Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Buurtbewoner

/ #1361 DOORGAAN !!!!!!!!!

2011-11-08 13:26

Na de Raadsvergadering van gisteren blijkt maar weer eens dar een ieder de hand boven het hoofd gehouden wordt in de politiek en dat alleen de communicatie en participatie voortaan beter zou moeten gaan. Ik heb eigenlijk geen enkele partij gehoord die tegen de verkoop van de grond is en tegen de bouwplannen. In eerste instantie dacht ik nog dat LHN nog wat naar voren zou brengen maar dat veel ook tegen. Verder vraag ik me af wat het voor zin heeft om nog te praten met gemeente en ICZ ??? Eventuele aanpassingen aan de infra-structuur en/of parkeerplaatsten is tot nu toe nog steeds niet duidelijk gemaakt en er komt weer een onderzoek naar het parkeren ??? Uit vorige onderzoeken is al gebleken dat dit al een groot probleem is in deze omgeving. Ik heb het idee dat dit onderzoek voordelig uit zal gaan pakken voor de wethouder en ICZ.
Ondanks alle frustraties en "de muren" waar we tegenaan lopen wil ik SIP vragen niet op te geven en met z´n alle blijven vechten tegen de verkoop van de grond en de bouwplannen. Mensen sluit je aan bij SIP en geef niet op !!!!!