Tegen het mobiliteitsproject wijk Nekkerspoel - Pasbrug

IK

/ #434 We zijn allemaal IK

2015-04-25 09:31

IK rij waar IK wil met MIJN auto, wanneer IK wil. Als er iemand in de weg rijd, kleine kindjes of andere, spring maar weg en denk aan UW veiligheid. Soms zie ik een bord waar 70, 50 op 30 op staat, maar als ik geen flik zie rij IK zo snel IK denk dat goed is. IK weet het immers beter. IK woon ook lekker afgelegen en rustig, IK ben dan ook heel slim en kan mij dat permiteren, IK ben geen sukkelaar.

IK heb echter een hekel aan files en aan omrijden, dat kost MIJ tijd, en zoals je weet voor succesvolle mensen TIME is MONEY.

En IK wil kunnen PARKEREN waar IK wil, je denkt toch niet dat IK alles wat ik verzamel in mijn villa ver te voet ga sleuren.

En IK wil ook met mijn auto tot aan de schoolpoort rijden om MIJN kind af te zetten. De scholen zijn alemaal in het stad, en IK vind het niet veilig voor MIJN kind om de fiets te nemen. Er rijden daar immers allemaal egoïstische zakken op de weg die naar niemand kijken, denken dat ze belangrijker zijn dan de rest en denken dat snelheidsregels voor interpretatie vatbaar zijn...

Welke egoïst haalt het dan ook in zijn hoofd om MIJN weg te blokkeren, snappen die dan niet hoveel schade IK hieraan heb. Niemand denkt aan MIJ, gelukkig denk IK nog veel aan mijn eigen om dat te compenseren.

Maar geen paniek, ik krijg mijn gelijk wel, omdat de meerderheid net is zoals mij. De meerderheid heeft een auto, en wil rijden met de auto waar en wanneer het hem uitkomt, de meerderheid denkt liever aan zichzelf. En in een democratie heeft de meerderheid toch altijd gelijk.