Petitie tegen afsluiting Zuidbroek van Zevenhuizen

Gast

/ #110

2015-06-28 08:30

Zuidbroek wordt nog slechter bereikbaar voor woon-werk- en schoolverkeer. En dat NB zeker voor eigen inwoners! Sluipverkeer zal ongetwijfeld zorgen voor de steeds drukkere toegangswegen, maar vergeet ook niet dat de wijk groeit waardoor het steeds drukker wordt. De paar huizen aan de Calypsostraat zijn prima geïsoleerd, en bewoners wisten van tevoren waar zij aan begonnen.
De andere kant, Zuidbroek, uit; ik weet niet of ik nog winkelcentrum Anklaar zal bezoeken wanneer de toegangswegen dicht gaan. Misschien kies ik wel voor Kerschoten of de Mheen... ik ben dan toch al langer onderweg en de Anklaar is nu ook al irritant slecht bereikbaar.
Daarnaast is het leuk bedacht en wordt gesuggereerd dat het een luxe is is om met de auto van alles en nog wat te kunnen doen en te bereiken, maar vergeet niet/nooit/te nimmer dat het voor veel hard werkende inwoners pure noodzaak is om de auto te gebruiken voor hun werk om kostbare tijd te besparen, zodat deze op tijd komen om te kunnen voldoen aan het door de overheid gecreëerde maatschappelijk ideaal; huisje-boompje-beestje en last but not least : Overal op tijd komen!! Ongeacht de vreselijk ongezonde stress die dit bij mensen veroorzaakt. Ga lekker zo door! Verplaats het probleem en zorg ervoor dat Zuidbroek steeds onaantrekkelijker wordt om te wonen en te bereiken! Chapeau!