Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Stekeligheden

/ #1370 Re: Re: List en bedrog

2011-11-08 17:10

#1367: - Re:  

Politiek staat synoniem voor list en bedrog. De gemeente Zoetermeer tackelt ons hard en komt niet in aanmerking voor de Fairplay-bokaal. Ik ben niet van het principe 'oog om oog...'. Maar mijn bloeddruk giert met al dit onrecht als nooit tevoren. En dan staat het het college (bestaande uit ouwe knarren en 1 leuke vrouw...om de dynamiek er in te houden!) ons leven op zn kop te zetten. Samen met een aantal marionetten uit de gemeenteraad. 'Als jij mij kietelt, kietel ik jou'...en wij ons maar opvreten. Ik waardeer elk mens, volgens artikel 1 van de grondwet, die iedereen gelijke rechten geeft. Waar is mijn recht? Waarom word ik bedrogen? Waarom word ik niet óf te laat geïnformeerd? Waarom publiceert de gemeente stukken 'op het laatste moment'? Waarom mogen falende wethouders elke keer teugkomen? Waarom betaal ik eigenlijk voor een slechte poppenkastvoorstelling? Enz.. Doe wat nuttigs met mn belastinggeld en kom (bijvoorbeeld) de bladeren eens opruimen. WANT IK DOE HET NIET MEER! Vanaf volgende week massaal 14 079 bellen om die rotzooi opgeruimd te krijgen. En als je de bladeren kwijt moet, kan je die neergooien op het veld aan de Roggeakker...Zo, meneer Kaktus heeft gesproken...