Laat Emirates Schiphol niet leegzuigen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Laat Emirates Schiphol niet leegzuigen.


Gast

#401

2016-01-17 10:31

Staat moet geen invloed uitoefenen op de vrije markt.

Gast

#402

2016-01-17 10:36

Omdat het om oneerlijke concurrentie gaat. Daar ben ik op tegen .

Gast

#403

2016-01-17 10:41

Ik ben KLM-ER in hart en nieren en er stroomt blauw bloed door mijn aderen maar daarnaast is het vooral het feit dat het oneerlijke concurrentie is. Het is vechten tegen Goliath. De ME carriers zullen nooit in de problemen want de exorbitant rijke overheden (lees olie sheiks ) draaien gewoon de geldkraan nog wat verder open om de carriers in de lucht te houden.
Daarnaast heeft het vliegend personeel (vanuit overal ter wereld behalve de UAE) beduidend slechtere arbeidsvoorwaarden en dus werken zij tegen veel lagere kosten dan carriers uit de westerse landen. Het is dus een ongelijke strijd

Gast

#404

2016-01-17 10:54

KLM zit dank zij Frankrijk al in zwaar weer. Moeten we lijdzaam toekijken de Emiraten vervolgens de STROP aandraaien?

Gast

#405

2016-01-17 11:18

Zoals we al zien met het vluchtelingen probleem, geeft ook deze actie van het kabinet aan dat het totaal geen binding heeft met het volk.
Zij zitten daar alleen maar om hun eigen zakken te vullen.

Gast

#406

2016-01-17 11:25

Ik ben tegen oneerlijke concurrentie

Gast

#407

2016-01-17 11:32

Als we niet ingrijpen wordt de Europese luchtvaart industrie volledig de nek omgedraaid door oneerlijke concurrentie. Met dramatische economische gevolgen en dus ook dramatische gevolgen voor onze verzorgingsstaat. Hoe gaan we bijvoorbeeld vluchtelingen opvangen als er loonbelastinginkomsten van 350.000 mensen wegvalt en er even zoveel uitkeringen moeten worden betaald?

Gast

#408

2016-01-17 11:57

Omdat de Emiraten middels hun gigantische staatsteun de heke markt verpesten. Gewoon duidelijk sprake van oneerlijke concurrentie. Zij hebben de oliemarkt al in handen en onder hun gat. Nu niet ook nog onze passagiers afpakken tegen oneerlijke prijzen.

Gast

#409

2016-01-17 12:39

Omdat ik tegen oneerlijke concurentie
Ben
Dus gelijke moniken gelijke kapen
Zo hoort het te zijn

Gast

#410

2016-01-17 12:55

Van Wegen de oneerlijke concurenti op schihol

Gast

#411

2016-01-17 13:02

Voor het belang van KLM
Pseudoniem ;)

#412

2016-01-17 13:03

De enige manier om dit tegen te gaan is het luchtvaartverdrag, dat beide kanten op werkt, op te zeggen (of te beperken tot 1 keer per week o.i.d). Dat betekend dat geen enkele Nederlandse maatschappij meer in de VAE mag landen. Voor Emirates niet zo'n probleem, die zoeken hier in een buurland een leuke luchthaven, vliegen daar twee keer per week op. Voor de Nederlandse airlines is dit een groter probleem. 

De keuze voor de overheid is simpel. 


Gast

#413

2016-01-17 13:20

Als oud KLM'er gaat deze zaak aan mijn hart.Ik weet uit eigen ervaring hoe Emirates met prijzen stunt om de locale markt te benaderen. En het gaat om banen voor eigen Nederlanders.

Gast

#414

2016-01-17 14:16

KLM Is Nederland!!!

Gast

#415 Re:

2016-01-17 15:28

#376: -  

 Kan je in dezelfde rij als je collega's bij Martinair die er moedwillig door jullie fijne maffiose vakbond uitgekotst worden omdat de productie naar China moet en ze liever jonge abnitio vliegers aannemen.... Dat is allemaal wél eerlijk?! Stelletje jankers!


Gast

#416 Re:

2016-01-17 15:31

#403: -  

 Hoe eerlijk ben je zelf met je blauwe bloed?! Laat me niet lachen! Ik heb eerder medelijden met je! Het betekent namelijk dat je iedere vorm van onderscheidend vermogen en zelfreflectie mist! KLM in de huidige vorm is niet meer van deze tijd! Durf de benchmark er eens naast te leggen en trek dan je conclusies! Blauw hart, blauw bloed; klinkt als een sekte! 


Gast

#417

2016-01-17 15:35

Tim Clark heeft buikpijn van het lachen....!!!!!!


Gast

#418

2016-01-17 15:36

Omdat het ook om mijn baan gaat bij KLM

Gast

#419

2016-01-17 16:50

Ik ben van oordeel dat KLM er alles aan gelegen is ook zelf zijn bedrijfsvoering structureel te hervormen naar een effectieve HPO om oa de snel oprukkende concurrentie uit het Midden Oosten aan te kunnen.
Desondanks is er sprake van toch wel oneerlijke conurrentie. In welke mate en hoeveel precies weet ik niet maar er is wel sprake van vandaar deze ondertekening door mij. Gr! K. (KLM)

Gast

#420 Re:

2016-01-17 18:00

#403: -  

 Wens jullie veel succes.

Maar hoezo ongelijke strijd? Is de KLM de maatstaf van de luchtvaartwereld?


Gast

#421

2016-01-17 18:03

Ik ben werkzaam op Schiphol en vrees voor het voortbestaan van mijn werkgever en dus mijn baan.

Gast

#422 Re: Re: Re:

2016-01-17 18:03

#391: - Re: Re:  

 Nederlands of Frans bedrijf.

KLM ging over lijken en is nu bijna een lijk.


Gast

#423

2016-01-17 18:48

Concurrentie OK. Maar wel op een 'level playing field'!

Gast

#424

2016-01-17 18:49

vind het niet kunnen

Gast

#425

2016-01-17 18:51

oneerlijk voor de klm