Tegen het mobiliteitsproject wijk Nekkerspoel - Pasbrug

een anti

/ #292 DOCHTER van DE BIE ??????????

2015-03-18 19:48

Beste gedupeerden en (pestkoppen - zij die er voor zijn) allemaal,

Zou het soms kunnen zijn dat "de dochter' van De Bie' toevallig of niet' zelf op de Kleine Nieuwendijk woont en aan  haar mammaake heeft gevraagd om het rustiger te maken in "haar" straat, wel ze woont namelijk op een appartement in de Kleine Nieuwendijk.

De kans is zeer groot dat ze niet eeuwig daar zal blijven wonen, het kwaad is dan wel geschied indien de bruggen afgesloten blijven. Op dat appartement zal ze waarschijnlijk geen terraske hebben om een pintje te drinken, tja dan moet je wel op straat je ontspanning zoeken.

Zelf heb ik 25 jaar aan de ene kant van "De Bie Berlijnmuur" gewoond samen met mijn ouders en nu reeds 25 jaar aan de andere kant ervan (in de buurt van Colruyt Liersesteenweg)

Wil ik naar mijn ouders gaan of boodschappen doen in de buurt van Nekkerspoel ben ik wel verplicht om via de R6 te rijden, vroeger ging dit perfekt via Kleine Nieuwendijk of Caputsteenstraat, nu moet ik 3 X verder rijden, geweldig voor het milieu, goe bezig!

Wat zich nu heeft voorgedaan is gewoon problemen verschuiven, bewoners die vroeger betrekkelijk rustig woonden leven nu op een autostrade.

Vanaf Colruyt tot aan de lichten van de R6 is er nu ook stapvoets verkeer tussen 8 en 9, tussen 12 en 13 uur en tussen 17 en 18.30.

Jammer dat Heffen zover uit onze buurt ligt, anders zou "De Bie Berlijn" ook de negatieve kant van haar wonderproject kunnen beleven, trouwens, is er al eens iemand door het dorp van Heffen gereden, daar heeft ze ook haar stempelke gedrukt, een hele hoop verkeerslussen en enkel richtingen, daar ziin ook weinig Heffenaars over te spreken.

Het is maar te hopen dat De Bie niet te veel kinderen heeft, als ze die allemaal een plezierke wil doen kan je binnenkort Mechelen en omstreken niet meer deftig in of uit.

Best dat Somerske "Miss De bie eens ter order roept"!

WEES HEN DE VOLGENDE VERKIEZINGEN INDACHTIG, reken ze er op af!

Een zeeeeeeeeeeeeeeeer misnoegde bewoner aan de andere kant van "De Bie Berlijn muur"

ps: waarom heerst er een ander regime bij een voetbalmatch van KV-Mechelen?
Die mensen zouden maar één keer die omleiding moeten volgen en dan nog in hun vrije tijd,
wij zitten er ALLE DAGEN mee!