Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

wijk bewoner

/ #2147 reactie op de stukjes

2012-03-09 10:16

Trots schrijft als de raad van state het goed keurt moet zoetermeer mee leuk bericht maar hebben zij tegen gestemt toen het nodig was . En toen de wijkbewoners vroegen bij wie kunnen we aankloppen om hulp .En nu ineens hebben ze het internet gevonden en geven antwoorden .Waar waren hier in zoetermeer de politieken partyen die zagen dat de wijkbewoners op een ontverantwoordelijke plek midden in een wijk een moskee in hun strot geduwd kregen .Nee mosterd na de maaltyd en als het kalf verdronken is dat zijn de kreten en nu je wonden likken of straks .
Waarde vermindering van de huizen nee hoor dit zeg ik namens mij zelf denk u dat ik een huis koop naast een moskee wordt eens wakker .En volgens mij is de sip er alleen maar moeten komen omdat er geen ene party tegen de komst was. En worden de wijkbewoners uitgespeeld tegen icz.
Alleen de vraag al wordt wakker je begint altyd een rechtzaak tegen je buren of vrienden om de band te versterken maar dit is op de tweede vergadering leer je buur kennen al meedegedeeld als icz doorging . Ik vond het ook leuk of de wijkbewoners een altenatief hadden vergadering niet gezien of gehoord wedhouder Speel heeft daar meer keren gezegt nee het is de wens van de stichting .Voor de lokatie roggeakker.