Tegen de slacht van 2 waalstrand paarden

Opmerkingen

#4006

Ik het wonderbaarlijk vind dat de dieren moeten boeten voor wat wij veroesten. De dieren horen daar niet wij. Badgasten moeten boeten, niet de paarden.

(Nijmegen, 2018-08-14)

#4008

De paarden op een andere plek zeker nog een mooi leven kunnen hebben

(Beek, 2018-08-14)

#4010

Ik het bizar vind dat 2 gezonde paardenkoersen geslacht omdat mensen in hun leefruimte komen, de boel daar verzieken en dan ook nog gaan lopen klagen als de oorspronkelijke bewoners, de dieren, van het gebied in opstand komen !!

(Nijmegen, 2018-08-14)

#4013

Tegen de slachting van de konigspaarden oneens ermee schande mensen zijn fout niet de paarden

(oostmalle, 2018-08-14)

#4015

omdat wij op hun gebied zijn en zij niet genaaid moeten worden omdat wij wilde dieren storen

(Nijmegen, 2018-08-14)

#4020

Dit gewoon niet kan..!!!!!! Oplossingen genoeg te bedenken

(Baarle nassau, 2018-08-14)

#4023

Het niet normaal is dat deze dieren moeten sterven

(Groesbeek, 2018-08-14)

#4026

Laat ze leven daar!

(Arnhem, 2018-08-14)

#4029

Je geen paarden voor niks afmaakt!!

(Nijmegen, 2018-08-14)

#4030

Het compleet belachelijk is dat deze paarden geslacht moeten worden. De mens moet daar weg, niet het dier!

(Kekerdom, 2018-08-14)

#4031

Het mij dwarszit dat dieren altijd moeten wijken voor mensen.

(Utrecht, 2018-08-14)

#4032

Weer door bemoeienis van de mens moet de natuur wijken dit moet stoppen.

(Nijmegen, 2018-08-14)

#4033

Liefde voor dieren ❤️

(Sittard, 2018-08-14)

#4034

Ik ben tegen de slacht van deze mooie paarden

(Geleen, 2018-08-14)

#4035

Omdat het idoot is deze paarden te slachten door gekken die zonodig de regels overtreden

(Didam, 2018-08-14)

#4048

Je gezond dieren niet zomaar naar de slacht brengt, deze dieren doen geen vlieg kwaad!

(Oss, 2018-08-14)

#4051

Verdrietig om dit!

(Nijmegen, 2018-08-14)

#4055

Het de schuld van de mensen zelf is dat dit gebeurd. Er is als optie genoeg andere ruimte om de paarden weer vrij te laten. En anders de mensen daar weg houden!

(Nijmegen, 2018-08-14)

#4064

De paarden niet schuldig zijn en de slachtoffers dit ook niet willen

(Nijmegen, 2018-08-14)

#4065

Deze paarden lekker moeten blijven leven,laat de mens zich maar aanpassen!

(NIJMEGEN, 2018-08-14)

#4067

Ik denk dat er wel een andere oplossing te bedenken valt dan slachten!

(Leuth, 2018-08-14)

#4068

Dit gewoon onzin is om de paarden te slachten.

(Veenendaal, 2018-08-14)

#4070

Ik vind het belachelijk dat om zoiets 2 ontzettend mooie en lieve paarden geslacht moeten worden.. Het is de schuld van de mens dat deze paarden fel gereageerd hebben dus laat die 2 paarden gewoon met rust!

(Nijmegen, 2018-08-14)

#4077

Het ligt altijd aan de mens ...beesten worden niet zo geboren maar gemaakt door de hand van de mens!!!

(Utrecht, 2018-08-14)

#4078

Het niet de schuld is van de paarden dat ze het eten proberen te pakken maar de schuld van de mensen die het aanbieden.

(NIJMEGEN, 2018-08-14)

#4079

het belachelijk is om dieren te doden om deze reden!

(nijmegen, 2018-08-14)

#4082

Er zijn genoeg andere opties voor deze arme beestjes

(Kilder, 2018-08-14)

#4092

Ik ben er ZEKER op tegen. Kijk eerst wat de mensen doen!!

(Nijmegen, 2018-08-14)

#4095

Ik niet normaal vind dat deze dieren geslacht moeten worden, omdat er van die domme mensen zijn die ze dit gedrag aanleren...laat deze dieren gewoon lopen en zet t gebied af zodat er geen mensen bij kunnen komen

(Geldermalsen, 2018-08-14)

#4096

K ben tegen dieren af maken

(Malden, 2018-08-14)

#4097

Ik er vel tegen ben laat die beestjes met rust ze hebben genoeg geleden

(Hoofddorp, 2018-08-14)

#4098

Ik vind dat de paarden niet de consequenties moeten dragen van het gedrag van mensen

(Nijmegen, 2018-08-14)

#4101

Wat een onzin!!!

(Nieuw vennep, 2018-08-14)

#4106

Ik het een belachelijke reden vind om deze mooie beesten te doden.

(cuijk, 2018-08-14)

#4107

Die paarden zijn absoluut niet agressief + waarom zou je ze slachten als die paarden al jaren daar leven en nooit geen vlieg kwaad doen??? Zijn er doden gevallen?? Kost het geld?? Wat voor meerwaarde heeft het om die diertjes te slachten?? Belachelijk!!

(Boxmeer, 2018-08-14)

#4110

Zijn ze nou helemaal gek geworden.
Eerst die wilde paarden verzieken en ze dan slachten!

(Zetten, 2018-08-14)

#4111

Deze paarden niet de dupe mogen worden van verkeerde keuzes over het gebruik van het gebied waar ze hun domicile hebben. Bovendien zullen er nog meer slachtoffers na hen volgen.

(Nijmegen, 2018-08-14)

#4117

Een dier hoeft niet gestraft te worden door de fout van mensen

(Doesburg, 2018-08-14)

#4120

Het belachelijk is dat er 2 onschuldige dieren worden afgemaakt door wat ze noemen de mens

(Vierpolders, 2018-08-14)

#4122

ik het schandalig vind dat de mensheid de leefgebied van de paarden zo verzieken, je hebt de sprokbeach waar het voor bedoelt is of aan de lent kan of zoals wijchen etc genoeg opties voor mensen om ergens te genieten van het weer dan waar de natuur zijn ding doet en verziekt moet woorden door dat soort lui. geef de natuur een beetje ruimte niet voor niets “wilde paarden” in amerika krijg je een hee grote boete ervoor als je eten geeft om dat te voorkomen wat nu gebeurt !

(elst, 2018-08-14)

#4125

Deze beesten leven in het wild laat ze leven !!omdat ze mensen aanvallen moeten ze gelijk geslacht worden maar als mensen elkaar aanvallen worden die toch ook niet geslacht!!! Maak dan een apparte kant voor de paarden zodat ze niemand last vallen!!

(Rotterdam, 2018-08-14)

#4128

Ik vind dit erg rigoureus. Plaats ze ergens anders waar ze niet kunnen bedelen. Geef bij de plaatsen aan dat de paarden niet gevoerd mogen worden en zet er een boete op. Dit is de schuld van de mensen, niet van de paarden.

(Katwijk, 2018-08-14)

#4129

Ik het schandalig vind. Er is vast wel een andere oplossing.

(Almeli, 2018-08-14)

#4131

De paarden mogen niet de dupe zijn van de recreanten.
Ondanks de waarschuwingen worden de paarden toch geaaid en gevoerd door bezoekers van de Ooijpolder en het Waalstrandje. Schept verwachtingen bij de wilde paarden. Logisch. De Koniks zijn ook al slachtoffer van zwerfafval. Dus Free Nature moet een andere oplossing zoeken. Norma Miedema biedt al opvang aan. En anders verplaatsen naar een andere veilige plek. Maar slacht...NEE! Geld voor alle dieren en zeker ook voor dat andere wilde dieren!!!!!

(Ooij, 2018-08-14)

#4132

Ik van mening ben dat er een andere oplossing gevonden kan worden met wat inzet i.p.v. doden.

(Nijmegen, 2018-08-14)

#4134

Dieren worden verziekt door mensen, niet andersom!

(Wamel, 2018-08-14)

#4138

We zouden ons diep moeten schamen. Alles waar wij in onze zoektocht naar instant plezier last van hebben moet uit de weg. Bomen, dieren, waterplassen.

(Nijmegen, 2018-08-14)

#4140

Te gek voor woorden! Geef de dieren de ruimte terug.

(Nijmegen, 2018-08-14)

#4145

De paarden kunnen er niks aan doen plaats ze in een fatsoenlijke paarden opvang of iets zijn ook andere opties naast slachten

(Nijmegen, 2018-08-14)

#4149

Ik teken omdat mensen weten dat daar de dieren rond lopen en dar hoort bij dat stukje

(Nijmegen, 2018-08-14)

#4152

Laat de wilde paarden met rust. Zet er maar een bordje neer dan gaan de mensen maar ergens anders liggen

(Arnhem, 2018-08-14)

#4153

Dit mag niet! Geef deze paarden dan een andere plaats!

(Arnhem, 2018-08-14)

#4154

Arme beestjes. Leven daar prima en niemand heeft last ervan. Waarom hun uitroeien terwijl er veel meer mensen rotlopen?

(Bergen, 2018-08-14)

#4155

Het de schuld van de mens is en niet van de paarden. De paarden kunnen hier niks aan doen en dan zouden ze daarvoor geslacht worden . Gewoon belachelijk en schandalig

(Malden, 2018-08-14)

#4157

De paarden niet naar de slacht moeten maar dat die mensen opvoeding moeten krijgen.

(Nijmegen, 2018-08-14)

#4164

Deze paarden vertonen logisch gedrag en absoluut geen reden om ze af te maken.

(Schiedam, 2018-08-14)

#4166

Kom op het zijn symbolen van de waalstrand iedereen vind ze leuk om te zie

(Nijmegen, 2018-08-14)

#4170

Het te idioot voor woorden is dat ze geslacht moeten worden. Sluit de strandjes maar af en laat die dieren met rust. De mens heeft mogelijkheden genoeg om te zwemmen en de mens heeft ze zelf dit gedrag aangeleerd door ze te voeren en ze aaien...nu ze wat opdringerig worden moeten ze dood???? Waar zijn we in godsnaam mee bezig

(Ottersum, 2018-08-14)

#4177

Dit mag niet gebeuren!! Paarden worden niet zomaar agressief. Dat mensen dit verziekt hebben is bizar. En paarden de dupe!

(naaldwijk, 2018-08-14)

#4179

echt te zot voor woorden. omdat mensen de beesten voederen zijn ze zo geworden. dus pak die mensen aan en niet die arme paarden.

(Nijmegen, 2018-08-14)

#4189

De paarden juist beschermd zouden moeten worden tegen achterlijke badgasten.

(Nijmegen, 2018-08-14)

#4190

absurd waarom dood is dit d e weg die we kiezen voor een dier wat erg toch ..vreselijk

(Bergenopzoom, 2018-08-14)

#4196

Ik teken omdat de beesten in de natuur niet de dupe mogen zijn van wat de mens doet
Het is hun omgeving !!!

(Nijmegen, 2018-08-14)

#4198

Beheer wat deze dieren heeft uitgezet, moet nadenken over de logistiek hiervan zodat mens en dier goed kunnen samengaan. De dieren zijn prachtig en onschuldig! Dus zeker geen slacht. Zoek naar goede oplossingen.

(Nijmegen, 2018-08-14)