Zeg NEE tegen asielzoekers in Albrandswaard!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Zeg NEE tegen asielzoekers in Albrandswaard!.

Gast

#901 Re:

2016-02-09 23:13

#894: -  

Wel waar islam gaat de grooste worden,het zal prachtig zijn die Hollandse meisjes met een hoofddoek op, elke hoek van de straat moeten we een moskee bouwen ,een vredige islamitische staat is het beste voor de mens , wees niet bang voor de islam 

Krakeling

#902 Re: Re: Re:

2016-02-09 23:17

#899: - Re: Re:  

Het lijkt me een makkelijker te realiseren streven dan het bepleite MET elkaar leven (wat ik niet anders kan uitleggen dan DOOR elkaar HEEN leven ).

NAAST elkaar leven is in wezen gewoon multiculturalisme maar dan op globale schaal, met voor iedere ethnoculturele groep een eigen enclave. Iedereen blij!

Gast

2016-02-09 23:18

Free palastina dood aan de zionisten

Gast

#904 Re: Re: Re:

2016-02-09 23:18

#900: Anti gelukzoekers - Re: Re:  

Op basis van één programmapunt zal er bij de volgende verkiezingen worden "afgerekend" met partijen? Nou, dat worden weloverwogen stemkeuzes!

Er is duidelijk gezegd en dankzij Heezen een paar keer herhaald, dat de provincie en desnoods het Rijk zal ingrijpen als niet wordt voldaan aan het quotum. Het COA niet, maar de provincie heeft wel een bevoegdheid voor een indeplaatstreding. Maar of je nou door de hond of door de kat gebeten wordt, de gemeente is dan de regie kwijt.

Jammer voor ons allen, want dat komt allemaal op onze rekening. Ook die "pleuris" van jou.

Gast

#905 Re: Re: Re: Re:

2016-02-09 23:20

#902: Krakeling - Re: Re: Re:  

Nou, succes dan. Als jou zou lukken wat in de geschiedenis van de mensheid nog nooit is gelukt heb je wel een standbeeld verdiend.

Gast

2016-02-09 23:22

Ik ga emigreren, veel succes er verder mee

Krakeling

#907 Re: Re: Re:

2016-02-09 23:25

#900: Anti gelukzoekers - Re: Re:  

"Zodra er in deze gemeente maar 1 huis wordt uitgedeeld aan een gelukzoeker, dan gaat de pleuris uitbreken."

Ik ben in principe tegenstander van het hele fenomeen van asiel- en andere massa-immigratie, maar op "de pleuris uitbreken" zit ik nou ook weer niet te wachten :(  Die individuele asielzoeker is in mijn ogen niet persé een boosdoener (het zou bijvoorbeeld zomaar een tweede Afshin Ellian kunnen zijn, hoewel ik weinig aanleiding heb om daar vanuit te gaan.) Het probleem zit 'm meer in politieke en economische structuren op internationaal niveau.

Maar goed, ik geef toe dat het moeilijk is om daar effectief tegen te protesteren.

Krakeling

#908 Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-09 23:26

#905: - Re: Re: Re: Re:  

Dank je! Maar alleen kan ik het niet hoor!

Gast

#909 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-09 23:29

#908: Krakeling - Re: Re: Re: Re: Re:  

Dat is een waar woord: in je eentje kun je niet vreedzaam naast elkaar wonen. Zou je aan het denken moeten zetten.

Krakeling

#910 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-09 23:35

Anti gelukzoekers

#911 Re: Re: Re: Re:

2016-02-09 23:41

#907: Krakeling - Re: Re: Re:  

Daar heb je nu precies het punt te pakken wat er speelt.
Mensen komen niet in opstand als het verre politiek is, dat allerlei verdragen door onze strot worden gejaagd is heel pijnlijk, maar dat zal niet de burgers van Albrandswaard gaan bewegen om te protesteren.

Dit komt nu echt tot aan je voordeur, je wijk kan worden verziekt door de komst van een AZC, of je buren die zijn verhuisd en waar je altijd goed mee kon opschieten worden vervangen door een aantal mannen die een heel ander manier van leven voorstaat...vrouwen zijn niets waard voor dit volk en hun cultuur.

En kunnen wij dan nog gewoon in het donker zonder angst over straat lopen???

Voor mij staat het vast, tot hier en geen stap meer verder...opzouten met al die regels van de regering of van de provincie...

Anti gelukzoekers

#912 Re: Re: Re: Re:

2016-02-09 23:46

#904: - Re: Re: Re:  

Sinds wanneer wordt er gekozen op een heel partij programma....meestal is het juist 1 belangrijk issue waar veel aandacht aan wordt gegeven welke bepalend is om een keuze te maken.

Quotum......handelen we in vee soms? 

Ik denk dat de gemeente veel te veel aardig gevonden wil worden bij bepaalde mensen in Den Haag of de provincie.

Met slijmen krijgt men betere jobs, dat is zeker.....kijk maar waar onze vorige burgemeester naar toe is....en wat heeft die allemaal in onze gemeente geplaatst....Het zijn bijna allemaal legale dieven.

Groeten uit 2040!

2016-02-10 00:16

Groeten uit 2040!

Gast

#914 Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-10 00:57

#912: Anti gelukzoekers - Re: Re: Re: Re:  

Nou, dan weet je dus ook wat je nu zuur opbreekt. Als je maar op basis van een of twee programmapunten stemt, dan sta je dus raar te kijken als in die vier jaren de partij waar je op gestemd hebt toch anders blijkt te denken over veel zaken dan jij. Er wordt namelijk in die vier jaren meer behandeld en besloten dan die een of twee programmapuntjes die jij zo belangrijk vond. Die andere beslissingen, die gaan dus ook over jou, maar jij zit vier jaren vast aan een partij die je waarschijnlijk eigenlijk niet had moeten stemmen. Eigen schuld, dikke bult. Moet je maar leren verder kijken dan je neus lang is.

Gast

#915 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-10 00:58

#910: Krakeling - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Vraag is: snap jij het? Ik vrees nog steeds van niet.

De Nachtwacht

#916 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-10 01:19

#914: - Re: Re: Re: Re: Re:  

Moet jij niet eens naar bed?!

Gast

#917 Re:

2016-02-10 09:11

#35: -  

ik woon in Rhoon, en ik blijf ten alle tijden alleen naar school fietsen en buitenspelen wanneer ik wil. netzoals dat andere overgrote deel van de kinderen die in albrandswaard wonen. en als er een moment komt dat ik niet meer naar buiten durf, dan komt het eerder door relschoppers die onder andere petities tekenen maar geen verstand van zaken hebben

Gast

#918 Re: Re:

2016-02-10 10:38

#917: - Re:  

Mooi gezegd, maar zorg wel dat je op school ook je lessen volgt! Het moet "te allen tijde" zijn, niet "ten alle tijden".

ZumKotzen

#919 Re: Re: Re:

2016-02-10 11:04

#882: - Re: Re:  

Dat wil niet zeggen dat het voor Nederland democratisch uitpakt. De meerderheid van de Nederlanders kan ergens tegen zijn maar EU kan het er door duwen.

Krakeling

#920 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-10 11:15

#915: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Dat komt omdat jouw vermogen om je in een ander te verplaatsen, beperkt wordt door een idealistische (of moet ik zeggen: ideologische?) blinde vlek. Bij het woordje "samen" zie jij waarschijnlijk het beeld voor je van mensen van allerlei komaf, die hand in hand rond een vreugdevuur dansen. Maar wat ik bedoelde was uiteraard het "samen", zoals in "samen met je buren een grote, hoge schutting uitkiezen, kopen en neerzetten tussen de aangrenzende tuinen, zodat je niet op ieder moment tegen elkaar aan hoeft te kijken." Een duurzame en realistische oplossing dus, in plaats van een utopische. 

Het verschil tussen jou en mij in deze materie is, dat ik me bewust ben van mijn eigen intolerantie, en daar een vreedzame modus met respect voor de ander voor wil zoeken (ieder z'n eigen ding op z'n eigen plek op de wereld), en dat jij je niet bewust bent van jouw intolerantie, en jouw idealistische (ideologische?) wereldbeeld op wil dringen aan iedereen.

Waarom posten hier trouwens zoveel mensen zonder een gebruikersnaam in te vullen? Dat maakt de discussie lastiger.

Gast

#921 Re:

2016-02-10 14:39

#913: Groeten uit 2040! -  

Prachtig kijk er naar uit , iedereen wil het beste voor de mens 

Gast

#922 Re: Re:

2016-02-10 15:22

#921: - Re:  

Ja en dat is zonder islam !

Gast

#923 Re: Re: Re:

2016-02-10 16:26

#922: - Re: Re:  

Wees niet bang voor islam ga je er eens in verdiepen het is prachtig ik gun het iedereen, daesh is geen islam was vorig jaar op een gala in Rijswijk, daar waren islam geleerden uit saoudie Arabië die hebben het haarfijn uitgelegd, er is zelf een agent toen bekeerd die er voor de veiligheid was 

Gast

#924 Re: Re: Re: Re:

2016-02-10 16:31

#923: - Re: Re: Re:  

Ook nog iemand onthoofd? Zomaar, omdat ie de koning van SA niet aardig vond? SA is tuig!

Gast

#925 Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-10 16:33

#924: - Re: Re: Re: Re:  

Niet dat ik weet , islam gaat de grooste worden omdat allah het wil