Zeg NEE tegen asielzoekers in Albrandswaard!

Quoted post

Krakeling

#933 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-10 18:06

#927: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Een mooie afsluiter, en een win-win situatie: 

Jij mag, zonder enige argumentatie of toelichting, vol blijven houden dat jij weet wat goed is voor de mensheid, en ik heb met een voorbeeld aangetoond dat voorstanders van open grenzen, hysterische drammers zijn, die geen inhoudelijke argumenten hebben en geen intentie tot het verder toelichten van hun standpunten.

Reacties

Anonymous

#940 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-10 20:45:07

#933: Krakeling - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

De hysterische drammer hier die ben jij. Jij blijft volhouden dat volken naast elkaar kunnen leven ook al is het nog nooit in de geschiedenis voorgekomen. Geen inhoudelijke argumenten? Mij lijkt datt inhoudelijk genoeg, voorbeelden van honderdduizenden jaren menselijke geschiedenis die alleen maar geschreven is in oorlog. Waar is jouw inhoudelijk argument, waar zijn jouw voorbeelden? Er is toch altijd in de geschiedenis iemand geweest die vond dat hij aanspraak kon maken op het gebied van de buur, was het niet uit machtzucht dan voor "Lebensraum", afgunst op de delfstoffen van de ander of gewoon om de "wereldvrede" te bewaren. Heb jij nog nooit ook maar één les geschiedenis gehad? Ik garandeer je dat die precies daarover ging. En als jij dus met je botte kop blijft volhouden dat dat wel moet kunnen, dan bij de hysterische drammer. En verder heb ik hier helemaal niemand over open grenzen zien schrijven. Maak jij er weer van en dan meteen op de ander inhakken vanwege jouw eigen conclusie. Mafketel.