Tegen het mobiliteitsproject wijk Nekkerspoel - Pasbrug

Quoted post

Buur

#430

2015-04-24 19:03

Dit bewijst maar eens te meer dat jullie  NIKS maar dan ook NIKS geven om de veiligheid van onze fietsertjes op de GND straat. Ik hoop van ganse harte dat er geen ernstige ongelukken gebeuren de komende weken als de proefopstelling weg gaat. 

Reacties


Gast

#431 Re:

2015-04-24 22:52:37

#430: Buur -  

Je snapt het echt niet hė. Ik sta er volledig achter dat de veiligheid in de GND verhoogd wordt. Maar niet door het afsluiten van de wijk. Daardoor komt er bovenop het verkeer dat er nu al is, al het extra verkeer nog eens bij waardoor het voor onze kinderen aan onze school (Dijkstein) ook gevaarlijker wordt. 

De veiligheid verhogen, ja, maar niet ten koste van de veiligheid van anderen. ik hoop van harte dat er geen ongevallen gebeuren aan GEEN ENKELE SCHOOL, maar ik zou niet willen dat aan een andere school iemand verongelukt door maatregelen waarvoor ik gekozen zou hebben en dat is net wat jullie nu doen door de wijk af te sluiten.

Kijk dus eerst naar jezelf en de gevolgen van je keuzes voor je anderen beschuldigd !!!


Gast

#444 Re:

2015-04-26 16:35:41

#430: Buur -  

 Dit geeft weer dat jullie niets maar dan ook niets geven om de fietsertjes op de Borgersteinlei...