zou haar voor geen goud meer willen missen.
ps: weet pas na de aankoop van men dierenarts dat ze heel zeker van een broodfokkerij moet komen,en waarschijnlijk overgebracht naar ons land in verschrikkelijke omstandigheden.zo dit is zo een beetje mijn ervaring met een hond die komt uit een broodfokkerij waar het ALLEEN en ALLEEN maar draait OM HET GELD!!! STOP BROODFOKKERIJEN