Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte
Quoted post
Blije buurman |
#1637 Wie, wat en hoe met Moslims?2011-11-26 00:20Iedereen die het stukje heeft gelezen van Wiland op de site van zoetermeernieuws.nl ‘Financieren Moskeeën’ zal vast gedacht hebben hoe dat in Godsnaam mogelijk is. Ik kan jullie vertellen dat Wilands zijn column hierover vandaag bij mij voor op een belangrijk punt persoonlijk is bevestigd. Het klopt. Het geld wat voor een heel groot deel wordt ‘gesponsord’ is afkomstig uit Arabische landen. Van Sjeiks en via (kan niet anders) extremistische Moslimorganisaties. Zelfs de meest gematigde Moslim die denkt dat het geld afkomstig is van een gematigde Sjeik kan om de tuin worden geleid. De persoon van wie ik dit heb gehoord is een Nederlandse man die zich heeft laten bekeren tot Moslim. Hij heeft het gewoon gevraagd aan de Imam. Hij is en wordt slachtoffer van de hersenspoeling die hij zal ondergaan en al ondergaat. Verplicht drie dagen in de week naar de hersenspoelcentrale welke ze een Moskee noemen. Vrijdag, zaterdag en zondag. Hij krijgt de lessen ingebrand uit het barbaarse boek welke de Koran wordt genoemd. Een compleet achterlijke ideologie die daarin wordt beschreven. In dat boek, wat verboden zou moeten worden bij wet, staan lessen in die dateren uit het jaar 500 en nog wat na Christus. Tja en wat was er toen. Dan moet je de geschiedenis induiken. In die periode waren de Christenen niet zo Christelijk. Verre van dat zelfs gewoon barbaars. Het Moslimgeloof heeft zich fel gekeerd tegen de Christenen en de Joden. Vele tempels van Moslims werden platgebrand door Christenen en Moslims vermoord en gemarteld. De Moslims wilde hun eigen grond en tempel weer terug en dat lukte soms. Prompt zetten ze gewoon weer een tempel op de platgebrande kerk en als het even kon zetten ze hem er gewoon bovenop. In die periode is alle stront, om het zo maar te noemen, begonnen. De profeet Mohammed waaruit de Koran (ik vind het een duivels boek) is ontstaan. Hoe achterlijk kan je zijn om anno 2011 de wetten na te leven die 1400 jaar geleden zijn verzonnen en begonnen zijn. En bleef het nou maar allemaal binnenskamers dan had ik daar totaal geen problemen mee gehad. Nee, in dat fabeltjesboek staat ook nog eens vermeld dat iedere Moslim zich moet vestigen over de hele wereld en daar de wetten van de Koran moet uitdragen. Degenen die deze niet volgt ondervind daarvan zelf de consequenties. Wat dieper erop ingaand kan je afleiden dat je gewoon een stuk stront bent voor ze als je geen Moslim bent. Ik vind het moeilijk. De ene Moslim is de andere weer niet. Wat ik wel zeker weet is dat er binnen een Moskee zaken afspelen die ieder normaal denkend mens hun verstand ver te boven gaat. Hoe gek kan je zijn en nog gevaarlijk voor de maatschappij ook. In veel gevallen gaan gematigde Moslims niet naar een Moskee. Alleen die de Charia, de leer uit het duivelse boek de Koran willen volgen, willen handelen of een tripje wil naar een opleidingskamp om te leren hoe hij of zij zichzelf kan opblazen gaat naar een Moskee. En ook hier is de ene Moskee de andere weer niet. De lessen die kinderen kunnen volgen in de Moskee in Seghweart zouden heel goed kunnen gaan over de Nederlandse wetgeving, Hoe kan je die het meest uitbuiten, waar hebben die stomme Nederlanders mazen zitten. Arabisch leren ze vast ook daar. Begin eens met Nederlands en onze geschiedenis. Dat je niet al het eten wat over is terug hoeft te gooien de natuur in om de ratten te voeren. Laten ze lekker die barbaarse cultuur in hun eigen land beleven en niet hier. Wij hoeven niet van jullie te leren hoe wij moeten leven. We willen het niet, doen het niet en al helemaal geen last hebben van jullie Moslims. Helaas is dit nu al niet meer aan de orde van de dag. De weg is ingezet, de paden zijn vooruit gelegd en de tanks rollen er straks over heen. Op dit moment is het geboortecijfer factor drie bij de allochtonen in verhouding met die van ons, het Hollandse volk. Dus wie is de overheerser straks? Wij Hollanders worden nu al gediscrimineerd ten opzichte van alles wat en kleurtje heeft en al helemaal met de Moslimgemeenschap. En hoe komt dat? Ik zou zeggen lees de Koran voor het bewijs. Stop elke bouw van een Moskee en daarmee de Islamisering van ons kleine stukje Holland wat we nog hebben. En heren politici van Zoetermeer, jullie zijn nog stommer dan stom en nog dom ook. Jullie verzieken met het instemmen voor de bouw van een Moskee de hele wijk. En meneer Emmens, Nood en Speel, wees maar blij dat jullie geen Moslim zijn en in een land woont waar de wetten uit de Koran nageleefd worden. Ik denk dat jullie stuk voor stuk waren ingegraven met hordes vrouwen om met alleen maar keien in hun handen. Wat jullie allemaal geflikt hebben en nog steeds flikken daar wordt je hier in Nederland niet eens voor op je vingers getikt. Als jullie dat uitvreten in een Moslimstaat dan weet ik niet of de almachtige Allah zo barmhartig was geweest. En reken maar Emmens, Nood en Speel, ik heb het al eerder gezegd de beerput is open en hij zit propvol. Mensen die dit hebben gelezen. Meld jullie aan bij een organisatie. Reclame maken doe ik niet. En vooral lees de dossiers op zoetermeernieuws.nl |
Reacties
gast |
#1646 Re: Ben benieuwd en wie wat en hoe2011-11-26 12:53:47#1637: Blije buurman - Wie, wat en hoe met Moslims? Als je volgens mij hier echt bezig mee gaat houden ben je over drie jaar nog niet klaar. Ik heb ook het e.e.a. gelezen. En die 'ben benieuwd'. Die heeft het niet allemaal op een rijtje. Hoe kan je nou een kerk met een Moskee vergelijken? Maar ik snap het wel, 1400 jaar geleden waren de kerken net zo erg als de moskees nu zijn. En dat krijg je dan hé als je de wetten uit het bokeje volgt van 1400 jaar geleden en niet met je tijd mee gaat. Sterker nog, was een moskee maar een kerk. Hadden we tenminste wat meer beschaving op straat gezien. |
Gast |
#1649 Re: Wie, wat en hoe met Moslims?2011-11-26 14:31:44#1637: Blije buurman - Wie, wat en hoe met Moslims? Ja, helemaal gelijk. Maar wat hebben die Emmens, Hoofd en Speel er mee te maken? Ik heb wel gehoord dat ze niet helemaal zuiver zijn. |
Blije buurman |
#1653 Re: Wie, wat en hoe met Moslims? Wie zit er achter ICZ?2011-11-26 20:13:15#1637: Blije buurman - Wie, wat en hoe met Moslims? Het vervolg.... We hebben Mohamed Chhayra die zich in november 2008 welkom mocht heten bij het CDA van Zoetermeer in de functie van bestuurslid contactpersoon migrantengemeenschap. Uit de uitreksels van de KvK blijkt de naam meerdere malen voor te komen; Al Ichlaas opgericht 29-06-2009 beeindigd 13-03-2009 Voorzitter: Mohamed Chhayra van 02-06-2010 t/m 30-09-2010. Unitas (ccu) opgericht 05-02-2009 beëindigd ? Voorzitter: Mohamed Chhayra van 05-02-2009 t/m 30-09-2010, Penningmeester: Mohamed Chhayra van 07-10-2010 t/m 18-10-2010 Al Ichlaas 2e penningmeester Mohamed Uahhoudi van 02-06-2010 t/m 30-09-2010. Unitas (ccu) penningmeester/secretaris Mohamed Uahhoudi van 05-02-2009 t/m 06-03-2009, penningmeester: Mohamed Uahhoudi van 07-12-2009 t/m 30-09-2010. ICZ opgericht 05-02-2009 penningmeester: Mohamed Uahhoudi van 18-10-2010 t/m heden Dan hebben we er nog 1 Mohamed Naii lid van Unitas en daarna secretaris bij de ICZ. Ik heb nog meer namen. Als je een beetje puzzelt en dan alles op een rijtje zet dan zie je zodra de heer Uahhoudi overstapt naar de volgende stichting de heer Chhayra het stokje overneemt. Ook valt af te leiden dat de heer Chhayra (uit de documenten die ik in bezit heb) vanaf 18-10-2010 niet meer voorkomt. Blijkbaar was toen al bekend gemaakt aan de heer Chhayra dat zij een stuk grond toegewezen krijgen en hij kan zich dus terug trekken en van papier af laten halen. En dan is Chhayra nog eens lid van het CDA over de gehele periode met dat gegoochel met die stichtingen. Het is gewoon een netwerk waarbij gebruik wordt gemaakt van de mazen in de wet. Wat kan wel en wat kan niet. Daarnaast hebben ze handig gebruik gemaakt van alle mogelijke middelen die de Nederlandse Staat te bieden heeft. Iedereen weet dat Zoetermeer geld nodig heeft. Emmens, Nood en Haaring (en waarin Speel en de afdeling VTH een grote rol in spelen) verkopen alles wat hun lief is en past in het gemeenschappelijk belang. Kijk maar naar het hele rijtje, Horeca Noord AA, JJ House, Dutch Water Dreams, Projectontwikkelaars, Sterigenics, de Co2 leiding lekker door Zoetermeer, de bestemmingsplannen en maar niet te spreken van alle ontwikkeling in het van Tuylpark met dat HH wat niet doorgaat. En wie zijn er nu gek en achterlijk? Niet de heer Mohamed Chhayra. Maar ons bestuur wat er voor ons zou moeten zijn. Je kan tegenwoordig maar beter zeggen dat je een Moslim bent. Dan krijg je alles voor elkaar. En dat CDA, ik mag hopen dat ze ten onder gaan net zoals alle andere politieke partijen die vinden dat wij als Nederlanders moeten helpen aan de integratie van de migranten waar wij niet om hebben gevraagd. Dan ben ik maar discriminerend, So What? Het is tegenwoordig toch mode om dat te zijn. Het woordje discriminerend heeft straks net zoveel waarde als de hele begroting van Griekenland. Helemaal niets, nakka, noppa. Dus uitgekiende Moslimgasten die nu achter ICZ zitten (op papier) voorzitter Makran el Hassan, penningmeester Mohamed Uahhoudi, Secretaris Mohamed Naii en natuurlijk Mohamed Chhayra, want die zit er zeker bij! Ik zeg, ga weg met je Koran en Arabsiche lessen leer jullie soort eerst eens hoe zij zich moeten gedragen in een Westerse maatschappij. En vergeet dan die muts Huri Sahin niet en doe de PvdA er ook gelijk maar bij. En heren Emmens, Haaring, Nood en Speel, jullie zijn bezig met het graven van een graf. Op zich niet erg, neem alleen ons, de bevolking van Zoetermeer, daar niet in mee. Maar dan doen jullie wel, sterker nog jullie graven hem voor ons en zelf staan jullie straks de bloemen erin te gooien met de woorden…hebben we maar toch mooi gedaan hé, allemaal sukkels die Zoetermeerders
|
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
Respecteer de euthanasiewet
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
64393 Gemaakt: 2023-01-17
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
5049 Gemaakt: 2024-11-10
Respecteer de euthanasiewet
4745 Gemaakt: 2024-11-02
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
407 Gemaakt: 2024-11-09
JA, voor het BEHOUD van uw NMBS-seniorenbiljet - 19 november '24 om 11.30u (station OOSTENDE)
3510 Gemaakt: 2023-04-12
EVMC moet blijven bestaan op de huidige locatie!
775 Gemaakt: 2024-11-07
Stop de fusie tussen het DBC en de Triade/Atlas College
1004 Gemaakt: 2024-02-19
Brandbrief niet passend onderwijs
181 Gemaakt: 2024-11-03
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1449 Gemaakt: 2024-10-23
Steun Poptempel De Kuip
1617 Gemaakt: 2024-10-12
Hou Bambrugge leefbaar! Geen nieuwe grote verkaveling meer!
99 Gemaakt: 2024-11-09
“Geef Kwetsbare Kinderen in Twenterand Betrouwbaar Leerlingenvervoer!”
82 Gemaakt: 2024-11-13
Schoolplein IKC Klimboom
80 Gemaakt: 2024-11-14
Samen in actie voor een veilige fietsenstalling Arnhem Centraal Sonsbeekzijde
626 Gemaakt: 2024-09-14
Zuidplas zeg STOP, tegen de flexwoningen flop!
452 Gemaakt: 2024-11-03
Zwembad de Trans moet open blijven!
1048 Gemaakt: 2024-10-31
nieuw perspectief Leermolensenk Rozendaal
87 Gemaakt: 2024-10-29
Duivensport bij Brabant/Zeeland.
54 Gemaakt: 2024-11-10
Juridische erkenning van Indentured labour als misdaad tegen de menselijkheid
74 Gemaakt: 2024-11-06
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
225 Gemaakt: 2024-11-01