Petitie tegen wetsvoorstel 'verwarde personen' Edith Schippers

Gast

/ #387

2016-07-13 08:30

Omdat ik één van die 'bijstandsmoeders' ben die aan alle kanten gekort wordt op het al armzalige bedrag (omdat ik geweigerd heb schroefjes en moeren aan te draaien toen ik op een 'competentie dag' moest komen) en waarvan de belastingdienst de huurtoeslag in één keer stop zet omdat ze het verdacht vinden dat ik zo vaak ben verhuisd (lees: het huis uitgezet omdat ik de huur niet meer kon betalen aangezien diezelfde belastingdienst alle toeslagen stopzette toen ze dachten dat ik samenwoonde....wat ik niet deed). Voorheen was ik eigenaar en oprichter van een internationaal en succesvol bedrijf totdat er een scheiding kwam en ik met vier kinderen achter bleef en alles moest inleveren (bedrijf/woning/geld/auto) omdat mijn ex met de noorderzon vertrokken was. Ik ben absoluut geen slachtoffer en weet het wonder boven wonder allemaal te redden, ben gezond van geest zullen we maar zeggen, heb vier uiterst gelukkige kinderen, wat voor mij de allerbelangrijkste aanwijzing is dat ik toch iets goeds doe en ik me niet in een hoek laat zetten door de overheid en zet me in om het systeem te veranderen door letterlijk tegen instanties mijn mond open te doen!