Laat Emirates Schiphol niet leegzuigen

Quoted post

Gast

2016-01-17 10:41

Ik ben KLM-ER in hart en nieren en er stroomt blauw bloed door mijn aderen maar daarnaast is het vooral het feit dat het oneerlijke concurrentie is. Het is vechten tegen Goliath. De ME carriers zullen nooit in de problemen want de exorbitant rijke overheden (lees olie sheiks ) draaien gewoon de geldkraan nog wat verder open om de carriers in de lucht te houden.
Daarnaast heeft het vliegend personeel (vanuit overal ter wereld behalve de UAE) beduidend slechtere arbeidsvoorwaarden en dus werken zij tegen veel lagere kosten dan carriers uit de westerse landen. Het is dus een ongelijke strijd

Reacties

Gast

#416 Re:

2016-01-17 15:31:12

#403: -  

Hoe eerlijk ben je zelf met je blauwe bloed?! Laat me niet lachen! Ik heb eerder medelijden met je! Het betekent namelijk dat je iedere vorm van onderscheidend vermogen en zelfreflectie mist! KLM in de huidige vorm is niet meer van deze tijd! Durf de benchmark er eens naast te leggen en trek dan je conclusies! Blauw hart, blauw bloed; klinkt als een sekte! 

Gast

#420 Re:

2016-01-17 18:00:34

Wens jullie veel succes.

Maar hoezo ongelijke strijd? Is de KLM de maatstaf van de luchtvaartwereld?

Gast

#461 Re:

2016-01-18 10:58:25

Nooit gekeken wat de ME3 voor je betalen? Geen kosten aan transport en huis, want dat betaald de luchtvaartmaatschappij (lees: hoger dan wat klm aan pensioen moet betalen). Daarnaast is het salaris van het vliegend personeel inclusief cabin crew vele malen hoger dan in de rest van de wereld. Lagere kosten zal ik het niet noemen.