Tegen het mobiliteitsproject wijk Nekkerspoel - Pasbrug

Quoted post

Petitieman

#86 Re: Re: Re: Re: Re: Re: nuchter

2015-02-17 22:06

#83: - Re: Re: Re: Re: Re: nuchter 

U heeft volledig gelijk

Het lijkt me idd nogal een vreemde redenering en contradictie die wordt gebruikt in de post waarop u reageert.  Men kiest om ergens te gaan wonen (een straat die er al eeuwen ligt en een directe verbindingsweg was tussen mechelen en katelijne, zie historische mappen) om daarna te klagen dat er verkeer is.   Verkeer in een verbindingsweg nota bene.    Dat weet je, en dat is ook berekend in de prijs van je woning.  Nu gaat het verkeer via routes waar dik betaald is voor de grond.

Men moet het verkeer SPREIDEN, en dat wordt nu net niet gedaan, het wordt VERPLAATST.  Maar dat kan die bewoners niet schelen want zij zijn van het probleem af, problem solved.

Wat betreft het gerbuik van een wagen, de meest onzinnige redeneringen worden gebruikt door mensen die vanuit hun eigen positie vertrekken.  "Ik heb geen wagen nodig, waarom zou u er een nodig hebben?", wow dat kan tellen.     Mijn dochter gebruikt de wagen om vanuit nekkerspoel het openbaar vervoer te nemen.  Als dank, betalen voor de parking en nu half uur onderweg met kans op missen van de trein.   Het wordt nu interessanter voor haar om het traject volledig met de wagen te nemen.  Wat een geweldige oplossing.   Wat zegt u fiets nemen, natuurlijk wel alleen al 2 x gestolen aan het station....

Er is een enorme verzuring bij die mensen die het allemaal in orde vinden, een zekere onverdraagzaamheid, want het probleem ligt nu ergens anders en das toch zo fijn.

 

PS onze straat wacht nog steeds op een voetpad.... jawel hebben we nog steeds niet, wij wandelen op het straat....

Reacties


Gast

#87 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nuchter

2015-02-17 22:20:35

#86: Petitieman - Re: Re: Re: Re: Re: Re: nuchter 

 Ik rij al jaren met de fiets naar Nekkerspoel. Nog nooit problemen van diefstal gehad, heb wel een stevig slot gekocht. Goede investering. Goed voor conditie, milieu en de beurs.

 


Gast

#90 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nuchter

2015-02-18 15:27:26

#86: Petitieman - Re: Re: Re: Re: Re: Re: nuchter 

Welke verbindingsweg bedoelt u? Zowel de Caputsteenstraat als de Kleine Nieuwendijkstraat zijn wegen voor lokale verkeersafwikkeling, net zoals de Populierendreef dat bvb. is.

Enkel de GND heeft een bovenlokale functie, maar daar zit je met een beperkte breedte. En uit metingen bleek dat deze weg nu al boven zijn capaciteit zat.

Informeer u voor u hoogdravig komt doen over huizenprijzen.