Zeg NEE tegen asielzoekers in Albrandswaard!

Quoted post

Anti gelukzoekers

#900 Re: Re:

2016-02-09 23:06

#898: - Re:  

Voordeel van een dorp is dat alles zeer dicht bij de bevolking zelf komt, en dat bij de komende verkiezingen er duidelijk gaat worden afgerekend met diegene die niet willen luisteren naar hun eigen inwoners.
Nu wordt alles onder het mom dat de regering ze verplicht dit te doen, anders gaat het COA ons hier over rulen....nou, dat is grote bullshit.
Zodra er in deze gemeente maar 1 huis wordt uitgedeeld aan een gelukzoeker, dan gaat de pleuris uitbreken.
Zeker als dit ten koste gaat van mensen die al jarenlang op een lijst staan te wachten op een huis...
Jammer dan voor hen ook zeker?? 

Reacties

Gast

#904 Re: Re: Re:

2016-02-09 23:18:48

#900: Anti gelukzoekers - Re: Re:  

Op basis van één programmapunt zal er bij de volgende verkiezingen worden "afgerekend" met partijen? Nou, dat worden weloverwogen stemkeuzes!

Er is duidelijk gezegd en dankzij Heezen een paar keer herhaald, dat de provincie en desnoods het Rijk zal ingrijpen als niet wordt voldaan aan het quotum. Het COA niet, maar de provincie heeft wel een bevoegdheid voor een indeplaatstreding. Maar of je nou door de hond of door de kat gebeten wordt, de gemeente is dan de regie kwijt.

Jammer voor ons allen, want dat komt allemaal op onze rekening. Ook die "pleuris" van jou.

Krakeling

#907 Re: Re: Re:

2016-02-09 23:25:31

#900: Anti gelukzoekers - Re: Re:  

"Zodra er in deze gemeente maar 1 huis wordt uitgedeeld aan een gelukzoeker, dan gaat de pleuris uitbreken."

Ik ben in principe tegenstander van het hele fenomeen van asiel- en andere massa-immigratie, maar op "de pleuris uitbreken" zit ik nou ook weer niet te wachten :(  Die individuele asielzoeker is in mijn ogen niet persé een boosdoener (het zou bijvoorbeeld zomaar een tweede Afshin Ellian kunnen zijn, hoewel ik weinig aanleiding heb om daar vanuit te gaan.) Het probleem zit 'm meer in politieke en economische structuren op internationaal niveau.

Maar goed, ik geef toe dat het moeilijk is om daar effectief tegen te protesteren.