Tegen het mobiliteitsproject wijk Nekkerspoel - Pasbrug
een anti |
/ #292 DOCHTER van DE BIE ??????????2015-03-18 19:48Beste gedupeerden en (pestkoppen - zij die er voor zijn) allemaal, Zou het soms kunnen zijn dat "de dochter' van De Bie' toevallig of niet' zelf op de Kleine Nieuwendijk woont en aan haar mammaake heeft gevraagd om het rustiger te maken in "haar" straat, wel ze woont namelijk op een appartement in de Kleine Nieuwendijk. De kans is zeer groot dat ze niet eeuwig daar zal blijven wonen, het kwaad is dan wel geschied indien de bruggen afgesloten blijven. Op dat appartement zal ze waarschijnlijk geen terraske hebben om een pintje te drinken, tja dan moet je wel op straat je ontspanning zoeken. Zelf heb ik 25 jaar aan de ene kant van "De Bie Berlijnmuur" gewoond samen met mijn ouders en nu reeds 25 jaar aan de andere kant ervan (in de buurt van Colruyt Liersesteenweg) Wil ik naar mijn ouders gaan of boodschappen doen in de buurt van Nekkerspoel ben ik wel verplicht om via de R6 te rijden, vroeger ging dit perfekt via Kleine Nieuwendijk of Caputsteenstraat, nu moet ik 3 X verder rijden, geweldig voor het milieu, goe bezig! Wat zich nu heeft voorgedaan is gewoon problemen verschuiven, bewoners die vroeger betrekkelijk rustig woonden leven nu op een autostrade. Vanaf Colruyt tot aan de lichten van de R6 is er nu ook stapvoets verkeer tussen 8 en 9, tussen 12 en 13 uur en tussen 17 en 18.30. Jammer dat Heffen zover uit onze buurt ligt, anders zou "De Bie Berlijn" ook de negatieve kant van haar wonderproject kunnen beleven, trouwens, is er al eens iemand door het dorp van Heffen gereden, daar heeft ze ook haar stempelke gedrukt, een hele hoop verkeerslussen en enkel richtingen, daar ziin ook weinig Heffenaars over te spreken. Best dat Somerske "Miss De bie eens ter order roept"! Een zeeeeeeeeeeeeeeeer misnoegde bewoner aan de andere kant van "De Bie Berlijn muur" ps: waarom heerst er een ander regime bij een voetbalmatch van KV-Mechelen? |
|
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Respecteer de euthanasiewet
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
867 Gemaakt: 2025-01-05
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
1990 Gemaakt: 2024-11-23
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
5882 Gemaakt: 2024-11-15
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
428 Gemaakt: 2024-12-18
Gemeentepark terug sluiten na zonsondergang of andere oplossing voor deze problematiek
110 Gemaakt: 2025-01-01
Sloop niet de 100 jaar oude school
516 Gemaakt: 2024-10-17
Respecteer de euthanasiewet
7925 Gemaakt: 2024-11-02
Duidelijke communicatie en handhaving van het verbod op vuurwerk in Dilbeek
44 Gemaakt: 2024-12-31
Voor een landelijk vuurwerkverbod!!!!
271 Gemaakt: 2024-12-25
Betere busverbindingen voor Wakkerzeel
110 Gemaakt: 2024-12-29
Bezwaarschrift betreffende 2024 Immoment WLO BKL52
146 Gemaakt: 2024-12-15
Meer ondersteuning voor mensen met NAH (niet aangeboren hersenletsel) en hun omgeving
1293 Gemaakt: 2019-03-24
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22447 Gemaakt: 2020-06-30
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
691 Gemaakt: 2024-12-11
Behoud het stationswegkerkje in Heerhugowaard
143 Gemaakt: 2024-12-13
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
5964 Gemaakt: 2024-11-10
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
1213 Gemaakt: 2024-11-09
Ethica moet de moestuin aan de dunne bierkade behouden!
349 Gemaakt: 2024-09-18
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1781 Gemaakt: 2024-10-23
Kattenpension Dijksestraat 37 Helmond
9 Gemaakt: 2025-01-06