Tegen het mobiliteitsproject wijk Nekkerspoel - Pasbrug

Gast

/ #74 Re: Re: Re:

2015-02-12 12:28

#73: - Re: Re:  

Ik ben het met u eens hoor. Er moet wat veranderen, maar dit scenario is drastisch en raakt erg veel mensen. Ik kijk uit naar de alternatieven. Misschien moesten de alternatieven eerst op tafel komen om daar tot consensus te komen wélke kon uitgeroepen worden tot proefopstelling. En dat met inspraak van de schepenen uit de buurgemeenten, want draai het en keer het zoals je wil, het raakt niet alleen de mensen die in de zone van de stops wonen. Samenleven doe je niet alleen met directe buren of wijken, maar ook met buurgemeenten, ik hoop dat tussen gemeenten denkbeeldige grenzen lopen en geen échte grenzen, want dan gaan we de ideologische kant op en dat is bij deze niet aan de orde mag ik hopen. De dialoog moet open blijven zonder ergens te hoeven lezen dat mensen uit andere gemeenten zich niet moeten moeien. Als de mensen uit de buurt zulke problemen hebben met de verkeersellende, waarom daar gaan wonen in de eerste plaats?

En vergis u niet, u spreekt over "onze buurt", die buurt is tevens "onze buurt".