Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg

Quoted post

Gast

2014-04-04 02:00

De Zorg is veel te duur gemaakt met al die mooie Regering regels.
In snel tempo komen er veel te Zieke mensen bij tot de dood erop volgt.

De Regering is hier schuldig aan en dat is Moord met voorkennis!
Armoede eveneens, voedselbanken in Nederland is helemaal niet nodig, de Regering lacht je uit..

Zorg verzekeraars die miljarden winst behalen op jou gezonde en ongezonde leven, hoe is dat toch mogelijk dat elke Nederlander dit toelaat?
Mensen het huis uitzetten en met dank aan de Regering dat dit nu nog sneller kan.
Banen die verdwijnen omdat het met de Economie slecht gaat, ja de Regering is hier schuldig aan.

Zorghuizen moeten dicht voor de oudjes, tis dat Rutte z'n moeder het schandalig breed heeft en het niet hoeft door te staan. Om ziek van te worden hoe de Regering aan het rotzooien is met ons als Nederlander.
Gadver...

Reacties

Gast

#4353 Re: kiezen

2014-04-04 22:08:24

#4352: -

Wat gaan we kiezen in mei!!!. Weg met de EU,  weg met Brussel, weg met kabinet Rutte, en Samson. We hebben al eerder tegen een verenigd Europa gestemd in de tijd van Balkellende. Toch is het doorgegaan. We zijn verenigd Europa, tegen een wel heel hoge prijs. Ik voel me zwaar belaserd. Rutte en Samson kunnen zich hier niet meer uitkletsen. De EU is een groot fiasco geworden, evenals de veel te dure euro. Het heeft Nederland alleen maar de klote geholpen. Ik heb nooit op deze partijen gestemd. Degene die dit wel heeft gedaan denk hier nog eens goed overna. Behalve de rijken dan, die zijn alleen maar rijker geworden.

Ik wil gewoon Nederland terug, van voor de EU, van voor de euro, toen ging het nog goed.

Nederland is te klein, om zich te meten aan groot machten, Nederland moet Nederland blijven. Geen EU, zich ook niet willen meten aan America. America is een natie, waar het verschil tussen arm en rijk enorm groot is..

We zijn een klein land, waar ik ooit trots op was.

Door de EU worden we net als America, veel landen tesamen, met als gevolg totaal onoverzichtelijk.

Een klein land kan enorm groeien, door zelfstandigheid, niet door toedoen van vele bemoeizuchtige andere landen.

Nederland kan zichzelf heel bedruipen, zonder de EU. Als er maar over na wordt gedacht.