Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Ik ben zo verdrietig........

/ #1359 Wanhopig, teleurgesteld en bang....

2011-11-08 13:13

Ik hoop dat straks alle zorgen van de bewoners waarheid worden tijdens en na de bouw van de moskee...dat is natuurlijke het "worst case" scenario voor de bewoners en ik heb nu al zielsmedelijden met ze, maar het lijkt de enige reden waarom de politiek eens wakker zou schrikken. Ik hoop dat ze zullen zeggen..."ze hadden ons al gewaarschuwd die bewoners maar we wilden niet luisteren...hadden we toch maar beter geluisterd destijds". Wat zullen ze lachen al die Marokkanen om die "nederlandertjes met hun "eigen landje"....die nu met deze bouw van een gebedshuis waarin ze kunnen samenkomen om hun EIGEN waarden, normen en culturele achtergronden te versterkenen "gewonnen hebben" want denk maar niet dat ze van daaruit een fatsoenlijke integratie gaan bevorderen, als ze hadden willen integreren dan was dat al veel sneller en beter gegaan. En ons eigen politieke bestuur doet niet anders dan hun positie steeds meer versterken binnen ons eigen land, wat een triestigheid.

Mensen, kies alstublieft wijs bij de volgende verkiezingen, zodat er in elk geval een partij bovenop de Moskee zal zitten die onze veiligheid en leefbaarheid nog zal waarborgen. Van het huidige bestuur hoeven we dat niet te verwachten, dat is inmiddels duidelijk!