Zeg NEE tegen asielzoekers in Albrandswaard!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Zeg NEE tegen asielzoekers in Albrandswaard!.

Gast

#401 Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 23:14

#398: Derrida - Re: Re: Re: Re:  

Met andere woorden: er is geen consensus in de definitie van onze fundamentele waarden; niet verwonderlijk, daar een gemeenschap slechts bestaat uit individuen en de lokaliteit niet leidt tot een hogere gemene deler . Hoe kunt u dan de waarden van het Albrandswaardse gemeenschapsleven definiëren?

U merkt zeer terecht op dat het succes van een samenleving enkel en alleen bepaald wordt door de bereidheid van de individuen om eraan deel te nemen, deel van uit te maken. Dat geldt voor alle samenlevingen, met of zoder asielmigranten. ik bespeur ook, of liever: juist in onze samenleving een tegenovergestelde beweging. De nadruk wordt steeds nadrukkelijker gelegd op verschillen, niet op overeenkomsten. Wie alleen het afwijkende wil zien, kan nooit het gemeenschappelijk zien en zo kan er nooit een "samen"-leving ontstaan.

Anonymous

#402 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 23:16

#399: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Doe toch niet net alsof alle Friezen hetzelfde zijn. Dat zijn ze niet, dat zijn Rotterdammers ook niet en moslims evenmin. Waarom blijf je toch alles op een hoop gooien?

Gast

#403 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 23:17

#401: - Re: Re: Re: Re: Re:  

Donder op wie heeft om een samenleving gevraagd wat 1 richting verkeer is ,het is alleen maar geven en je krijgt er totaal niks voor terug , multiculti islam samenleving 1 grote natte scheet 

Gast

#404 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 23:19

#403: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

De definitie van een SAMENleving ontgaat jou?

.

#405 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 23:19

#395: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Dan ben je ineens stil.. goh..

Gast

#406 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 23:20

#402: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Friezen zijn anders ze lijken op Rotterdamers , maar echte rotterdamers zijn er bijna niet meer al lang hun geliefde stad ontvlucht door dat plueris geloof 

Gast

2016-02-06 23:21

Het is te idioot voor woorden. Wachtlijsten voor wanneer je zelf uit Albrandswaard komt en dan zouden ze voor zo'n stelletje gelukszoekers woningen gaan bouwen. **Koekoek**

Anonymous

#408 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 23:22

#406: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Ja joh, alle Friezen zijn hetzelfde, net als alle Rotterdammers. En weet je wat? Alle Chinezen zijn ook hetzelfde en alle Amerikanen. Een pot nat, allemaal. Eigenlijk zijn jij en ik ook hetzelfde. Misschien zelfs wel dezelfde?

Gast

#409 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 23:23

#404: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Opgedrongen samenleving ontgaat mij geheel ja oprotten met die zooi

Gast

#410 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 23:24

#409: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Maar waarom wil je dan wel dat die samenleving naar jouw pijpen danst, als je die maar opgedrongen vindt en er eigenlijk helemaal geen deel van uit wilt maken?

Gast

#411 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 23:25

#408: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Lezen domkop ik zeg lijken op elkaar, is wat anders dan het zelfde, maar een echte rotterdamer lijkt met karakter op een Fries , niet op een amsterdamer 

Anonymous

#412 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 23:26

#409: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Je kunt toch vertrekken? Niemand dwingt jou om deel uit blijven maken van onze samenleving als jij dat niet wil. Dus "opgedrongen" is onzin.

.

#413 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 23:27

#410: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Als je zograag tussen immigranten wilt wonen ga je lekker verhuizen naar Rotterdam of Den Haag of Gouda of Utrecht etc. Wij willen het gewoon hollands houden.

Anonymous

#414 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 23:27

#411: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Lijken op elkaar, zijn hetzelfde, twee versies van dezelfde kant van de medaille.

Gast

#415 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 23:28

#412: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Omgekeerde wereld wie niet wil integreren moet oprotten die zijn er wat te veel , moet ik mij aan gaan passen aan geïmporteerd kut culturen ben jij wel bij je hoofd smerige pluerislijer 

Gast

#416 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 23:30

#414: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Denk het niet is jouw zelf gemaakte waarheid, Friezen en echte Rotterdamers lijken op elkaar ja 

Gast

#417 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 23:31

#413: . - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Dat is geen antwoord op mijn vraag.

Gast

#418 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 23:34

#413: . - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Tja, dat zeiden de Bataven nu ook toen de Germanen en de Franken ons land binnendrongen.

Anonymous

#419 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 23:37

#415: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Integratie vraagt een inspanning van twee kanten. Als jij verlangt dat de ander zich volledig aanpast aan jou, dan is dat assimilatie en geen integratie.

Maar nogmaals: waarom verlang jij dat iedereen zich aan jou aanpast? Ben jij de navel van de wereld? Waarom zouden immigranten zich niet aan mij hoeven aanpassen? Waarom moet ik mij aan jou aanpassen? Iedereen heeft het grondrecht om zijn eigen individualiteit te beleven en tot uitrdrukking te brengen. Niet alleen jij.

.

#420 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 23:42

#419: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

We willen niks met de islam te maken hebben. Hou nou maar op met je lulverhalen elke keer.

Gast

#421 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 23:45

#417: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Was ook niet mijn antwoord , iemand uit een islamitische cultuur moet zich aanpassen aan dit land en niet hele wijken naar hun hand zetten , noem jij dat respect naar de gastland, de hele dag Turks lullen achter je rug , niemand heeft daar om gevraagd had je lekker in je eigen cultuur moeten blijven , ik hoef niet continu met de religie van vrede geconfronteerd te worden doe dat maar achter je voor deur,het is alleen maar rekening met hun houden, zij houden met niemand rekening als je er wat van zegde kon je een baksteen door je raam verwachten wat mij ook is gebuerd de politie deed niks , velen willen er niet mee geconfronteerd worden en zijn de steden ontvlucht , of is dit  jouw allemaal ontgaan en vind je het maar de normaalste zaak van de wereld Hoe de steden er nu uitzien,ik vind het 1 grote plueriszooi 

Gast

#422 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 23:48

#419: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Flikker toch op man idioot integratie vraagt inspanning van twee kanten, het is godverdomme al 40 jaar 1 richting verkeer het is genoeg geweest met die plueriszooi 

Anonymous

#423 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 23:50

#422: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Dan kun je me ook vast noemen welke inspanning jij gedaan hebt om de integratie niet te laten mislukken? het moge duidelijk zijn dat je nu in ieder geval tot helemaal niets bereid bent. Was je het ooit wel?

Gast

#424 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 23:51

#421: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Dus jouw reacties op mijn berichten zijn geen reacties op mijn berichten maar gewoon jouw gelul in de ruimte? Ik had al zo'n vermoeden.

Schoolmeestertje

#425 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-06 23:53

#422: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Leer toch eens je moerstaal spellen. "Plueris" bestaat niet. Is gewoon achtelijk om zoiets fout te blijven schrijven.