Zeg NEE tegen asielzoekers in Albrandswaard!

Quoted post

Gast

#421 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 23:45

#417: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Was ook niet mijn antwoord , iemand uit een islamitische cultuur moet zich aanpassen aan dit land en niet hele wijken naar hun hand zetten , noem jij dat respect naar de gastland, de hele dag Turks lullen achter je rug , niemand heeft daar om gevraagd had je lekker in je eigen cultuur moeten blijven , ik hoef niet continu met de religie van vrede geconfronteerd te worden doe dat maar achter je voor deur,het is alleen maar rekening met hun houden, zij houden met niemand rekening als je er wat van zegde kon je een baksteen door je raam verwachten wat mij ook is gebuerd de politie deed niks , velen willen er niet mee geconfronteerd worden en zijn de steden ontvlucht , of is dit  jouw allemaal ontgaan en vind je het maar de normaalste zaak van de wereld Hoe de steden er nu uitzien,ik vind het 1 grote plueriszooi 

Reacties

Gast

#424 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 23:51:54

#421: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Dus jouw reacties op mijn berichten zijn geen reacties op mijn berichten maar gewoon jouw gelul in de ruimte? Ik had al zo'n vermoeden.

Gast

#443 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-07 01:43:20

#421: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Volkomen gelijk je ziet het zelfs nog erger worden na de derde generatie,wat moet dit voor land worden , met dank aan de poletiek die al 30 jaar lang de andere kant opkijkt omdat ze het niet belangrijk genoeg vonden en druk waren met andere dingen,totdat het volkomen uit de hand gaat lopen en dat duurt niet lang meer