Steun de aangifte tegen de doofpotters in de Vaatstra-zaak

fam . Visser-De Weerdt

#526

2014-08-13 11:36

Langs deze weg willen wij de fam . Mauritz en vrienden en kenissen heel veel sterkte toewensen in deze moelijke tijd .


Gast

#527

2014-08-22 19:12

Langs deze weg wil ik namens iedereen die lastig gevallen is door complotdenker Hans Mauritz het volgende zeggen: Karma is a bitch

Mark vd Illuminati

#528 Re:

2014-08-24 12:50

#527: -  "Karma is a bitch"

 +1 overigens goed nieuws dat Johan Vaatstra blijkbaar niet vervolgd gaat worden :-) Er bestaat dus inderdaad zoiets als gerechtigheid. Weg met de complotgekkies!

VanChrissum

#529 Weer opnieuw

2014-08-28 22:30

Ik begin weer overnieuw.

Weten jullie allemaal die hier op dit forum schrijven wel,  hoe de steel echt in de vork zit. Nou vaak met een schroef of spijker. maar deze vork heeft veel meer gaten om vast te zetten dan normaal. Er zitten zoveel gaten in de houder van de vork dat hij bijna volledig uit elkaar valt van de gaten. Het is zo overduidelijk dat hier iets zo grondig fout is. Van de rechterlijke macht hoef je het niet te hebben want die is zo corrupt als wat. Het is een en al belangenverstrengeling. hoe kan nou een officier van justitie overleg  hebben met de rechter hoe het een en ander in elkaar zit. Dit klop toch van geen kant. Een rechter hoort toch onafhankelijk te zijn. bij deze zaak is allang bewezen dat dit niet zo is. De zaak stinkt overduidelijk.

Neem nu even het geval van die badmeester met dat bebloede jack. Hoe kan een burgermeester nu zeggen tegen deze man dat zijn baan op de tocht komt te staan als hij hier over door zal gaan met het vragen naar informatie En dit is maar een fractie van de rest van de hele toestand.

 

 


Gast

#530

2014-08-29 07:58

Met een beetje gezond verstand, logisch redeneren en een normale intelligentie, kom je vele tegenstrijdigheden, onduidelijkheden, ontkenningen enz.  tegen. 

Dat heb je met leugens; het is moeilijk die elke keer hetzelfde te vertellen/op elkaar af te stemmen.

De waarheid is het makkelijkst te onthouden.

 

Gast

#531 Nu maar naar het parlement!

2014-09-03 14:09

Er zijn nu zo veel ondertekenaars, dat het parlement wel benaderd kan worden.

Dit gaat zeker een klapper worden


Gast

#532

2014-10-28 21:23

Beste Wim Dankbaar,

Bedankt voor de grote inzet in deze zaak en dit gigantische schandaal is mij afgelopen weekend wel duidelijk geworden. Sinds de Demmink zaken in Utrecht heb ik deze zaak onder de loep en het is voor mij zo goed als zeker, dat Jasper Steringa inderdaad niet de dader is en er een groot crimineel netwerk beschermd wordt en zo ongeveer heel Nederland misleidt. Ik heb vanavond alle rechtbanken, gerechtshoven en vele politici van onder meer de gemeenten, waar Oudwoude en Buitenpost in liggen op de hoogte gesteld, als ook de Staten van Friesland, Groningen, Drenthe, Limburg, Brabant, Gelderland en de Eerste en Tweede Kamer der Staten-Generaal en diverse pers en media. Bij deze heeft u er een bondgenoot bij met betrekking tot de vrijlating van Jasper Steringa.

Erwin Lensink
Ps henk

#533 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Het patroon..

2015-04-22 14:58

Erger

#534 Re: Re: Re: Re: Re:

2017-05-19 19:58

#208: Dave - Re: Re: Re: Re:  

 Is toch allemaal emotionele onzin. Allemaal niet-juridische termen die iets moeten suggereren wat een aangifte rechtvaardigt. Opgeblazen leegheid. Blaffen tegen de maan.

Scott Walker

#535 Don,t fail to see the light

2020-07-21 08:31

Zie het licht niet. we zijn ons ervan bewust dat er veel mensen online zijn die zich voordoen als een van onze agenten van de Illuminati-broederschap. Wees voorzichtig, niet iedereen die je hier online ziet, is echt. Deze organisatie is voor vrede, welzijn, kracht en roem. De organisatie vereist geen bloedoffer Bij interesse, vriendelijk Whatsapp: +1 (315) 3161521